Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 396 167
  • 2 640

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei voi muuta sanoa kuin että todella hyvältähän tämä tilanne nyt näyttää. Ja sellainen hassu psykologinen vaikutus tuossa on, että menestys ruokkii menestystä. Parempi peli tuo enemmän katsojia, enemmän katsojia paremman fiiliksen katsomoon ja kentällekin kaiketi, ja nyt mielestäni myös mediassa tullut positiivista näkyvyyttä, ja ehkä sekin tuo taas porukkaa peleihin. Olen itsekin kovasti värvännyt porukkaa tulemaan katsomaan näihin alkukauden peleihin, ja täytyy sanoa, että reaktiot ovat poikkeuksetta olleet todella positiivisia: hallilla viihtyy ja peliä on mukava katsoa. Viime syksynä hyvä jos edes kehtasi pyytää ketään mukaan, silloin pahimmillaan. Eikä ainakaan matsiin tulleet toista kertaa tulleet...

Ja uskon, että jos ei vielä varsinaista hypeä olekaan, niin sellainen voi olla jo nurkan takana - jos tämä meno jatkuu tämännäköisenä, niin en pidä mahdottomana vaikka runkosarjan aikana nähtäisiin (lähes) täyttä Baronaa. Itse asiassa naapurien takeltelu poliisitutkintoineen voi jopa auttaa Bluesia yleisön saamisessa, sillä esmes espoolaiset perheenisät voivat kohta tuoda jälkikasvunsa jo mieluummin Blegin peliä katsomaan, kun peli on hyvää, fasiliteetit kunnossa, katsomossa on suht siisti meno eikä seura ole rikollislauma ;)
 

scholl

Jäsen
Ja uskon, että jos ei vielä varsinaista hypeä olekaan, niin sellainen voi olla jo nurkan takana - jos tämä meno jatkuu tämännäköisenä, niin en pidä mahdottomana vaikka runkosarjan aikana nähtäisiin (lähes) täyttä Baronaa. Itse asiassa naapurien takeltelu poliisitutkintoineen voi jopa auttaa Bluesia yleisön saamisessa, sillä esmes espoolaiset perheenisät voivat kohta tuoda jälkikasvunsa jo mieluummin Blegin peliä katsomaan, kun peli on hyvää, fasiliteetit kunnossa, katsomossa on suht siisti meno eikä seura ole rikollislauma ;)

Kannattaa iskeä tietoisesti Jokereita vastaan. IFK:lla on niin toisista poikkeava brändi, että heidän kannattajiaan on vähän turha käännyttää, mutta Jokereiden peleissähän käyvät kaikki muualta muuttaneet maalaiset, koska "halli on hieno" jne., mutta nyt kun porukka profiloituu rikolliseksi ja fanitkin mellastavat niin Bluesilla on iso sauma iskeä siihen heikkoon kohtaan ja napata sekä firma- että perheasiakkaita itselleen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt tosiaan näyttää hyvältä, toivottavasti näyttää sitten pitkän talvenkin aikana. Yksi mikä on ihan oikea haitta on toi peliohjelma. Kun matseja on liian harvoin tai liikaa, niistä ei muodostu sellaista hyvää rutiinia ja hauskaa tapaa ihmisille. Jengin pitäisi tietää, että vaikkapa tiistai, torstai ja lauantai ovat Pelipäiviä isolla P:llä. Aina tällöin pitäisi koti- tai himamatsi. Nää maanantait, perjantait ja muut random-päivät pitäisi olla todella harvinaisia poikkeuksia eikä vakiomeininkiä niinkuin nykyisin.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jengin pitäisi tietää, että vaikkapa tiistai, torstai ja lauantai ovat Pelipäiviä isolla P:llä. Aina tällöin pitäisi koti- tai himamatsi. Nää maanantait, perjantait ja muut random-päivät pitäisi olla todella harvinaisia poikkeuksia eikä vakiomeininkiä niinkuin nykyisin.

Olen täysin samaa mieltä. Varmasti helpottaisi etenkin satunnaiskatsojien tuloa, ja toisaalta sitten nämä kolmen kotipelin viikot, kuten viime viikko, ovat myös varmasti haastavia. Ja tietty viikonloppupelejä toivoisi enemmän, vaikka sitten sunnuntaisinkin...
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Otteluohjelma on tosiaan haastava ja viime viikko oli seuralle suuri koetinkivi. Olen varma että sunnuntai-iltana oli toimistolla helpotus melkoinen kun väkeä saatiin halliin lähes 5000. Varmasti aika harva katsoja ostaa samalle viikolle kertalippua kolmeen peliin joten tulos oli todella hyvä.

Perjantai on viime vuosina vakiinnuttanut paikkansa pelipäivänä liigassa ja minusta se on ihan hyvä, ehkä toisille jopa parempi kuin lauantai. Voi päättää duuniviikon hyvän viihteen parissa ja ottaakin muutamat. Lauantaita voi sitten viettää kotiaskareissa ja saunoen ym. Sunnuntai käy pelipäiväksi sen takia ettei silloin tapahdu oikein mitään muuta ja se on muuten niin hiton tylsä päivä.

Otteluohjelma on nyt kuitenkin realiteetti, sille ei tällä kaudella voida mitään. Siksi kannattaa markkinointiakin tehdä sen mukaan: esim. kohdentaa sunnuntaipelien mainontaa perheille: matseihin jotain perhelippupaketteja ja mahdollisesti jotain lisäohjelmaa (vaikka Jani-Petteriä esiintymään tauolla tms.). Kun tiettyjen joukkueiden kanssa on perättäisten päivien otteluja voisi viestinnässä rakentaa mini -play off-hengessä jännitettä joukkueiden välille.
ym ym.
 

Kapo

Jäsen
Yritin kovasti löytää ketjua johon voisi kirjoittaa yleisömäärien kehityksestä ja siitä onko seuran ympärille syntymässä jonkinlaista hypeä.

Ehkä tuo uuden johdon toimenpiteet-ketjo olisi toiminut, mutta toisaalta sen ketjun voi ehkä kuopata kun officelta päin on näytetty että ihan hirveästi ei Jatkislaisten opastusta tarvita. Hyvältä näyttää nyt kyllä ja rautaa on nyt taottava kun se alkaa lämmetä.

Uusia toimenpiteitä seuran taholta ei mielestäni tähän hätään enää tarvitakaan vaan olisi keskityttävä pitämään toiminnassa yllä nykyistä laatua. Otteluohjelmiin puututaan sitten ensi kesänä.

Kesästä tulikin mieleen että toivottavasti kauden aikana syntyvät jatkosopparit uutisoidaan samantien. En ole oikein ikinä ymmärtänyt kauden jälkeen tiedotustilaisuudessa julkaistavien jatkosoppareiden pointtia. Kesällä pitäisi korostaa uusia hankintoja ja julkaistavat jatkot vievät näiltä uusilta hankinnoilta palstamillimetrejä. Ainakin minusta on parempi kun jatkoja putkahtelee ilmoille tasaisesti kauden aikana. Tiettyjen pelaajien jatkoilla saadaan vielä paljon positiivista julkisuuttakin kauden aikana. Otsikot mallia "Superjunnut kantavat Bluesia jatkossakin" tai "Tähtisentteri jatkaa Espoossa" kauden aikana ovat huomattavasti parempia kuin "Bluesin runko säilyy"-tyyppinen otsikko huhtikuulla.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kesästä tulikin mieleen että toivottavasti kauden aikana syntyvät jatkosopparit uutisoidaan samantien. En ole oikein ikinä ymmärtänyt kauden jälkeen tiedotustilaisuudessa julkaistavien jatkosoppareiden pointtia. Kesällä pitäisi korostaa uusia hankintoja ja julkaistavat jatkot vievät näiltä uusilta hankinnoilta palstamillimetrejä. Ainakin minusta on parempi kun jatkoja putkahtelee ilmoille tasaisesti kauden aikana. Tiettyjen pelaajien jatkoilla saadaan vielä paljon positiivista julkisuuttakin kauden aikana. Otsikot mallia "Superjunnut kantavat Bluesia jatkossakin" tai "Tähtisentteri jatkaa Espoossa" kauden aikana ovat huomattavasti parempia kuin "Bluesin runko säilyy"-tyyppinen otsikko huhtikuulla.

Tästä olen vahvasti samaa mieltä. Kyllähän sen koko rungon voi sitten haluttaessa julkistaa vaikka jonkun hankinnan kanssa vielä kertaalleen kesällä, mutta noin muuten: sopimuksista saa tiedottaa kesken kauttakin. Luulisi sillä olevan vain ja ainoastaan positiivisia vaikutuksia kaikkiin sidosryhmiin ja miksei myös pelaajahankintoihinkin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sunnuntai käy pelipäiväksi sen takia ettei silloin tapahdu oikein mitään muuta ja se on muuten niin hiton tylsä päivä.
Olen ihmetelly usein sitä että miksi toi sunnuntai on tippunut pelipäivistä niin harvinaiseksi. Kuitenkin se on esim. euroopalaisessa potkupalossa aika suosittu pelipäivä. Lisäksi ihmisillä on yleensä sunnuntait vapaata kaikista töistä, joten heillä on silloin aikaa ja mahdollisuus mennä matsiin. Myös lapsipereheille toi sunnuntai on varmasti se paras päivä lähteä matsiin, ja lapsiperheet on sikäli tärkeä kohderyhmä Bluesille että sieltä ne tulevat fanit tulee ja varmasti jättävät mukavasti rahaa noihin eri myyntipisteisiin. Ja kuten sanoit saattaa noi sunnuntait olla välillä ihan helkkarin tylsiä päivä ihan perheettömillekin.

Mutta ei voi muuta sanoa että on kyllä tän kauden otteluohjelma niin perseestä kun olla ja voi. Viime viikolla 3 kotimatsia ja nyt on tällä viikolla ei ole yhtään, ja seuraava kotimatsi on viikon päästä. Eipä tarvii ihmetellä miksi se edellinen omistaja ei saanut hommaa toimimaan...
 

scholl

Jäsen
Perjantai on viime vuosina vakiinnuttanut paikkansa pelipäivänä liigassa ja minusta se on ihan hyvä, ehkä toisille jopa parempi kuin lauantai. Voi päättää duuniviikon hyvän viihteen parissa ja ottaakin muutamat.

Olen samaa mieltä. pe-ilta on paras, ma-ti ovat huonoimpia. La-pelit ovat liian aikaisin.

Olen ihmetelly usein sitä että miksi toi sunnuntai on tippunut pelipäivistä niin harvinaiseksi. Kuitenkin se on esim. euroopalaisessa potkupalossa aika suosittu pelipäivä.

Sunnuntai on sen verran tylsä päivä, ettei silloin oikein viitsi lähteä minnekään. Perheille se on siinä mielessä haastava, että silloin ruokaillaan yleensä pitkän kaavan mukaan. Jos esim. klo 16 on lounas, joka kestää tunnin tai pari niin ei ehdi peliin. Samoin moni menee silloin jonnekin kauemmas. Jos taas ei mene niin sitä helposti jää himaan katsomaan telkkaria tms., eikä viitsi lähteä mihinkään tai käy ulkoilemassa jossakin lähistöllä. Mielestäni sunnuntai on päivä, jolloin ei pitäisi olla ennalta sovittuja "nakkeja", vaan tehdä asioita vähän fiiliksen mukaan. Mua on aina ärsyttänyt esim. sunnuntain Veikkausliigamatsit. Pakko mennä, kun on tullut hankittua lippu, vaikkei silloin huvittaisi yhtään. Arkena on ihan eri juttu, kun on vaikka duunissa ja jo meno päällä, jolloin sitten voi mennä sen jälkeen peliin tai käydä välissä himassa ja mennä sitten peliin, jos se alkaa myöhemmin kuten Suomi-Ranska futismatsi.

Tuohon, että ihmiset eivät tiedä, koska tapahtuu mitäkin, jos pelipäivät vaihtelevat niin pitäisi käyttää enemmän jotain facebook- ja sähköpostimuistutuksia. Jos lähetetään uutiskirjeitä riittävän usein niin ihminen hiffaa, että nytkin on peli, täytyy ostaa lippu. Niinhän noi Amazonin tyyliset nettikaupatkin lähettävät tyyliin joka päivä jonkun sähköpostin ja yrittävät saada ostamaan jotain. Pitää olla aktiivinen ja sisällön pitää olla kiinnostavaa, jotta jengi ei peruuttaisi niitä uutiskirjeitä.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Uutiskirjeistä

Tuohon, että ihmiset eivät tiedä, koska tapahtuu mitäkin, jos pelipäivät vaihtelevat niin pitäisi käyttää enemmän jotain facebook- ja sähköpostimuistutuksia. Jos lähetetään uutiskirjeitä riittävän usein niin ihminen hiffaa, että nytkin on peli, täytyy ostaa lippu. Niinhän noi Amazonin tyyliset nettikaupatkin lähettävät tyyliin joka päivä jonkun sähköpostin ja yrittävät saada ostamaan jotain. Pitää olla aktiivinen ja sisällön pitää olla kiinnostavaa, jotta jengi ei peruuttaisi niitä uutiskirjeitä.

Uutiskirje sähköpostiin on lähes ilmainen ja siten myös kustannustehokas markkinointikeino. Mielestäni parhaat uutiskirjeet ovat sellaisia, joihin vain kootaan jo julkaistujen uutisten/haastattelujen/videoiden linkkejä. Pari lausetta on toki hvyä olla johdantona joka linkille. Tällaisen kasaaminen ei vie paljoa työaikaa keneltäkään. Lisäksi tämä on kiireiselle ihmiselle helpoin tapa saada tietoa. Jos uutiskirje tulee joka päivä, se jää lukematta, mutta esim. kerran viikossa on ihan hyvä tahti. Tällöin vaikkei uutiskirjeessä olisi mitään mielenkiintoista, kuluisi aikaa sen lukemiseen vain alle minuutti. Houkuttimeksi voisi vaikka laittaa promokoodeja pari kertaa kaudessa.

Edit.: tuon newsletterin voisi myös kääntää englanniksi (ja ruotsiksi) ja laittaa kotisivuille. MONI tuntemani Suomessa asuva ulkomaalainen kokee mielenkiintoa jääkiekkoa kohtaan ja monta olen peleihin vienyt ja tulen viemään uudestaankin. Peleissä käyminen on hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin sekä kuluttaa aikaa, mikä osaltaan lisää kiekkotapahtuman kiinnostavuutta nimenomaan ulkomaalaisten kohdalla (monella kun ei ole täällä sosiaalisia kontakteja tai tekemistä illaksi). Tässä olisi mahdollisuus saada kaikki pk-seudun lätkästä kiinnostuneet ulkkarit (potentiaalisesti X0% Espoon asukasmäärästä) kannattamaan Bluesia. Joukkueen nimestäkin he ymmärtävät yhtä paljon kuin me suomea osaavat...
 
Viimeksi muokattu:

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Uutiskirje sähköpostiin on lähes ilmainen ja siten myös kustannustehokas markkinointikeino. Mielestäni parhaat uutiskirjeet ovat sellaisia, joihin vain kootaan jo julkaistujen uutisten/haastattelujen/videoiden linkkejä. Pari lausetta on toki hvyä olla johdantona joka linkille.
Ihan hyviä juttuja tässä. Varmaan palvelisi monia hyvin. Mitä useampi media, sen parempi.

Samat asiat tulevat juurikin twitter-viesteissä. Kiitettävästi on tullut infoa sitä kautta. On muuten jo lähes 800 tilaajaa tuolla Espoo_Blues twittertilillä. Viikko sitten lanseeratulla Espoo Blues youtube-kanavalla on 244 tilaajaa. Facebook-sivulla on 13 597 tykkääjää, mikä määrä ei ole viime aikoina enää tainnut juurikaan kasvaa.
 

ralph cox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, AS Roma, Blues
Pelaamisen ilo ja luovuus ovat olleet Bluesin tämän vuoden parhaat markkinointikeinot. Sillä eteenpäin. Espoo on nuori elämänilon kaupunki, ei duunarilätkän kaupunki.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tiettyjen pelaajien jatkoilla saadaan vielä paljon positiivista julkisuuttakin kauden aikana. Otsikot mallia "Superjunnut kantavat Bluesia jatkossakin" tai "Tähtisentteri jatkaa Espoossa" kauden aikana ovat huomattavasti parempia kuin "Bluesin runko säilyy"-tyyppinen otsikko huhtikuulla.
Täysin samaa mieltä ja tuossa jengissä on paljon pelaajia, varsinkin hyökkääjiä jonka jatkosopimukset voisi rustata jo nyt vielä korostaakseen tätä orastavaa buumia. Ramstedt tietty, Ikonen, Aaltonen, Kuusela, Nieminen jne.

Toki tässä on hyvä pitää malttia ettei 9 pelin perusteella tehdä liian paljon johtopäätöksiä mutta kyllä kait esim Ramstedtin 1-2v jatkosopimus reilulla palkankorotuksella ja KHL-pykälällä jossa purkusummaksi tämän kauden jälkeen sovitaan vaikka 250 000 euroa olisi kaikille osapuolille win-win? Heitetään vaikka Ramulle muutaman kymppitonnin allekirjoituspalkkio samantien kouraan kaupan päälle ja lehdistötilaisuus Baronalle ensi tiistaille. Otsikot keskiviikolle, samana iltana Tapparaa vastaan sitten 0+3, IS:n kolme tähteä, Jutia mukaillen kiss-kiss ja otsikoissa taas torstaina.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Täysin samaa mieltä ja tuossa jengissä on paljon pelaajia, varsinkin hyökkääjiä jonka jatkosopimukset voisi rustata jo nyt vielä korostaakseen tätä orastavaa buumia. Ramstedt tietty, Ikonen, Aaltonen, Kuusela, Nieminen jne.

Huhtala! Hänellä on kuitenkin yleisöön menevä pelityyli maalilleajoineen, taklauksineen ja laukauskin lähtee sähäkästi.

Kovin ihmettelin sitä, miksi Niemiselle tehtiin vain vuoden soppari? Hän ei kuitenkaan ole enää nuori pelaaja ja voisi haluta asettua pysyvämmin kotikaupunkiinsa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kovin ihmettelin sitä, miksi Niemiselle tehtiin vain vuoden soppari? Hän ei kuitenkaan ole enää nuori pelaaja ja voisi haluta asettua pysyvämmin kotikaupunkiinsa.

Kai kyseessä on myös pelaaja, jolle ei ollut mitään suuria ennakko-odotuksia. Kähkösen rooliinhan Niko tavallaan tuli, eli pelillisesti ei mihinkään ratkaisija-rooliin tms, mutta Ramstedtin ketjun myötä tapahtuikin jotain ihan muuta.

Jatkoa toki ehdottomasti koko ketjulle, heti kun mahdollista.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Ehdottamasti edellä mainituille jatkosopparia alle, erityisesti HUH-talalle. Mieltä rauhoittaisi kummasti, jos messias Marjamäellekin ruuvattaisiin jatkosoppari. Luulisi Espoolla olevan tällä hetkellä itselläänkin hyvä neuvotteluasema, kun organisaatio näyttäisi toimivan loistavasti, tiimihenki on hyvä jne.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Eilisen ottelun yleisömäärä (jota näemmä toisessa ketjussa jo kommentoitukin) 3911. Tottakai pienoinen pettymys, muttei kuitenkaan mikään järkytys.

Kuitenkin viime vuonna samoihin aikoihin:
ti 4.10 Blues-Ilves 2339
ti 110.10 Blues-jyp 3215
pe 14.10 Blues-Tappara 3013

Eiköhän toimistollakin ole ajateltu, että tämä on pitkänmatkan juoksua eikä sprintti.

Rehellisesti sanottuna en odota perjantaillekaan enempää väkeä (koska HPK) mutta jos näiden kerhojen ja tapparoiden kanssa päästään tuonne lähelle 4000:a niin kyllä budjetoitu yleisötavoite (4100) ollaan ylittämässä reilusti.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Kannattaa iskeä tietoisesti Jokereita vastaan. IFK:lla on niin toisista poikkeava brändi, että heidän kannattajiaan on vähän turha käännyttää, mutta Jokereiden peleissähän käyvät kaikki muualta muuttaneet maalaiset, koska "halli on hieno" jne.

Tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan nämä maalta muuttaneet ovat näitä Hifkin faneja. Jokereita nuo inhoavat kun on "Hjalliksen rahat" jne. Ainakin lähes poikkeuksetta nämä mamut mitä minä olen tavannut ja ovat nyt NIIIIIIN stadilaisia kannattavat Hifkiä. Suoraselkäisimmät kannattavat vielä vanhan kotikaupunkinsa seuraa.
 
Tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan nämä maalta muuttaneet ovat näitä Hifkin faneja. Jokereita nuo inhoavat kun on "Hjalliksen rahat" jne. Ainakin lähes poikkeuksetta nämä mamut mitä minä olen tavannut ja ovat nyt NIIIIIIN stadilaisia kannattavat Hifkiä. Suoraselkäisimmät kannattavat vielä vanhan kotikaupunkinsa seuraa.

Puhumattakaan suuresta joukosta espoossa asuvia suomenruotsalaisia jotka ovat kannattaneet IFK:ta kielen takia. Nyt kun kielioppi tökkii mainoksia myöten ja kaukalossa on tappeluita usein niin onhan "käännyttäminen" huomattavasti helpompaa, vielä kun joukkue ja organisaatio on mennyt monella saralla eteenpäin.

Ensimmäisiä hedelmiä on ollut jo poimittavissa Baronan käytävillä.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan nämä maalta muuttaneet ovat näitä Hifkin faneja. Jokereita nuo inhoavat kun on "Hjalliksen rahat" jne.

Ja kohtalaisen vähän olen minä löytänyt Espoosta jokerifaneja. Onhan niitä, mutta tuskin juuri sen enempää kuin vaikkapa kärppäfaneja. Ja jos taas ajatellaan kalastelemista heidän alueiltaan niin Itä-Helsinki taitaa viimeisimpiä seutuja jossa Espoolaisen jengin kannattaa mainostaa.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Eilisillan Urheiluruudun alussa oli juttua uudistuneesta Blues-organisaatiosta ja kasvaneista yleisömääristä. Alkukauden yleisökeskiarvo on muuten ollut 4 592 mutta siinä ei tainnut olla vielä mukana eilinen HIFK-peli joka keräsi 6 579 katsojaa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Alkukauden yleisökeskiarvo on muuten ollut 4 592 mutta siinä ei tainnut olla vielä mukana eilinen HIFK-peli joka keräsi 6 579 katsojaa.
Eilinen hifk-peli nosti sen keskiarvon 4773. Ja varmasti toi keskiarvo ois kovempi jos se otteluohjelma ei olisi ollut niin perseestä ja ois ollut muutama lauantaipeli tiistaipelien sijasta. Mutta millon viimeksi runkosarjassa on kahden viikon sisään myyty halli melkeen loppuun? Ei varmaan koskaan. Tästä on hyvä jatkaa. :)
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Eilinen hifk-peli nosti sen keskiarvon 4773. Ja varmasti toi keskiarvo ois kovempi jos se otteluohjelma ei olisi ollut niin perseestä ja ois ollut muutama lauantaipeli tiistaipelien sijasta. Mutta millon viimeksi runkosarjassa on kahden viikon sisään myyty halli melkeen loppuun? Ei varmaan koskaan. Tästä on hyvä jatkaa. :)

Itse asiassa viime vuonna lähellekään sitä ei päästy edes play offeissa. Suurin yksittäinen yleisömäärä oli välieräottelussa pelsuja vastaan: 6278. Nyt IFK-pelissä oli väkeä n. 6600 ja viime viikon Jokeripelissä n. 6800. Edellisen kerran saman verran väkeä oli v. 2011 finaalimatseissa.

Isoin yllätys minusta oli että tällä idiottimaisella otteluohjelmallakin saatiin toissapäiväiseen Ässäpeliinkin vähän yli 4000 katsojaa. Viime vuonna jäätiin perjantaisessa Ässäpelissä jopa alle 3000:n. Jotenkin olettais että ti 13.11 pelattavassa Saipamatsissakin on päälle 4000 katsojaa koska tässä on sen verran taukoa välissä.
 

snoukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lasketaankohan nykyään kaikki kausikorttilaiset automaattisesti katsojamäärään? Minulta ainakaan ei korttia enää lueta sillä käsikapulalla vaan pelkkä kortin näyttö riittää. Uusia korttejahan tuli melkoisesti lisää ja vielä ilmaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Lasketaankohan nykyään kaikki kausikorttilaiset automaattisesti katsojamäärään? Minulta ainakaan ei korttia enää lueta sillä käsikapulalla vaan pelkkä kortin näyttö riittää.

Tosta en tiedä että lasketaanko. Mutta lukemattomuus johtuu siitä ettei nuo uudet kortit vielä toimi lukijassa.

Ja siis tuossa tapauksessahan ei ole kyse kaikista kausikorteista vaan fanikatsomoon myydyistä kausareista. Kyllä muut luetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös