Ei voi muuta sanoa kuin että todella hyvältähän tämä tilanne nyt näyttää. Ja sellainen hassu psykologinen vaikutus tuossa on, että menestys ruokkii menestystä. Parempi peli tuo enemmän katsojia, enemmän katsojia paremman fiiliksen katsomoon ja kentällekin kaiketi, ja nyt mielestäni myös mediassa tullut positiivista näkyvyyttä, ja ehkä sekin tuo taas porukkaa peleihin. Olen itsekin kovasti värvännyt porukkaa tulemaan katsomaan näihin alkukauden peleihin, ja täytyy sanoa, että reaktiot ovat poikkeuksetta olleet todella positiivisia: hallilla viihtyy ja peliä on mukava katsoa. Viime syksynä hyvä jos edes kehtasi pyytää ketään mukaan, silloin pahimmillaan. Eikä ainakaan matsiin tulleet toista kertaa tulleet...
Ja uskon, että jos ei vielä varsinaista hypeä olekaan, niin sellainen voi olla jo nurkan takana - jos tämä meno jatkuu tämännäköisenä, niin en pidä mahdottomana vaikka runkosarjan aikana nähtäisiin (lähes) täyttä Baronaa. Itse asiassa naapurien takeltelu poliisitutkintoineen voi jopa auttaa Bluesia yleisön saamisessa, sillä esmes espoolaiset perheenisät voivat kohta tuoda jälkikasvunsa jo mieluummin Blegin peliä katsomaan, kun peli on hyvää, fasiliteetit kunnossa, katsomossa on suht siisti meno eikä seura ole rikollislauma ;)
Ja uskon, että jos ei vielä varsinaista hypeä olekaan, niin sellainen voi olla jo nurkan takana - jos tämä meno jatkuu tämännäköisenä, niin en pidä mahdottomana vaikka runkosarjan aikana nähtäisiin (lähes) täyttä Baronaa. Itse asiassa naapurien takeltelu poliisitutkintoineen voi jopa auttaa Bluesia yleisön saamisessa, sillä esmes espoolaiset perheenisät voivat kohta tuoda jälkikasvunsa jo mieluummin Blegin peliä katsomaan, kun peli on hyvää, fasiliteetit kunnossa, katsomossa on suht siisti meno eikä seura ole rikollislauma ;)