Njaa, mun korviin kantautui HTT:n mukaan tietoja jonka mukaan yhteistyökumppaneiden osalta tilanne olisi viime vuotista parempi. Se ei toki tarkoita että tilanne sinänsä mikään ideaali olisi ja etteikä potentiaalia olisi. Mainoksia paitaan tulee lähteeni mukaan viisi kappaletta joten ainakin pelipaita näyttänee hyvältä.
Itse suhtaudun tähän kauteen hyvin maltillisesti. Positiivisia signaalejahan nämä Facebook- ja muut viritykset ovat verrattuna viime kauteen. Silti tulee muistaa että kun toiminta on suoran sanottuna usean vuoden ollut ihan päin helvettiä ihan pienistä asioista lähtien en pidä realistisena että se saadaan korjattua vain sormia napsauttamalla, varsinkaan nykyinen taloustilanne huomioonottaen. Koska "helpoin" tapa laittaa budjetti kuntoon on karsia pelaajapuolelta olen itse siinä uskossa että ns näillä mennään. Joo, voisi se sniper tehdä hyvää mutta silti nykyjoukkue on mielestäni ihan hyvä.
Jos/kun tilanne on toi, niin sitten ehdottomasti vaan tällä joukkueella eteenpäin. Ei haittaa ollenkaan, oikein yllätysvalmiiltahan toi jengi näyttää. Enemmän oikeastaan ihan ylipäänsä odotukset ensi kauteen liittyvät kentän ulkopuolisiin asioihin. Kuten sanoit, kaikki ei tapahdu sormia napsauttamalla, mutta silti suorastaan vaadin sitä, että ottelutapahtuma on alusta asti kunnossa. Se on varmaan se suurin yksittäinen asia, ne laitoskäytävät pitää saada taas tuntumaan hienolta lätkähallilta.