Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 662 128
  • 2 994

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Aamulla kun käppäilin Leppävaaran raitin läpi, aloin miettimään, että miksei Blues hyödynnä tällaista kansankokoontumista laittamalla pienen, yksinkertaisen myyntikoijun pystyyn? Esillä voisi olla kausariopastusta, muutama fanituote ja kohokohtana joku loukkaantunut pelaaja paikalla (Cami!) jakamassa nimmareita. Ei vaadi paljoa ja hyöty olisi massiivinen. Nyt kun Raittikarnevaalit täyttävät vielä 20 vuotta, on käsittämätöntä, että Espoon urheilun lippulaiva ei näy raitilla mitenkään.. (näin ainakin oletan, jos olen väärässä ja Bluesilla on koiju, syvimmät anteeksipyyntöni toimistolle)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onko kukaan muu kuulut huhua siitä että Blues uudistaisi "sisääntulo shown" perusteelisesti ja se toinen päätybaari saisi uuden ilmeen? Itse en tiedä mitä siis on tulossa, mutta asiasta infonut (ja hyvin Bluesin asioista perillä oleva) henkilö sanoi että uudistukset saatavat ehkä aiheuttaa myöthäpeän tunnetta herkemmissä katsojissa. Päätin nyt infota teitäkin rakkaat palstatoverit, että ei tarvitse yksin jännätä että mitäköhän helvettiä sieltä on tulossa...
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko kukaan muu kuulut huhua siitä että Blues uudistaisi "sisääntulo shown" perusteelisesti ja se toinen päätybaari saisi uuden ilmeen? Itse en tiedä mitä siis on tulossa, mutta asiasta infonut (ja hyvin Bluesin asioista perillä oleva) henkilö sanoi että uudistukset saatavat ehkä aiheuttaa myöthäpeän tunnetta herkemmissä katsojissa. Päätin nyt infota teitäkin rakkaat palstatoverit, että ei tarvitse yksin jännätä että mitäköhän helvettiä sieltä on tulossa...

Päätybaarin uudistuksesta luin kyllä jotakin. Sisääntulo shoun uudistamisesta en ole kuullu kyllä mitään. Varmaan kohta alottelevat baarin uudistuksen muuten saattaa tulla vähän kiire sen valmistumiseen.

"myötähäpeän tunnetta herkemmissä katsojissa."

Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
No nyt kyllä sait jännittämään todellakin.. heh
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ja tällaiseen he sitten käyttävät aikaa? Huoh... No siis toinen päätybaarihan uudistuu jokatapauksessa, sillä Fanimaailma siirtyy pois sieltä. Eikös sinne pitänyt tulla joku "baarimaailma" tai muu vastaava. Jos puhutaankin toisesta päädystä, niin sitten en tiedä mistä on kyse. Kiirus tulee jokatapauksessa, ja tämä taas johtaa siihen, että työ tehdään persuksilleen, niin kuin tehtiin fanimaailmankin kanssa..
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
"myötähäpeän tunnetta herkemmissä katsojissa."

Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
No nyt kyllä sait jännittämään todellakin.. heh

Sama, olisi kiva tietää millaista on herkkien katsojien tuntema myötähäpeä.
Kauden alkua odotellessa ...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa?
Siis jos ymmärsin oikein niin siellä Bluesin toimistolla on kai jotain "ideoita" jotka huonosti toteutteuna menee täysin reisille. Kyllä mäkin olen tässä ihmetelly että miten helkkarissa voisi jonkun sisääntuloshown ryssiä, mutta sitten muistin tämän youtubeklipin: Ottawa Senators Spartan Introduction
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvä esimerkki klippi siitä miten tollasen voi tunaroida, ei taida sensseillä enään olla kyseistä sisääntulo introa ottelujen alussa?

Kieltämättä, pienen odotuksen sait aikaan! Viime poffien "HoundDog" sisääntulo versio ei ollut mikään aivan umpisurkea ja sopi sen ajan joukkueen teemaan hyvin. Mennäänkö vielä samalla (petun?) ajokoira teemalla ja jos mennään niin tuskimpa se paljon voi erota poffien introsta?
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
En oikein ymmärrä miksi pitää olla vaihtamassa niitä (harvoja) asioita, jotka toimivat. Kuten mailalogo ja tuo sisääntuloshow. Minusta sen musiikki on erittäin toimiva. Kunhan se ajokoirien ulvonta olisi jätetty play off -huumaiseksi aivopieruksi. Perinteet (toimistolla voitaisiin vaikka käyttää sanakirjaa jos tuo sana ei kerro muuten mitään) syntyvät pienistä asioista jotka ylläpitävät jatkuvuutta. Maalilaulu, logo, sisääntuloshow jne. kuuluvat niihin. Jos niitä muutellaan koko ajan muodostuu Blues-niminen seura niin liukkaaksi että siihen on hemmetin vaikea kenenkään kiinnittyä. Ja sitten saadaan taas kymmenenkin vuoden päästä ihmetellä miksi omassa katsomossa on kriittisimmillä hetkillä niin vähän sinistä väriä (mikäli se vielä silloin on seuran väri).
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tästähän on kirjoitettu aiemminkin mutta niin kauan kun organisaatiossa ei ole todellista osaamista ja johtamista on ihan turha haikailla jonkun pitkäaikaisen ja systemaattisen markkinointisuunnitelman perään. Kyllähän nimenvaihdosta asti kaikki em. on ollut poukkoilevaa ja punainen lanka on ollut kateissa. Maalilaulun sentään ovat saaneet kauan säilytettyä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Maalilaulun sentään ovat saaneet kauan säilytettyä.

Eiköhän tuokin kohta vaihdu, tilalle tulee joku jussiGallevalle...

Perinteet, mitä ne on? Niistä ei ole Espoossa ollut tietoakaan, ja tämä ei yllätä pitkäaikaista fania enää ollenkaan. Eikös kohta olisi aika vaihtaa logokin? Joksikin vähän nuorekkaammaksi ja fressimmäksi?
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bluesin historiaa tarkastellessa ei mikään anna odottaa tuollaista.

Näillä Logon vaihteluilla sun muilla säädöksillä on juuri haettu sitä "identiteettiä" ja koitettu tekopirteyttää ja uudistaa seuraa.
Uskon kyllä vahvasti, että logon kannalta se identiteetti on nyt löydetty eikä sitä tulla muuttamaan pitempään aikaan. On silti totta, että tuota väitettä ei mikään juuri tue.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
"lohdullista" tietää että Blues ei ole edes Urheilupuiston pahin koomailija vaan naapurin korisjengi veti sitten itsensä konkurssiin. Tai siis Espoon Honka Ry, en tiedä miten vaikuttaa Tapiolan Hongan toimintaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näillä Logon vaihteluilla sun muilla säädöksillä on juuri haettu sitä "identiteettiä" ja koitettu tekopirteyttää ja uudistaa seuraa.
Uskon kyllä vahvasti, että logon kannalta se identiteetti on nyt löydetty eikä sitä tulla muuttamaan pitempään aikaan. On silti totta, että tuota väitettä ei mikään juuri tue.

Ei se identiteetti mistään logoista löydy, saati synny. Se syntyy teoista ja niitähän toimiston puolella tehdään jatkuvasti kentällä pelaavien tekojen tuhoamiseksi.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Blues on näköjään täydentänyt toimistoväen lopulliseen kuntoonsa, ja laittoivat oikein meilin asiasta:

Hyvä Blues kausikorttilainen,

Kesälomat ovat muisto vain ja syksy uusine haasteineen on saapunut. Hyvä niin, sillä Blues odottaa nälkäisenä kiekon tippumista ja tiukkaa vääntöä Barona Areenalla. Joukkue harjoittelee täyttä häkää ja koko Blues organisaatio taustalla työskentelee hihat heiluen.

Sekä Blues organisaatio että halli ovat olleet muutosten edessä. Näin syksyn kynnyksellä organisaatio on saanut vahvistusta ja uusia kasvoja.

Juho Ikonen työskentelee Bluesissa myyntijohtajana ja hänet tavoittaa numerosta 043 824 2290 tai osoitteesta juho.ikonen@blues.fi.

Bluesin markkinoinnista ja tapahtumista puolestaan vastaa Marta Valtonen. Hän on tullut Elina Pehrssonin tilalle ja hänelle voi soittaa numeroon 050 517 7172 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen marta.valtonen@blues.fi.

Taneli Kesäläinen on aloittanut ravintolatoimenjohtajana Barona Areenalla. Hän tuo tullessaan uusia ideoita ravintolamaailmaan, joista myöhemmin tiedotamme lisää. Tanelin tavoitat numerosta 040 515 7727 tai taneli.kesalainen@baronaareena.com.

Blues uudistaa kausikortit kaudelle 2011-2012. Tämä tulee mahdollistamaan pitkäaikaisen käytön siruominaisuutensa ansiosta. Kausikortit ovat tällä hetkellä painossa, joten emme valitettavasti pysty toimittamaan niitä teille vielä tässä vaiheessa. Pidämme teidät kuitenkin ajan tasalla toimituksen aikataulusta ja palaamme asiaan viikolla 37. Mikäli asiasta kysyttävää ota yhteyttä Lilli Hannukainen 040 455 9741 tai lilli.hannukainen@blues.fi.

Palataan pian asiaan!

Terveisin

Blues Hockey Oy
 

trap

Jäsen
Jep, Marta Valtonen on käsittääkseni Tomekin systeri. Blues-suhdetta ei ole, mutta onpahan kai sitten jotain kosketuspintaa lätkään, joten katsotaan mitä saa aikaiseksi.

Mukava kuulla että ovat tuollaisen mailin sentään laittaneet. Täytyy toivoa että markkinointipuolella saataisiin vielä jotain aikaan ennen kauden alkua.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
ketkä tätä hommaa pyörittävät?

pisti silmääni Facebookin Blues-osio, josta tuli Karalahti-uutinen ulos. Lähettäjä on FBssa "Blues ,Espoo".

Melkoista ala-aste touhua.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Eihän siinä mitään ihmeellistä varmasti suurelle osalle kiekkoväestä olekaan.
 

yousee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pilkku

pisti silmääni Facebookin Blues-osio, josta tuli Karalahti-uutinen ulos. Lähettäjä on FBssa "Blues ,Espoo".

Melkoista ala-aste touhua.

Jos meinaat tuota pilkkuvirhettä "nimimerkissä", on selitys sille se että Blues "osti" facebookin Blues ,Espoo -ryhmän, joltain fanilta pientä korvausta vastaan eli kausaria tms vastaan ja sai näin valmiin "fanipohjan". Ko ryhmässä oli syksyllä 2010 tuhansia jäseniä jo siihen aikaan. Jos katsoo facebookin muita ryhmiä, ei ne yllä mikään vastaavaan 9500 jäseneen. Nimeä ei voinut vaihtaa ja oikeinkirjoitetun oli jo joku ominut.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos meinaat tuota pilkkuvirhettä "nimimerkissä", on selitys sille se että Blues "osti" facebookin Blues ,Espoo -ryhmän, joltain fanilta pientä korvausta vastaan eli kausaria tms vastaan ja sai näin valmiin "fanipohjan". Ko ryhmässä oli syksyllä 2010 tuhansia jäseniä jo siihen aikaan. Jos katsoo facebookin muita ryhmiä, ei ne yllä mikään vastaavaan 9500 jäseneen. Nimeä ei voinut vaihtaa ja oikeinkirjoitetun oli jo joku ominut.

Lieneeköhän mitenkään mahdollista, että tuon nimen voisi korjata eli kirjoittaa oikein? Jos tuon sivun tekijät laittasivat palautetta Facebookin Suomen toimistolle? tjsp..
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, että ovat löytäneet Blues-toimistolle ihmisiä. Vielä, kun osaisivat kirjoittaa suomen kieltä oikein. Ehkä olen pilkunnussija ja dinosaurus, mutta kyllä mun mielestäni "virallisissa" kirjoituksissa kieli pitää olla oikein kirjoitettu. Tekstiviestit tai frendipohjalta lähetetyt meilit ovat sitten erikseen, vaikka kyllä mä olen sitä mieltä, että jos olet duuniasioissa liikkeellä kirjoitus ei saa olla mitään teinipaskaa.

Toivon todella, että saitte nyt sinne ihmisiä, joilla on visioita ja ennen kaikkea kykyä kehittää Bluesin toimintaa eteenpäin. Puitteet on kunnossa ja kyllä sieltä fanipohjaakin on tulossa. Pitää kuitenkin muistaa, että elämme tässä ja nyt ja tulevaisuuden fanipotentiaalilla ei ole mitään merkitystä, jos asiat hoidetaan juuri nyt miten sattuu.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Itse sain tässä taannoin muokattua ryhmäni nimeä, joten FB on saattanut löysentää remmejä ja nimenmuutos tuonkin ryhmän osalta saattaisi olla mahdollista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Varmaan kohta alottelevat baarin uudistuksen muuten saattaa tulla vähän kiire sen valmistumiseen.
Näytti siltä että päätybaarista on tulossa jokin Harley Davidson nurkkaus. Onko Blues tehny jonkun sponsoridiilin Harley Davidsonin kanssa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös