Kai ne on siellä toimistolla tullut siihen päätökseen, että turha kai sitä fyffee on enää markkinointiin lapata, kun ei siitä kerran vuosi toisensa jälkeen oo ollut mitään hyötyä. Ihmisiä ei yksinkertaisesti vaan saada tonne halliin, tehdään sitä markkinointia sitten miten ahkerasti tahansa. Uutta joukkuetta vaan KHL:ään, panostetaan sitten siihen? Ehkä sitten sitä kautta...nooot!
Mä oon sitä mieltä, että meidän espoolaisten pitäis pikku hiljaa jo alkaa itekin tajuamaan, että meillä on oma SM-liiga joukkue. Vieläpä ihan suht hyvin menestynyt. Ei siihen tarvita mitään saatanan isoa lakanaa Iso-Omenan kylkeen, vaan hiukan oma-aloitteellisuutta jokaiselta Blues-fanilta. Joka peliin pitäis yrittää napata aina joku kaveri mukaan tai faija, mutsi, broidi, systeri tai vaikkapa mummo. Ihan sama kunhan vaan saadaan ääntä katsomoon ja tunnelmaa käytäville. Yksi hyvä keino olis järkätä jengin/firman saunailta tmv. johonkin pelin yhteyteen. Pipoa päähän kaduille, tarroja autoihin (omiin, miksei myös naapurin?) yms. pientä näkyvyyttä kehiin.
Kun ei kerta toimistolla osata markkinoida, niin tehkäämme sitä itse!