Suorastaan erinomaista. Hyvä Aku.Omasta mielestäni hyvää heittäytymistä toimarilta mukaan!
Se on just näin. Tässähän tulee vauhtisokeus muuten, jos nyt esim. torstaina petytään, ettei tullutkaan 3000 tai 4000 katsojaa vielä täyteen. Pitää vähän muistella taaksepäin niin pystyy arvostamaan tätä tilanneta, missä ollaan. Veikkaan, että tämän hetken tilanne tuntui Forumin muovipenkeillä istuessa kaukaiselta haaveelta.Suorastaan erinomaista. Hyvä Aku.
Hieno kiekkoviikko kyllä edessä. 2018 syksystä ja Espoonlahden Forumista on tultu kyllä pitkälle.
Välillä sitä kannattajana loppuu maltti kesken, mutta kyllähän asia on juuri niin kuin tuossa kirjoitat. Resurssit ja pk-seudun kilpailun näkyvyysestä huomioon ottaen, tiimi on onnistunut oikein hyvin.Hieno kiekkoviikko kyllä edessä. 2018 syksystä ja Espoonlahden Forumista on tultu kyllä pitkälle.
Viime talvena Akateemisessa olivat paikalla Kähy, Bambi ja Erno jakamassa nimikirjoituksia ja puhumassa mukavia.Akateemisessa kirjakaupassa
Tätä oon miettiny, että voisko tähän rekrytä talkoo henkeä eli kannattajia tai junnuja jakamaan brosyyreitä joissa tietoa peleistä ja esim. ohjeet metroasemalta hallille. Tämä kauppakeskuksissa tai metroasemilla.Kiekko-Espoon pitää tosiaan alkaa näkymään vahvemmin kaikissa Espoon isoissa kauppakeskuksissa heti kun resurssit sitä vain mahdollistavat, on kyse sitten yhdestä plakaatista tai popup-shopista käytävällä.
Fiilistelin just tossa eilen sitä, että hallin saavutettavuus on muuttunut merkittävästi Bluesin ajalta: länsimetro on valmis ja menee Kivenlahteen asti ja ensi kaudesta alkaen pikaspora vie Leppävaaraan ja pidemmälle. Periaatteessa edellytykset onnistumiselle ovat näiltä osin paljon paremmat kuin ennen, toivottavasti niitä myös hyödynnetään.
Hassu juttu muuten, mutta edelleen muistelen kuola valuen niitä Forumin ulkomakkaroita. Ei luulisi olevan tekemätön temppu järjestää otteluihin, poislukien mahdollinen Restelin sopimustekninen ongelma.Veikkaan, että tämän hetken tilanne tuntui Forumin muovipenkeillä istuessa kaukaiselta haaveelta.
Hassu juttu muuten, mutta edelleen muistelen kuola valuen niitä Forumin ulkomakkaroita. Ei luulisi olevan tekemätön temppu järjestää otteluihin, poislukien mahdollinen Restelin sopimustekninen ongelma.
Hassu juttu muuten, mutta edelleen muistelen kuola valuen niitä Forumin ulkomakkaroita. Ei luulisi olevan tekemätön temppu järjestää otteluihin, poislukien mahdollinen Restelin sopimustekninen ongelma.
Ne olivat kyllä hienoja aikoja. Yhteisöllisyys oli oikein käsinkosketeltavaa. Hirshovits välillä hakemassa lisää makkaroita grilliin ja 6 eurolla iso muovituopponen maukasta Auran olutta. Silloin tuli näitä joka pelissä ostettua kun tiesi että rahat menivät K-Espoolle. Nyt ei tulisi mieleenkään Metro-Areenalla syödä tai juoda ylihinnoiteltuja tuotteita.Ja kaljaa muovituopissa omassa katsomossa, aidossa kylmässä jäähallissa. Oli siistiä.
Torstaihin liittyen: kyllähän tällaiset tekstit somessa saa mielen lämpimäksi. Pari päivää vielä aikaa rummuttaa, ja rummutukseen alkaa lähteä jo muutkin kuin pelkät k-espoolaiset
Ihan pakko kysyä, kun en tiedä, onko nää julkisuuden henkilöitä vai ihan tavallisia tallaajia? Lähinnä näkyvyyden kannalta mietin…
Hieno hype video toimistolta. Hienoa huomata loppu videosta, kuinka Hotsi johtaa joukkoja.
Todella osaava kaveri kameran kanssa!
ja otetaan kaikki irti huikeasta voitosta
Ehdottomasti ja täydellistä videomateriaalia ensi kauden pre-game hype videoon.Kyllä minä ainakin odotan, että Huhtalan maali jossain videomuodossa on päivityksissä mukana vielä ainakin pari kertaa kevään aikaa
Ehdottomasti ja täydellistä videomateriaalia ensi kauden pre-game hype videoon.
Olin just laittamassa tyttärelle pipoa päähän, kun vilkaisin vielä kentälle. Kiekko oli jo irronnut Hotsin lavasta, muttei vielä maalissa.Ja jonnekin mukaan tekstillä "älä lähde ennen päätössummeria"
Olin itse suoraan maalin takana ekassa rivissä... ja katsoin pikaisesti taululta jäljellä olevaa aikaa... ja heti katseen laskettua kiekko lävähti sen pari metriä edessä etuyläseen. Ja kaikki estot katosi. Oli kyllä maali, jonka muistaa varmaan ikuisesti.Olin just laittamassa tyttärelle pipoa päähän, kun vilkaisin vielä kentälle. Kiekko oli jo irronnut Hotsin lavasta, muttei vielä maalissa.
Kiekko oli jo irronnut Hotsin lavasta, muttei vielä maalissa.