Tämä case-Viki oli mielestäni hyvä idea mutta kyllähän tälle pitäisi saada jotain jatkumoa, jos jäi tähän niin menee osastoon ihan kiva juttu mutta toki silti plussan puolelle. Hienoa että tehdään!Minusta tällainen on hienoa markkinointia niin kauan kun kutsutut on ihan oikeasti Kiekko-Espoon kannattajia. Missään tapauksessa ei pidä maksaa kellekään julkimolle siitä että tulee esittämään Kiekko-Espoo -fania. Siitä paistaa keinotekoisuus ja muovisuus liikaa läpi. En siis tarkoita että pitää olla mikään hard core kausikorttilainen vaan ihan vaan sitä että kyseisen henkilön maailmassa Kiekko-Espoo on jääkiekkojoukkueista lähimpänä sydäntä jo ennen kutsua.
Ehkä pitää jossain vaiheessa yrittää kirjoittaa vähän enemmän näkemyksiä mutta jos nyt markkinoinnin ja viestinnän osalta mietin niin haasteet ovat aika lailla samat kuin silloin niin ”parhaimpina vuosina” eli noin 2006-2012:
- ns. kriittinen massa yleisöä jotka tulevat peleihin säästä ja vastustajasta riippumatta
- yritysten/yhteistyökumppaneiden määrä ja laajuus
- ns. elinkautisfanien määrä on aivan liian pieni
Silloinhan yritettiin vuosien saatossa vaikka mitä tempausta jolla kyllä saatiin yleisöä hallille mutta jolla pienennettiin lipun keskihintaa. Hintaa, joka jo lähtökohtaisesti oli todella paljon alempi kuin esim. HIFK:n vastaavaa. Jokereilla taas oli puolellaan katsojien massa meihin verrattuna.