Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 647 394
  • 2 874

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
-Hallille saataisiin houkuteltua täysin uusia katsojia
-Hallille saataisiin katsojia, jotka vaihtaisivat esim. kauden aikana ostetut kaksi 20e lippua viiteen 10e lippuun
-Hallilla käyvät faijat toisivat lapsensa mukaan nyt kun se ei maksa 100e / peli
-Jo pelejä katsomassa käyvät fanit saisivat houkuteltua kaverinsa hallille 'tutustumaan' Bluesiin
-Pääkaupunkiseudulla asuvat vaikkapa JYP-fanit valitsisivat HIFK-JYP otteluiden sijaan Blues-JYP:n kohtuullisemman hinnan takia
-Yms.

Jollain keinolla hallille on saatava porukkaa ja vaikka tämä hinnoittelu ehkä toisikin lyhyellä aikavälillä menetyksiä lipputuloissa, saattaa se pitkällä aikavälillä kuitenkin olla hyväkin ratkaisu.
Itse näen asian tismalleen näin. Nyt on tärkeää saada ihmisiä hallille. Jos/kun halvat liput käyvät hyvin kaupaksi, se vaikuttaa ainoastaan positiivisesti. Hallille saapuu aiemmin jostain syystä muualle menneitä ihmisiä, entisiä kannattajia, jotka ovat syystä tai toisesta pudonneet pois, ihan uusia ihmisiä ja jos/kun he viihtyvät hallilla, he tulevat varmasti myös uudestaan. Mahdollisesti ottavat seuraavalla kerralla kaverin/vaimon/lapsen mukaan ja jos viihtyvät oikein hyvin, ostavat kausarin ensi kaudella. Eli ei tätä asiaa voi ajatella vain niin, että nyt paikalle saapuu vähän katsojia vielä halvemmalla... Toki tuo riski on olemassa, eli nyt jos koskaan ottelutapahtumaan pitää panostaa ja toivoa, että myös kaukalossa oleva tuote on edustuskelpoinen!
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Noilla "halvoilla" lipuilla Blueskin myöntää, että tuote on tällä hetkellä huono.
Kymppikin on nyt liikaa noista peleistä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pelin oikeaan arvoon vaikuttaa myös se että muutamalla kympillä saa Ruudusta kuukauden kaikki pelit. Eli jos yhden pelin arvo siellä on pari euroa, mitä ottelutapahtuma ja halli tarjoaa siihen päälle, jotta hinta on perusteltu? Tässä kysymys Blegsun toimistolle.
 
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vaikuttaa siltä, että TV-sopimus on muuttanut perusteellisesti ihmisten ostokäyttäytymistä. Se varmaan näkyy Espoossa kaikista eniten. Eikä tietenkään selviytymistaistelupelityyli vetoa katsojiin. Pahalta näyttää. Nikkisen markkinointikaudella onnistuttiin, mutta sen jälkeen ollut melko värintöntä kohinaa, joka ei erotu massasta. Mitä jos antaisi markkinointiopiskelijoiden toteuttaa koulu-casessa Bluesin markkinointia. Ei maksaisi ja siten voisi löytää uusia kulmia?
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Tuo opiskelija yhteistyö olisi loistava mahdollisuus toteuttaa jo tällä kaudella. Metro valmistuu jo ensi kaudeksi ja silloin on saatava kaikki hyöty irti hallin paremmasta saavutettavuudesta. Eli nyt kisa käyntiin ja voittajalle työpaikka Blues organisaation markkinointi johtajaksi ensikaudelle. Joku taho voisi rahoittaa ilmaisjakelun välissä viikottain jaettavaa lehtistä Espoolaisista urheilu joukkueista ja niiden tapahtumista/kuulumisista. Näin saisimme tuputettua väkisin ihmisiin tietoa tapahtumista ja joku voisi jopa kiinnostua.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Espoo on sininen -pysäkkimainoksia bongattu ympäri Espoota. JYP-pelistä on kokosivun mainos Länsiväylässä. Lippujen hinnoissakin on tultu vastaan. Eli ei voi ainakaan sanoa että toimistolla ei olisi reagoitu yleisökatoon. Nyt pitäisi vain joukkueenkin esittää sellaisia peliotteita että sitä kerran katsomaan tullut vaivautuu paikalle toisenkin kerran.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt pitäisi vain joukkueenkin esittää sellaisia peliotteita että sitä kerran katsomaan tullut vaivautuu paikalle toisenkin kerran.
Ei pelkästään joukkueen. Kyllä ottelutapahtumalla, ruokapalveluilla ja yleisellä fiiliksellä koko ajasta hallilla on tässä iso merkitys. Jos henkilö saadaan paikalle halvalla lipulla, hänet voidaan saada takaisin myös, vaikka joukkueen peliotteet eivät olisi ihan priimakuntoa. Toki tällä hetkellä tuote on kaukana priimakunnossa, eli taisteluilme pitäisi löytää heti ottelun alusta saakka. Eli jos ruoka olisi hyvää, hallilla olisi jotain, mikä herättäisi kiinnostusta/innostusta, henkilö saattaisi tulla peliin uudestaan jo pelkästään noiden asioiden takia, vaikka peli kaukalossa ei olisikaan täydessä tikissä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuo on ihan totta. Esim. Barona Areenalla ei ole paria konsolipeliä lukuunottamatta mitään virikettä jolla sinne olisi houkuteltavissa lisää lapsiperheitä. Samaan aikaan esim. Turussa näin: Lapsiparkki otteluissa - TPS

Ja mitä hintoihin tulee niin minua potuttaa se, että tässä on nyt lähdetty alentamaan hintoja niin että sen tahon jolle minä haluaisin maksaa (eli Bluesin) saama osuus ottelutapahtuman tuloista vähenee. Sen sijaan Restelin ja parkkia pyörittävän firman hinnoittelu pysyy samalla järjettömällä tasollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Boosteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Red Wings, Gunners, Kaner's Crew
Huomasin tuossa paikallista lehteä lukiessani Jokereiden mainoksen, jossa mainostettiin kuukausikorttia kotipeleihin alk. 69 euroa. Olisi ehkä jotain, mihin Bluesinkin kannattaisi tarttua ja kokeilla? (vai onko kokeiltu? korjatkaa, jos on)

Tietysti Jokereilla on tällä hetkellä huomattavasti parempi tuote jota myydä...
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Huomasin tuossa paikallista lehteä lukiessani Jokereiden mainoksen, jossa mainostettiin kuukausikorttia kotipeleihin alk. 69 euroa. Olisi ehkä jotain, mihin Bluesinkin kannattaisi tarttua ja kokeilla? (vai onko kokeiltu? korjatkaa, jos on)

Tietysti Jokereilla on tällä hetkellä huomattavasti parempi tuote jota myydä...
Tässä päästään samaan, mitä tuossa aiemmin jo pohditiin, eli halvoilla lipuilla ja lyhytkestoisilla kausareilla on vaikutusta vain, jos sen ostanut asiakas saa positiivisen kokemuksen hallille saavuttuaan. Nykytilanteessa pitkäkestoinen kausari on oikeastaan ainoa vaihtoehto Bluesille, kun tuote ei ole kunnossa oikeastaan millään osastolla.

Toki onhan meillä noita kevätkausareita myyty joskus, siitä minulla ei ole tietoa, miten hyvin ovat menneet kaupaksi.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Vinkki seurajohdolle(jos luette tätä palstaa): Tutustukaapa vaikka Wikipediasta markkinoinnin 4P- ja 7P-systeemiin, tehkää päätelmät yleisökadosta ja tarvittavat korjaustoimenpiteet sen perusteella jääkiekon pitämiseksi Espoossa. Ei mulla muuta.
T: merkonomi vuosimallia 2011
Markkinoinnin klassinen 4P-malli
Perinteiset lähinnä tavaroiden markkinoinnin perusteella löydetyt kilpailukeinot (4P):

Suhdemarkkinointi ja erityisesti palveluiden markkinointi on sittemmin pyrkinyt laajentamaan 4P:n keinovalikoimaa. Laajennetussa 7P-mallissa ovat kilpailukeinoina perinteisten (price, promotion, product, place) lisäksi ihmiset (people), prosessit (process) ja fyysinen ympäristö (physical evidence).

4P-mallista laajennettu 7P-malli
Asiantuntijapalveluiden markkinoinnin kilpailukeinot (7P):

 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sikäli pistää vähän miettimään että mitä Blues enää voi tällä kaudella enään ton markinointimixin kautta tehdä että tilanne paranisi. Tosta markkinoinin 4P:stä Blues on sikäli jo reagoinut että on jo tiputtanut lippujen hintoja. Tai siis on aikanin tuonut tän 10 katsomoon jutun.

Promoaminen. Ainakin some on voimissaan ja onhan jengi bongannut noita mainoksiakin. Mutta tähänkin satsaaminen vaatii sitä rahoo, jota ei selkeesti ole. Tietenkin jos tuote ei ole kunnossa niin ns. paha skeidaa on kiiloittaa kullaksi.

Tuotteen parannukset (eli esitykset peli kentällä) nyt on aika pitkälti joukkueen varassa kun superstaran palkkaamiseen ei ole varaa. En tiedä minkäläistä häppeninkiä sitten pitäis pelitapahtuman ympärillä olla että se sais tulemaan hallille. Se hyvä meininki halilla josta osa jengistä tulee nauttimaan tulee osittain niistä toisista katsojista. Tässä on muna kana syndrooma. Jos jengiä ei ole, niin jengiä ei tule.

Jakelu ja paikka. Otteluohjelma on lukossa eikä siihen varmankaan saa enää parannuksia. Ainoa keino millä tätä kohtaa voisi parantaa ois saada siihen parkkimaksuun jotain järkeä pikaisesti. Ei kuluttajaa pidä ns. rankaista/rahastaa sillä että vaivautuu hallille.

Mutta kuten kaikkien muidenkin oheispalvelujen hinnat ja myös parannukset on tällä hetkellä yhteistyökumppaneiden käsissä. Onhan se ihan fiksua ulkoistaa tietyt palvelut yhteistyökumppaneille joilla on volyymia ja osaamista tietyistä jutuista. Mutta kuten eri ketjuista on luettavista niin sitten se voi myös muuttua pahaksi ongelmaksi jos yhteistyökumppani rupeaakin rahastamaan tai niiden palvelujen hinta-laatusuhde on niin huono että se vaikuttaa jo omaan myyntiisi.

Näen Bluesin markkinointi tilanteen erittäin haasteelisena. Suurimmat ongelmat on sellaisia että niihin ei pysty hirveesti tällä kaudella enää vaikuttamaan ( otteluohjelma ja yhteistyökumppanit). Hintaa on jo tiputettu joten jäljelle jää tuoteen parantuminen ja promoaminen. Mutta tää yleisökato näyttää olevan koko liigan ongelma joka taas mielestäni kertoo siitä että ehkä ne Bluesin yleisökadon suurimmat syyt löytyy kuitenkin tosta ruutupalvelusta ja yleisestä taloudellisesta tilanteesta. Lisäksi Bluesin tilanne on sikäli vaikea että tossa naapurissa toimii KHL-Jokerit jota tunnestusti tuetaan Venäjän suunnalta suurilla summilla joka sitten näkyy niiden tuotteessa ja promamisessa. Paha kilpailija samoilla markinoilla ja sinne on varmasti menetetty paljon yritysasiakkaita.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Yllä olevaan pienenä lisähuomiona se, että joukkueen pysäkkimainoksia on tosiaan yllättävänkin paljon katukuvassa. Mietin vain olisiko sen mainospaikan voinut käyttää vähän tehokkaammin? Mainoksessa nyt siis logon yläkulma ja teksti "Espoo on sininen". Riittääkö pelkkä imagomainonta vai pitäisikö tulevista peleistäkin sanoa jotain? Minusta tuo logo on sitäpaitsi ruma, käyttäisin sen sijasta mielummin pelaajista otettuja kuvia.
 

Kyjy

Jäsen
Yllä olevaan pienenä lisähuomiona se, että joukkueen pysäkkimainoksia on tosiaan yllättävänkin paljon katukuvassa. Mietin vain olisiko sen mainospaikan voinut käyttää vähän tehokkaammin? Mainoksessa nyt siis logon yläkulma ja teksti "Espoo on sininen". Riittääkö pelkkä imagomainonta vai pitäisikö tulevista peleistäkin sanoa jotain? Minusta tuo logo on sitäpaitsi ruma, käyttäisin sen sijasta mielummin pelaajista otettuja kuvia.

Näiden mainosten kohderyhmäksi on ajateltu (toivottavasti) nyt jo hallilla silloin tällöin käyvät ja aiheesta kiinnostuneet + tietty fanit. He osaavat yhdistää värin ja viestin Bluesiin. Uusia katsoja tämä ei hallille tuo, sillä viesti menee heiltä täysin ohi eivätkä noteeraa koko juttua. Ne jotka mainoksen huomaavat, eivät tajua onko kyseessä sinipiika vai jääkiekko.

Uusien katsojien hallille saaminen mainonnalla edellyttää selvää call-to-actionia, jossa kerrotaan milloin, missä ja ketä vastaan pelataan. Ja tämä tieto pitää tulla mainonnassa heti vastaan, ei sitä vähemmän aiheesta kiinnostunut lähde netistä kaivamaan. Tästä saa aina mielenkiintoisia keskusteluja mainostoimistojen kanssa, joiden mielestä näin toimiva mainostaja on juntti joka ei ymmärrä mainonnasta yhtään mitään.

Ylipäätänsä mainonnan vaikutus yleisömäärään on rajallinen. Tärkein markkinointi tapahtuu kaukalossa.

Pelaajien käyttäminen mainonnassa on hyvä idea. Cami kiharoineen oli tässä taannoin hyvä esimerkki. Esiin nostettavissa pelaajissa pitää olla särmää ja / tai linkkiä Espooseen. Nyt esim. Kaapossa olisi potentiaalia paikalliseksi kiinnostavaksi kasvoksi - kunhan kupoli kestää tikun nokkaan nostamisen.
 

Laareppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blegi, Sharks
Nostaisin esiin muutaman konkreettisen keinon:

-Perheliput ja lippupaketit: Blues vierailee aktiivisesti kouluissa joka on kunnoitettavaa touhua. Siispä tarjoamme tuotteen jolla saadaan se koko porukka (=perhe) tulemaan hallille edes tutustumismielessä. Ymmärrettävästi vaikeaa Bluesin kannalta, kun safka/juoma/pysäköintihinnat eivät ole omissa käsissä.

-Lippuhinnoittelu yleensä: Se, että alennetaan hintaa, ei tarkoita että tuote on huono. Puhutaan kohtuullistamisesta. Blues ei ole ainoa joukkue jota moititaan korkeista lippuhinnoista, eikä Blues ole varsinaisesti ainoa katsojamäärällinen "kriisiseura". Hinnoittelulla saadaan lyhytaikaisia vaikutuksia esim. ostat kaverillesi lipun kun on halvempi kimppahinta, ehkä hän tulee seuraavaan peliin omalla lipullaan. Aikuiset tuovat lapsiaan peliin jne, juuri niinkuin @KukkoMiikka kirjoitti aiemmin. Toivon mukaan nämä lyhytaikaiset vaikutukset sitten muuttuvat pitkäaikaisiksi ja niin sanotusti levikki laajenee.

-Tapahtumaan sidottu mainonta: Vähemmän näitä hashtag valitsesininen (tekeekö mieli suklaata?) juttuja ja enemmän faktaa: seuraava peli tänä päivänä tähän aikaan tätä jengiä vastaan, lue otteluennakko blues.fi ja katso haastattelu BluesTV/YouTube. Hesarissahan näitä on jo tullut ihan kokosivukoossa, mikä on hienoa. Yhtä lailla tästä voisi tehdä radiomainoksia? Olisiko hyvä vaikka printata ilmaisjakeluun pieniä lehtiöitä, jossa on otteluohjelma, lipputietoja, hyödyllistä infoa liittyen peleihin jne. Tehdään sille ei-vakiokatsojalle homma mahdollisimman helpoksi.

-Näiden ottelumainosten vastapainoksi brändätään joukkuetta pelaajien kautta, yksinkertaisimmillaan se on mainos, jossa on vähän joukosta erottuva kuva ja lyhyt sitaatti. Kuinka monella palstaveljellä on esim. muuan Roope Talajan kuolematon lause allekirjoituksena? Laitetaan se bussipysäkille, jumalauta! Muitakin karaktäärejä joukkueesta löytyy, nostetaan vaan esiin ja tehdään tulevaisuuden ikoneja.


E: typo ja ajatuskatkos poistettu.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jättääkö joku oikeasti tulematta hallille siksi, että pysäköinti maksaa 7€?
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihmettelen kyllä ettei Hirsoa ole käytetty mainonnassa käytännössä ollenkaan. Kyseessä on viime kauden pistepörssin voittaja (Ketola-palkinto), runkosarjan paras pelaaja (Oksanen palkinto) ja pelaajien valitsema paras pelaaja (Kultainen kypärä). Lisäksi kaveri on todellinen liideri joka on ottanut joukkueen ja kannattajat omakseen.

Hirsoa kannattaisi mainostaa ihan pelkästään HIFK-faneille, sen verran hienosta miehestä on kysymys (Osalan rannehan on unohdettu ja ajat sitten).

Toivotaanko toimistolla että Hirso saadaan myytyä (no ei kai helvetti sentään!), ja sen takia ei uskalleta tehdä mainoksia?

Vuoden tulokasta Rantakariakin voisi vähän hehkuttaa.

Ja sitä voisi mainonnassa arvuutella, kumpi ottaa ykkösveskan paikan, Kaapo vai Christian.

Juuso Vainion maalista nyt heti t-paita myyntiin, hinnaksi 20e.

Jne.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Juuri näin. Pelaajien ympärille pitää rakentaa tarinoita. Ne kiinnostavat ihmisiä. Se että joukkue on sininen on kuorrutus jonka alla pitää olla sisältöä.

Tuohon Hannuticin listaan voisi jatkaa mm. sen, että Blues on ainoa liigajoukkue, jossa pelaa virolaisia pelaajia. Pk-seudullahan asuu paljon kyseistä porukkaa.
 

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Juuri näin. Pelaajien ympärille pitää rakentaa tarinoita. Ne kiinnostavat ihmisiä. Se että joukkue on sininen on kuorrutus jonka alla pitää olla sisältöä.

Tuohon Hannuticin listaan voisi jatkaa mm. sen, että Blues on ainoa liigajoukkue, jossa pelaa virolaisia pelaajia. Pk-seudullahan asuu paljon kyseistä porukkaa.

Tuossa on ideaa. Olisi hienoa jos näkisi Blegin mainonnassa enemmän sisältöä tuon sinisen kuorrutteen alla. Juurikin joku virolainen voimakaksikko mallia Rooba & Liivik voisi hyvinkin poseerata noissa mainoksissa. Tai sitten ihan vaan Hirson ja Rantakarin hehkutusta kunnolla. Tarvitaan tätä sisältöä ehdottomasti, jotta saadaan pelaajat tutuksi kansalle. Nyt on vähän liikaa semmoista epämääräistä #valitsesininen meininkiä, jossa ei oikein kerrota miksi mun pitäisi valita sininen joukkue.

Muokkaus: perusteluksi ei riitä tavan tallaajalle, että Espoo Blues on espoolainen joukkue. Eihän täällä varmaan ole paljasjalkaisia espoolaisia kuin pieni murto-osa. Minäkin olen tyypillinen "uusespoolainen", eli vasta aikuisiällä tänne muuttanut ja siten löytänyt Blegin.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Noissa bussipysäkki mainoksissa mainostetaan pienellä tekstillä "kausikortit nyt myynnissä". Aika vähän kausikortteja tietääkseni myydään kauden jo alettua. Voisi olla huomattavasti tehokkaampaa mainostaa esimerkiksi "kympillä peliin". Moni onkin yllä jo sanonut, että nuo pysäkki mainokset ovat muutenkin hyvin epäselvät niille, ketkä ei peleissä pahemmin käy.

Kukahan tuota markkinointia ylipäätänsä hoitaa? Vaikka seuralla ei rahaa ole tuohon paljon laittaa, niin nämä ainoatkin markkinoinnit pitäisi hoitaa huomattavasti paremmin. Muutenkin tuntuu Jason Nikkisen lähdön jälkeen ideat olleen hyvin vähissä markkinoinnin puolella.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Huomasiko kukaan muuten sitä että Bluesin oma mobiilisovellus on ladattavissa (ainakin) Nokia Lumiaan? Ihan mielenkiintoinen lisäys, itse kun latasin sen vastikään.
 

melooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Scott Foster
Näköjään myös huomiseen Pelicans-matsiin on tarjolla noita halpoja lippuja mitä sunnuntain peliin myytiin, eli siis 10€/5€ yläkatsomoon ja 20€/10€ alas. Myös Veikkaus-kortilla 35 eurolla 2 lippua alakatsomoon ja 100 ensimmäiselle ilmainen kahvi, pulla tai limu. Myös restelin pisteistä ennen klo 18.00 kaksi annosta yhden hinnalla.

Yritystä näkyy ainakin olevan! toivottavasti tieto kantautuu ihmisten korviin. Itse ainakin yritän taas tuoda porukka mukaan hallille, ja noilla hinnoilla se ei ole edes kovin ison suostuttelun takana.

Sivuhuomiona vieslä, että Blues on SaiPan, KooKoon ja Ässien ohella ainoa liigaseura joka on tällä hetkellä edellä budjetoitua yleisökeskiarvoaan.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kyllä ainakin nuo yläkatsomon kulmiin myytävät liput ovat tuon hintaisia koko kauden loppuun.

myös restelin pisteistä ennen klo 18.00 kaksi annosta yhden hinnalla.
Myös oluet kaksi yhden hinnalla?

Sivuhuomiona vieslä, että Blues on SaiPan, KooKoon ja Ässien ohella ainoa liigaseura joka on tällä hetkellä edellä budjetoitua yleisökeskiarvoaan.

Tämä on hyvä asia, mutta tuo yleisötavoite tehtiin ennen hintojen alentamista. Uusilla hinnoilla väkeä pitää saada enemmän että budjetoituun päästään.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Myös oluet kaksi yhden hinnalla?

Koskee ruoka-annoksia. Edullisemman saa ilmaiseksi. Mukana ovat TexasPete, Sibylla ja Dennis. Lähde: Bluesin sivut.

Loistava juttu, hienoa että reagoidaan jotenkin! Ihmisiä on syytä houkutella hallille reilusti ennen peliä. Varmasti oheistuotteiden kokonaismyyntikin lisääntyy, eli Restel ei ainakaan tässä häviä. Vielä jos oluesta saisi esim. 2-3 euroa pois puoli tuntia ennen peliä tai aiemmin, niin tätä voisi jopa harkita.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Tiistaina 3.11 pelataan CHL-matsi HV71:ä vastaan. Liput maksaa näemmä 5 euroa muualle kuin club-katsomoon ja viimeksimainituunkin 10 euroa. Halpaa kuin saippua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös