Meinasin kirjoittaa tämän tuohon Bluesin talousketjuun, mutta taitaa mennä tänne.
Huomasin juuri omasta LinkedIn-profiilistani, että HIFKillä on menossa kiva joulukamppis ("mainosta yritystäsi 1200 EUR + alv. Nordiksen led-taululla"). Tunnen tuon HIFK:n myyntipäällikön ammattini kautta ja siellä jullien toimistolla ainakin tehdään kovaa työtä, että saadaan yhteistyökumppaneita haalittua. Voisiko Bluesin toimisto ottaa oppia tästä proaktiivisesta b2b-myyntityöstä? Pitäisi hyödyntää järkevästi kaikki b2b-markkinointikanavat, jotka nyt istuu Bluesin tiukkaan budjettiin ja LinkedIn on tietenkin yksi tällainen. Siellä on monet yrityspäättäjät.
Jos olisin työtön myyjä, niin soittaisin saman tien Bluesin toimistolle ja tarjoutuisin myymään Bluesin tuotetta kunhan provikasta sovitaan. Tosin nyt mulla on jo töitä riittävästi mutta jospa joku arvoisa b2b-myyjäkollega ottaisi tästä kopin? ;-)
Huomasin juuri omasta LinkedIn-profiilistani, että HIFKillä on menossa kiva joulukamppis ("mainosta yritystäsi 1200 EUR + alv. Nordiksen led-taululla"). Tunnen tuon HIFK:n myyntipäällikön ammattini kautta ja siellä jullien toimistolla ainakin tehdään kovaa työtä, että saadaan yhteistyökumppaneita haalittua. Voisiko Bluesin toimisto ottaa oppia tästä proaktiivisesta b2b-myyntityöstä? Pitäisi hyödyntää järkevästi kaikki b2b-markkinointikanavat, jotka nyt istuu Bluesin tiukkaan budjettiin ja LinkedIn on tietenkin yksi tällainen. Siellä on monet yrityspäättäjät.
Jos olisin työtön myyjä, niin soittaisin saman tien Bluesin toimistolle ja tarjoutuisin myymään Bluesin tuotetta kunhan provikasta sovitaan. Tosin nyt mulla on jo töitä riittävästi mutta jospa joku arvoisa b2b-myyjäkollega ottaisi tästä kopin? ;-)