Mainos

Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 746 049
  • 3 602

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Tämä ei ole Blues mediassa ketju, mutta eipä löydy hesarin tai IL:n sivuilta mitään mainintaa Bluesin tämän illan pelistä. Täysin käsittämätäntö, että suurista kaupungeista ylivoimaisesti ostovoimaisimman joukkueesta ei löydy juttua. Mites ensimmäinen suomalaisjoukkueen saavuttama voitto CHL:ssä ja vielä formuloiden hallitseva maailmanmestari katsomassa? Ei kiinnosta kiviäkään!

Joku voisi ehkä aloittaa taistalun tuulimyllyjä vastaan ja avata ketjun "Blues mediassa - missä?". Onkohan Almamedialla ja entisellä yhteistyökumppanilla luettu Bluesin sivuilta tiedote viima kauden media-ajasta ja päätetty, että tämä ei tule toistumaan?
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joku voisi ehkä aloittaa taistalun tuulimyllyjä vastaan ja avata ketjun "Blues mediassa - missä?". Onkohan Almamedialla ja entisellä yhteistyökumppanilla luettu Bluesin sivuilta tiedote viima kauden media-ajasta ja päätetty, että tämä ei tule toistumaan?

Ne miettii siellä että Bluesista joutuu kuitenkin ens vuoden puolella kirjoittelemaan kyllästymiseen asti kun ensin juhlitaan CHL:n voittoa ja sitten vielä mestaruutta kotoisella liigassa, joten kirjoitellaan nyt muista kun nekin vielä jotain kiinnostaa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Eilen kuulin ensimmäistä kertaa matsin jälkeen NRJ:ltä mainoksen keskiviikon matsista. Lisäksi MTV mainosti keskiviikon matsia.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tätä Blues.fi uutista on unohtanut kommentoida: Bluesin pelaajat vierailivat Espoon kouluilla

Täytyy todeta että on taas täysin oikeata toimintaa, ja toimii varmasti 100 kertaa paremmin kohdeyleisöön kuin mikään Hesarin tai Maikkarin mainos. Tossa iässä kuitenkin se suosikkijengi valitaan ja on tärkeää että Espoolaiset tenavat valitsevat Bluesin ja pitävät Hifkin ja Jokereiden kannattamista omituisena. Loistavaa!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täytyy todeta että on taas täysin oikeata toimintaa, ja toimii varmasti 100 kertaa paremmin kohdeyleisöön kuin mikään Hesarin tai Maikkarin mainos.
Aivan ensiluokkaista toimintaa. Mikähän siinä on, että kun teillä saatiin tuo pelillinen puoli kuntoon niin nyt näkyy muillakin osa-alueilla kulkevan.

Tuollaisten kouluvisiittien merkitystä ei varmaan tarvitse suuremmin perustella. Siellä ovat tulevat katsojat, nykyiset juniorit ja näistä tulevat "omat" pelimiehet. Koululaisilla idolin/idolien merkitys on vielä todella suuri ja mikä parempi tapa vahvistaa tuota suhdetta kuin henk.koht tapaaminen. Näistä lasten kohokohdista yleensä myös kirjoitellaan ja keskustellaan mediassa josta seuraa imagoetu. Lisäksi 100% varmuudella osa noista lapsista saa isäukkonsa tai äitinsä houkuteltua johonkin seuraavista peleistä. Pelaajien puolelta voi ajatella kuinka hyvin tuo vahvistaa joukkuehenkeä, saa ulkomaalaiset tuntemaan itsensä osaksi joukkuetta ja olonsa kotoisaksi jne jne. Aika pienellä vaivalla kaikki tuo ja lähinnä viitsimisestä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jo lähes kuolleen RealPlayerin vaatiminen tänä päivänä nettivideon katseluun on sama kuin videota ei olisi katsottavana ollenkaan. Homman pitää toimia flash-videona tai vastaavana, mallia voi ottaa esim. Youtubesta tms setistä, noitahan riittää.
Hard Rock Hallelujah! Ihmeiden aika ei ole ohi. Nyt on noi Blues News klipit ja maalit kasottavana flash-videona.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Bluesin CHL-semifinaalin vastustaja selviää 3.12. (otsikko)

Sitten väliin lääbälaabaa...

Ja sitten C-lohkon sarjatilanteen, jossa UFA on varmistanut jatkopaikkansa toista "venakkoa" vastaan, vaikka tarkoitus oli laittaa D:n taulukko, josta vastus tulee.

V!ttu ne ei osaa tehdä yhtä ainuttakaan tiedotetta niin oikein, ettei siellä olisi jotain selvää asiavirhettä.

VALOT PÄÄLLE! Tällä hetkellä joukkue kiinnostaa, ehkä jopa muuallakin, kuin Espoossa, niin yrittäkää edes... Palkatkaa nyt hyvät organisaation ihmiset, edes joku merkonomi-opiskelija päivittämään sivuja ja Aki sieltä Matinkylän Makuunista tekemään joitakin "väliaikahaastatteluja"...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan noita sivuja paljon kritisoitu, mutta kyllähän siellä selvästi tapahtuu hyviäkin juttuja. Toi Osalan ja Lehtosen haastattelu esimerkiksi on todella mainio juttu, kiitokset siitä!
 

pleimeiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
tps
Sen verran pahasti oon hukassa etten tiennyt mihin ketjuun asiani ilmaisisin mutta laitetaan nyt tänne. Bluesin kotisivuilla äsken vieraillessani hokasin että Bluesin kaikki joulukuun kotipelit osuu maanantaille.
Aika erikoinen juttu, ja tekee varmasti hallaa katsoamäärään kun ei tuo mondei ainakaan mikään meikäläisen suosikki hokipäivä ole.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
en tienny mihin ketjuun laittaa mutta aika jännä juttu. Zyrichiin pääsis mukaan charterilla alkaen 350 €. Paikkoja 50 kertoo kivimäki maikkarin sivulla. Ihme ettei blues.fi taas ilmoita mitään.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset_erik.shtml/arkistot/jaakiekko/2008/12/759316?chl

Mun mielestä se ei todellakaan ole mikään ihme...Aivan kujalla tuntuu ko. palvelu olevan ja on ollut sitä jo pitkän aikaa...No, joka organisaatiossa on aina jokin heikko lenkki ja aina löytyy parannettavaa
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Mulla on ainakin ikävä niitä aikoja kun meillä tiedotus toimi mutta toimari, UTJ ja koutsit eivät.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
en tienny mihin ketjuun laittaa mutta aika jännä juttu. Zyrichiin pääsis mukaan charterilla alkaen 350 €. Paikkoja 50 kertoo kivimäki maikkarin sivulla. Ihme ettei blues.fi taas ilmoita mitään.

http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset_erik.shtml/arkistot/jaakiekko/2008/12/759316?chl


Kyllä ainakin Ruotsissa mukana olleet fanit oli asiasta informoituja. Uskoisin tuon 50 täyttyvän mahdollisesti jopa vain sen porukan sisältä - ei Blues muutenkaan mainosta Fan Clubin reissuja.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Kyllä varmaan Bluesin markkinointiosastokin saa kiittää Matikaista joukkueineen menestyksestä CHL:ssä.

Olen tänään ja eilen katsellut ehkä yhteensä 3-4 tuntia maikkaria ja nähnyt lähemmäs kymmenen kertaa tuon "Neljä peliä unelmaan. Espoo Blues ..." -mainoksen.

Lisäksi joka ikisessä maikkarin urheilulähetyksessä on pätkiä joukkueen valmistautumisesta ja Matikainen jaarittelemassa.

Joukkueelle ilmaista uskomattoman hyvää mainosta jolla voisi kuvitella olevan jo vaikutusta sponsoritasollakin. Todella positiivista imagoa nyt luodaan Espoolaisen kiekon ympärille. Upeaa.
 

rpeez

Jäsen
Lisäksi joka ikisessä maikkarin urheilulähetyksessä on pätkiä joukkueen valmistautumisesta ja Matikainen jaarittelemassa.

Kiinnitin huomiota samaan. Itse näen tuon olevan MTV3n piilomainontaa
MTV3MAXin maksukortin ja nettilähetyksien puolesta.

Mut ei se mitään, saahan siinä tosiaan Blueskin hyvää mainosta roppakaupalla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnitin huomiota samaan. Itse näen tuon olevan MTV3n piilomainontaa
MTV3MAXin maksukortin ja nettilähetyksien puolesta.

Mut ei se mitään, saahan siinä tosiaan Blueskin hyvää mainosta roppakaupalla.

MTV3, alun perin Mainostelevisio, on kaupallinen TV-kanava, joten tottakai se pyrkii tuomaan esille ja mainostamaan tuotetta, jonka oikeuksista se on maksanut. Maikkarin tarkoitus on kuitenkin myydä ja se onnistuu parhaiten tarjoamalla katsojille/kuluttajille mahdollisimman laadukasta ja laajaa ohjelmaa. Paljon MTV3 saa kuraa niskaansa, mutta ainakin CHL:n tapauksessa huomaa, että siihen oikeasti panostetaan kanavan puolesta. Alussa kuitenkin hieman sai sellaisen kuvan, että Maikkari satsasi nimenomaan Kärppien CHL-kauteen. Ehkä oletettiin, että Kärpät tulisivat menestymään paremmin ja onhan puolen Suomen seuralla huomattavasti enemmän seuraajia kuin Bluesilla.
Julkinen palvelu(Yle) on sitten asia erikseen.
 

rpeez

Jäsen
MTV3, alun perin Mainostelevisio, on kaupallinen TV-kanava, joten tottakai se pyrkii tuomaan esille ja mainostamaan tuotetta, jonka oikeuksista se on maksanut.

Näin tietenkin. Halusin tuoda kuitenkin esille sen ettei mielestäni sen Tulosruudussa ylenmääräinen Bluesin hehkuttaminen ole täysin pyyteetöntä tiedonjakoa, vaan taustalla lienee halu saada lisää MTV3Max tilaajia. Vaikka onkin mainostelevisio, käsitykseni mukaan uutislähetyksissä mainostaminen ei ole suotavaa. Vrt. sanomalehdissäkin olevat mainosluonteiset artikkelit joihin on laitettava kulmaan "ilmoitusliite".

En nyt tuota MTV3n toimintaa mitenkään varsinaisesti paheksu, aika veteen piirretty viiva, toin vain esille tuonkin näkökulman. Itsellänikin on nyt määräaikainen stokkan hulluilta päiviltä hommattu MTV3Max kortti, ja sattuneesta syystä olen ollut hyvin tyytyväinen kun tuli se hankittua.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Niin onhan Tulosruutu oikeasti 'tässä lähetyksessä puffaamme niitä lajeja, joilla meillä on televisiointioikeudet ja journalistiset perusteet tungemme sinne minne aurinko ei paista.'
Se on tietty Bluesin näkyvyydelle vain hyvä asia, että seura on lähes jokaisessa lähetyksessä esillä tälläkin viikolla.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
On se muuten jännä ja surkuhupaisa juttu, että Bluesin virallinen tiedotuskanava ei oikeastaan tiedota nykyjään mistää eikä mitään, Iltasanomat tuntuu olevan tällä hetkellä virallisin foorumi joukkueen asioille.
Myös nämä loukkaantumisista tiedoittelut ovat aivan perseestä: uskoisin, että ihan jo fanejakin rauhoitellakseen olisi järkevää (vaikkakaan ei toki mitenkään velvollista) ilmoittaa edes jonkinlaisia toipumisennustuksia (tyyliin:4-6vko), eikä näitä: "tilannetta katsotaan ottelukohtaisesti-ilmoituksia".
Totuus kuitenkin on se, että suurimmalla osalla loukkaantuneista on ihan oikea diagnoosi, jolle on ihan realistinen toipumisennustekin (vaikka tietenkään koskaan ei voi viikonkaan tarkkuudella asoita ennakoida)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
uskoisin, että ihan jo fanejakin rauhoitellakseen olisi järkevää (vaikkakaan ei toki mitenkään velvollista) ilmoittaa edes jonkinlaisia toipumisennustuksia (tyyliin:4-6vko), eikä näitä: "tilannetta katsotaan ottelukohtaisesti-ilmoituksia".

Lyhyt on fanin muisti. Näin blues.fi kaksi viikkoa sitten:

http://www.blues.fi/index2.php?m=2&s=0&d=0&news_id=1681

Pitäisikö niiden joka viikko olla tiedottamassa tilanteesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös