- Pelikatkot on myyty liian täyteen. Screeniä pitää käyttää myös vahvasti osana tapahtumafiilistä.
= Huudatukset, noise-level mittaukset, jopa yhteislaulut screenin kautta peliin. Esim. AIK-peleissä yleisö laulaa seuran tunnaria ennen peliä. Meillä nyt ei varmasti sitä, mutta jotain huudatuksia onnistuttaisiin varmasti tekemään.
Pointtina mulla on tässä koko hommassa se, että jos asiakas ei saa tapahtumasta mieleenpainuvaa elämystä, ei hän koe sitä myöskään tärkeäksi. Tämä heijastuu etenkin sen massa sitouttamisessa joka nostaisi yleisömäärät 5k->6-7k.
Me perus lätkäfanithan kävisimme katsomassa Bluesia vaikka 30e/peli ja paikkana Matinkylän seisomakatsomo. Valitettavasti vaan me emme ole Bluesille tässä asiassa se markkinoinnin kohderyhmä.
Näistä aika pitkälti samaa mieltä, paitsi tuosta screenin käytöstä yhteislauluihin. Jään odottelemaan Mikkoa ja kitaraa.
Haluaisin nähdä kunnon alkushown ja sitä ennen yhdessä vedettävän seuran laulun. Suu täynnä pizzaa ja kaljaa on paha laulella katsomon takana. Eipä taida toimia. (Kuitenkin haluaisin nähdä että jengi lähtee mukaan kannustukseen).
Hmmm ... voisihan sitä miettiä, jos pistäisi virsikirjan sellaiseen kuntoon, että sen voisi jakaa vaikka koko halliin lisättynä parilla kuvalla ja pätkällä tekstiä. Pari A4:sta penkeille jaettuna. HC:t nuo kuitenkin ebnet:stä löytävät mutta muut eivät. Näkisivät sitten mitä päädyssä tehdään. Erityisesti pikkujunnuille suunnattuna, joista voisi kehittyä kannustavia faneja. Ja jotka eivät näitä sanoja netistä löydä, mutta voisivat kotona sitten matsin jälkeen paperista muistella mitä se jengi päädyssä hoilasi. "Ehkä minäkin joskus menen päätyyn mukaan kannustamaan" tai sitten matsissa tapailee sanoja omalla paikallaan.