Ainakin tämä Teräsvuori löytyy hallituksesta, tiedä sitten milloin tullut
JÀÀkiekko Espoo Oy - vastuuhenkilot - Fonecta Finder
Kertoisivat itse pelistä, mutta kun eivät.
Kaksi kertaa tällä kaudella hallilla olleena (HIFK & Ässät) pitää todeta että eipä noista peleistä paljon kerrottavaa ole. Ainakaan Blues-kannattajille. Näillä otteilla on turha mitään yleisöryntäystä odottaa.
Juuri näin. Nyt tuntuu vain olevan kaksi asiaa, mitkä Bluesista voidaan uutisoida: huonot yleisömäärät ja talousvaikeudet. Mitään muuta Bluesista ei jakseta/haluta/osata kirjoittaa. Ja tämä vituttaa minua enemmän kuin heikot esitykset kaukalossa...Mä odotan vaan objektiivista uutisointia urheilupuolesta. Molemmista peleistä oli uutisoitavaa. HIFK oli ylivoimainen ja Blues siinä pelissä haluton ja umpisurkea. Ässät-pelissä Blues nukkui kaksi erää ja heräsi taistelemaan viimeisessä erässä tehden siinä neljä maalia, joista yksi hylättiin, koska kiekko ohjattiin korkealla mailalla. Samoin olisi voinut uutisoida Bluesin kolmesta tolpasta ja siitä riittääkö Engstrandin taso liigaan
Mä odotan vaan objektiivista uutisointia urheilupuolesta. Molemmista peleistä oli uutisoitavaa. HIFK oli ylivoimainen ja Blues siinä pelissä haluton ja umpisurkea. Ässät-pelissä Blues nukkui kaksi erää ja heräsi taistelemaan viimeisessä erässä tehden siinä neljä maalia, joista yksi hylättiin, koska kiekko ohjattiin korkealla mailalla. Samoin olisi voinut uutisoida Bluesin kolmesta tolpasta ja siitä riittääkö Engstrandin taso liigaan (esim. 0-4 maali oli imurointi).
Mä odotan vaan objektiivista uutisointia urheilupuolesta. Molemmista peleistä oli uutisoitavaa. HIFK oli ylivoimainen ja Blues siinä pelissä haluton ja umpisurkea. Ässät-pelissä Blues nukkui kaksi erää ja heräsi taistelemaan viimeisessä erässä tehden siinä neljä maalia, joista yksi hylättiin, koska kiekko ohjattiin korkealla mailalla. Samoin olisi voinut uutisoida Bluesin kolmesta tolpasta ja siitä riittääkö Engstrandin taso liigaan (esim. 0-4 maali oli imurointi).
Yleisömäärät ja talous ovat täysin riippuvaisia peliotteista. Lopun hieno kiri antaa toivo jatkoa varten ja toivottavasti flegmaattinen alku jäin nyt tähän kertaan.
Ainakin tämä Teräsvuori löytyy hallituksesta, tiedä sitten milloin tullut
Miksi Blues antaa noita läpeensä negatiivisia haastatteluja?
Salonojan paluu. Salonoja palaamassa Bluesin toimintaan: "Ratkaisuja etsitään" - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi uhka vai mahdollisuus?
Joukkue on joutunut myymään jo tässä vaiheessa kautta kaksi avainpelaajaansa muualle. Heh, MTV.Salonojan paluu. Salonoja palaamassa Bluesin toimintaan: "Ratkaisuja etsitään" - SM-liiga - Jääkiekko - Sport - MTV.fi uhka vai mahdollisuus?
Mahdollisuus jos on oppinut jotain ja on koonnut ympärilleen ammattilaisia.
Hän nimittäin tuntuu olevan ainoa, joka ymmärtää sen että omistajienkin on tehtävä kohtuullisia rahallisia satsauksia, jotta seura voisi joskus lähteä kannattamaan.