Karjala-olutmainoshan palaa siis Bluesin pelipaitaan muistaakseni ensimmäistä kertaa sitten kauden 97-98 jos en ihan väärin muista. Mutta tosiaan, jos halliin saataisiin lisää tapahtumia ja vaikka myös oheisohjelmaa ottelun aikana niin tämä olisi varmasti kaikille, etenkin lapsiperheille iso plussa ja lisäisi sitä intoa ja halua tulla katsomaan otteluita muutenkin kuin vain menestyvän joukkueen takia, tosin tuon viimeisimmän kohdan tulisi olla se pääsyy MIKSI hallille tultaisiin. Itselleni pälkähti päähän tällainenkin idea että pudotuspeleissä voitaisiin kutsua paikallisia muusikoita/kuoroja laulamaan kansallislaulu ennen ottelua ja muutenkin jos yleisössä on musiikki-intoilijoita niin jo runkosarjassakin jos saataisiin muutama suurta yleisöä kiinnostava artisti esiintymään ennen ottelua/erätauolla/ottelun jälkeen niin tämä lisäisi varmasti mielenkiintoa. Kohdennettu markkinointi on kaiken a ja o ja sen tehokkuus huomataan ainoastaan silloin jos se tehdään suunnitelmallisesti ja ennen kaikkea oikein.