Kun täällä tietyt nimimerkit haluavat nähdä nykyomistajien kritisoinnin pelkkänä turhana negailuna, niin ajattelin nyt kertoa mitä itse odotan seuraavaksi omistajilta. Ehkä kysymykset avaavat myös joillekin niitä syitä miksi ainakin itse suhtaudun äärimmäisellä epäluottamuksella kaikkeen nykyporukan sanomisiin ja tekemättä jättämisiin.
Vaikka joukkorahoituksella kerätyt rahat ovat tietysti lahjoitus omistajille, jotka voivat käyttää rahat miten parhaaksi näkevät - vaikka Mika Raution talon velkoihin - olisin kiinnostunut tietämään seuraavat asiat:
...
--- kaikki kymmenen kysymystä ---
Ah, tuossa @Jambo78 juuri samaa ehdottikin kuin mitä juuri eilen puhuin illalla. Eli tällainen on kyllä tarkoitus kasata ja julkaista seuran sivuilla ihan.
Invesdorin sivuilla rahoituskohdetta koskien foorumi (rekisteröityneille), jossa voi esittää kysymyksiä rahoitusta hakevalle ja jossa kohteen edustaja kysymyksiin myös vastaa.
Tuskinpa... Ei vaa, toivotaan ja uskotaan.Harvinaisesti havaitsen jotain yhteenpuhaltamisen meininkiä.. oudolta tuntuu täällä. :) Josko tästä jotain lähtisi kasvamaan?
Ei Salonojankaan kirstu ole pohjaton, joten veikkaisin kyllä, että tuossa vaiheessa Espoon areenan omistajuus vaihtuu. Joltain kiinteistösijoittajalta voi jopa hyvänkin diilin saada urheilupuiston kaavoituskähmintöjen ansiosta.Jos Salonoja päätyy Jokerien taustavaikuttajiin samaan aikaan kun Blegiä viedään konkurssiin niin ei voi kuin todeta johdolle, että miten meni noinniiku omasta mielestä.
Jep. Kyllähän tossa on jotain takana. Tulikin kotipäivä, eli Tagen haastattelu tsekattu ja ihan järkevää asiaa. Pian Tage ja @MrBitter puheelta? (Ellei mennyt jo?)En nyt yleensä ole salaliittoteoreetikko, mutta kyllä oli taas ajoitus Lempisellä Salonojan kanssa ;)
Juu et varmasti.En nyt yleensä ole salaliittoteoreetikko, mutta kyllä oli taas ajoitus Lempisellä Salonojan kanssa ;)
Juujuu... Nimimerkkisi näyttää kertovan, mitä tiedät Bluesille tapahtuvan, etkö anna kenellekään mitään mahdollisuutta.Juu et varmasti.
No, kohta tapahtuu hyviä asioita, tosin niistä ei voi vielä sanoa mitään.
Odotellaan niitä hyviä uutisia ihan rauhassa.Juujuu... Nimimerkkisi näyttää kertovan, mitä tiedät Bluesille tapahtuvan, etkö anna kenellekään mitään mahdollisuutta.
Selänteelle ja Salonojalle kaavaillaan suurta roolia Jokereissa – Harkimo pimennossa neuvotteluista - KHL - Ilta-Sanomat
Linkki IS:n uutiseen Salonojan KHL yhteyksistä
Tämä oli varmaan vaan puhdas v*ttuilu Jussin suuntaan. Tyylikästä räkäistä poistuvaa tahoa vielä niskaan. Mutta logiikka taustalla ontuu, koska nuo Bluesin nykyomistajathan eivät halua luopua osakkeistaan... Joten eikös kyseessä ole täysin päinvastainen ilmiö?No Jussi lienee paras osaaja Suomessa siinä, miten hallin omistaja saa joukkueen omistajan kyllästymään täysin tappioihin. Että jos Hjalliksen haluaa savustaa ulos Jokereista, lienee hallin antaminen Jussille tehokkain tapa.
Tämä oli varmaan vaan puhdas v*ttuilu Jussin suuntaan. Tyylikästä räkäistä poistuvaa tahoa vielä niskaan. Mutta logiikka taustalla ontuu, koska nuo Bluesin nykyomistajathan eivät halua luopua osakkeistaan... Joten eikös kyseessä ole täysin päinvastainen ilmiö?
Nyt en ihan ymmärrä. Puhut kuin Jussi olisi kaiken pahuuden lisäksi vielä jakautunut persoona. Joukkueen omistaja Jussi suuttuu hallinomistaja Jussiin? Kai se on Salonojalle sama mitä kautta se niitä tappioita kuittaa, eli nuo "himmelit" ovat epäolennaisia. Ja outoa mässäillä noilla Jussin tappioilla nyt, kun nykyomistajien puuhatkaan eivät ole olleet kovin salonkikelpoisia... tai tuottavia.Tuo oli kieltämättä huumorilla heitetty kuitti tuohon suuntaan, mutta viittaus oli lähinnä tähän aiempaan episodiin, jossa hallin omistaja Jussi ja joukkueen omistaja Jussi kasasivat sellaisen himmelin, että joukkueen omistaja Jussi kyllästyi maksamaan joukkueen tappiot, joista osa (ainakin mikäli muiden kirjoituksia täällä on yhtään uskominen) johtui suoraan siitä, että hallin omistaja Jussi oli rakentanut tulonjaon sellaiseksi kuin se oli.
Tämän olen tiedostanut jo aikaa sitten. Mutta kyllähän tuon aiemman Salonoja-naljailusi ymmärsi huumorihakuiseksi. Itsellä vain se kuuluisa v-käyrä kohosi, kun luki tuon lööpin Salonojasta ja Jokereista, jota tuo sinun kommenttisi pääsi vielä alleviivaamaan. Käytännössä et ehkä räkäissyt Jussia niskaan, vaan minua (varakkaan tahon haikailijaa), kun kävelin "murtuneena" pois tuon "uutisen" alta. Tiedän, että tuo oli pelkkä hiljaisen uutispäivän lööppi, lähinnä spekulaatiota, mutta kyllä se silti otti päähän. Ja minäkin olen seurannut Kiekko-Espoota ykkösdivariajoista lähtien, joten tässä on paljon tunnetta mukana itse kullakin... Ja omalta kannaltani valitettavasti parhaillaan näyttää siltä, että "kituutuslinja" on voittamassa, joka ei sovi minun fanitarpeisiini. Minulle on sama ketkä henkilöt joukkueen peräsimessä on, mutta jos joukkueessa ei ole yhtään liigamitat täyttävää ykkösketjua, en raaski aikaani tuhlata hallilla.mä en kieltämättä ihan suoraan sanottuna hirveästi diggaa Jussista ja melkein mieluummin lähtisin sinne Suomi-Sarjaan hakemaan kuin takaisin Jussin kelkkaan.
Nyt en ihan ymmärrä. Puhut kuin Jussi olisi kaiken pahuuden lisäksi vielä jakautunut persoona. Joukkueen omistaja Jussi suuttuu hallinomistaja Jussiin? Kai se on Salonojalle sama mitä kautta se niitä tappioita kuittaa, eli nuo "himmelit" ovat epäolennaisia. Ja outoa mässäillä noilla Jussin tappioilla nyt, kun nykyomistajien puuhatkaan eivät ole olleet kovin salonkikelpoisia... tai tuottavia.