Mun oma vahva veikkaus on, että äijällä on waret päällä, jonka takia jokaisessa pelissä lagaa ihan mukavasti. :)Äijä pelaa jollai vitun mokkulalla noita, ei tommosta diashowpelaamista pysty selvinpäin vetämään.
Mun oma vahva veikkaus on, että äijällä on waret päällä, jonka takia jokaisessa pelissä lagaa ihan mukavasti. :)Äijä pelaa jollai vitun mokkulalla noita, ei tommosta diashowpelaamista pysty selvinpäin vetämään.
edit. :D , ei , en pelaa mokkulalla , enkä myöskään nähnyt mutual quit yrityksiä.
Ei ole myöskään waret päällä vaan yksinkertaisesti jaettu hidas netti,joka pitäisi korjaantua tässä lähiaikoina..No, naapurin wlani sitten tai hirveet pokeimuroinnit päällä.
Kuitenkin nopean laskutoimituksen mukaan ainakin viisi kuudesta sinua vastaan pelanneesta on valittanut lagista...
edit. :D , ei , en pelaa mokkulalla , enkä myöskään nähnyt mutual quit yrityksiä.
Juu näin siinä on tainnut käydä. Harmittaa vain kun tästä liigasta tulee näköjään muille vaikeuksia netistäni. Lähiaikoina pitäis tulla parannus tähän.. Ihmettelen vain kun itselläni ei ole juuri lagannut kuin tyyliin 1-2 ottelussa, muut toiminut hyvin ilman mitään lageja.. Muilla tosin näemmä lagaa juuri minua vastaan.Ei kannata aina klikata samantien takaisin peliin, jos vastustaja laittaa pelin pauselle. Jos olet palannut peliin ja vastustaja yrittää ehdottaa sinulle "mutual quit":ia, tulee vastustajalle vain ilmoitus että toinen pelaaja on palannut takaisin peliin eikä tuota "mutual quit":ia voida lähettää. Siis jos olet noin tehnyt, niin ota tästä neuvosta vaari - ei herneitä. :)
Oletko yleensä ite haastanut peliin? Mun käsittääkseni kotijoukkue hostaa pelin, joten voitaisiin ainakin meidän keskinäinen ottaa niin, että minä haastan.Muilla tosin näemmä lagaa juuri minua vastaan.
Näin on tainnut käydä. Juu pelataan , voisin pelaa vaikka kaikki loputkin matsit että muutkin saa pelattua..Oletko yleensä ite haastanut peliin? Mun käsittääkseni kotijoukkue hostaa pelin, joten voitaisiin ainakin meidän keskinäinen ottaa niin, että minä haastan.
Voin vain kuvitella miten siellä on ruudun toisella puolella kirosanat lennellyt.:)
Jos sulla itellä ei lagaa ja vastustajilla lagaa nii onhan se vähän outoa. Mun, ei niin tietokone orjentoutuneeseen kaalin ei tämmöset jutut mahdu. No eipä se mitää, pitäis opetella lagatessa pelaamaan yksinkertaisemmin eikä hakea niitä "lätty takatolpalle josta vielä tiputus keskelle ja siitä tyhjiin" maaleja.
Jaksetaanko lukea sitä avausviestiä, jookos? :PGT: Jkaappi / Columbus
Jaksetaanko lukea sitä avausviestiä, jookos? :P
Kelpaako joku Kojootti-pakki? :PJos jollain on fetissejä Charaan, niin vaihto johonkin nopeaan ja hyvään pakkiin (ala Rafalski) on mahdollista. Ehdotusta vaan kehiin.
Jos jollain on fetissejä Charaan, niin vaihto johonkin nopeaan ja hyvään pakkiin (ala Rafalski) on mahdollista. Ehdotusta vaan kehiin.
Jos jollain on fetissejä Charaan, niin vaihto johonkin nopeaan ja hyvään pakkiin (ala Rafalski) on mahdollista. Ehdotusta vaan kehiin.
Nollautuuko kenttämuutokset aina kun loggautuu pihalle? Goc oli taas ykkössenteri, vaikka eilen pudotin sen kakkoseen...