Voi nyt hitto sentään. Miten voi puolustus aueta noin pahasti, kun sain tasoitettua 1-1:een... Ei mennyt kovin montaa sekuntia tuosta tasoituksesta, kun pääsit omalta siniviivalta läpiajoon, kun omat pelaajat ties missä. Sain vielä tasoitettua ja pisteen, kun jatkoaika ei sitten kestänyt kovin montaa sekuntia.Tampa Bay - Phoenix 3-2 ot.
Zidlicky(+X) <-> Chara? Paljonko se Charan kokonaisuus nyt olikaan?
Chara on 92. Nyt iskit mun heikkoon Z kohtaan :)
Kävisikö Chara + joku hyökkääjä (ei Sturm, Bergeron, Satan) ja vaihdossa Zidlicky + Miettinen/Brunette?
Katsooko joku peliä...? Joka tapauksessa kaikki nyt linjoille!Tulkaahan linjoille. Se Suomen peli on jo selvä.
Menee huomiseen. Katsotaan sitten.Laitoin Daywalker-75 sinulle treidiehdotusta. Se on paketti eli hyväksy molemmat tai hylkää molemmat.
Kyllä se muakin vastaan lagitti, mutta en jaksanut siitä mitään haloota nostaa, kun sama se oli molemmille. Joskin onhan se vähän ajanhaaskausta, kun ei siinä ole mitään hauskaa. Kyllä mulla itsellä ainakin menis kasetti jumiin jos pelistä toiseen olis sellasta, joten pakko kyllä ihmetellä, että jundebooY jaksat noita matseja tahkota.Kuitenkin nopean laskutoimituksen mukaan ainakin viisi kuudesta sinua vastaan pelanneesta on valittanut lagista...
Koska minua ei haittaa jos on pientä lagia, kyllä sitä pelata pystyy. Voin pelata loppu matsit ilman maalivahtia vaikka jos se siitä on kiinni ;)Kyllä mulla itsellä ainakin menis kasetti jumiin jos pelistä toiseen olis sellasta, joten pakko kyllä ihmetellä, että jundebooY jaksat noita matseja tahkota.
Pistin tarjouksia tulemaan sinne päin."Vitun hyvä" kiekollinen liideri Kimmo Timonen + maalivahti (Emery tai minkä ikinä haluatkaan) on saatavilla. Tilalle kovaa taklaava leftin peruspakki ja kelpo maalivahti.
Kiinnostaisi eniten Frolov, lähtiskö mitenkään? Pistin jo ehdotuksen eteenpäin... :PJos Kingsin pelaajat kiinnostavat, lukuunottamatta herroja Brown, Kopitar, Smyth, Johnson ja Dougty, ei muuta kun ehdottakaa treidejä.
Hanzal olisi tarjolla, etsitään uutta ykkössentteriä.
Tsekit vaihtoivat paikkakuntaa. :)Ehdotettu Krejci (overall 83) vs Hanzal (overall 80)
Kiinnostaisi eniten Frolov, lähtiskö mitenkään? Pistin jo ehdotuksen eteenpäin... :P
No kiinnostaisko, jos Guerin tulisi LA:han? Hänestä pistin tarjouksen Frolovia vastaan.Ehdotusta en ole käynyt katsomassa, mutta näppituntumalla eniten Arizonasta kiinnostaisi napata vaikka Wolski tai Vrbata. Miksei Pruchakin. Ei mitään hajua Frolovin tai e.m. kokonaisuuksista ja muista statseista, mutta nuo tuli ensimmäisenä mieleen.
No kiinnostaisko, jos Guerin tulisi LA:han? Hänestä pistin tarjouksen Frolovia vastaan.