Kevätturnaus XBOX 360

  • 20 053
  • 404
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Joo aloitetaan vain. Pistepörssit yms. puuttui myös.

Harmittaa kyllä kun menin jo avausottelun voittamaan... Noh , ei voi mitään.

edit. pistäkää vain jo liiga pystyyn ?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo aloitetaan vain. Pistepörssit yms. puuttui myös.

Harmittaa kyllä kun menin jo avausottelun voittamaan... Noh , ei voi mitään.
No mä luulen että tuut ottamaan voiton uudessakin liigassa minusta :-) Joten elä vaivu synkkyyteen.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ehdottomasti sopii kun ei viel pelei oo kertyny kellekään. Eli Bungala muista laittaa treidit päälle ja kenttäasetukset myös.

edit. Kimifan44, otetaan uusiks sit :D tiukkaa oli äsken tiukkaa varmasti seuraavallakin.

niin ilmoittakaa kun on uusiks tehty niin osaa aloittaa pelaa.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jep sopii mainiosti uudelleenstarttaus. Yhden pelin ehti kyllä pelata, mutta vituikshan se meni, alkuun lagasi ja sitä rataa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Noniin, uudelleen pystyyn vaan. Vittu, kun piti mennä jo pari peliä voittamaan. Tulee btw satavarmasti turpaan noista peleistä uudessa liigassa. Syö miestä.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Joo anteeksi erittäin paljon tää säätö, ekaa kertaa kunnon tommosta tein, haluuko joku muu ottaa ohjat käsiin ja tehä tuon sarjan, päivitän ne tiedot tohon etusivulle ja voin ilmoittautujat pistää listaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo anteeksi erittäin paljon tää säätö, ekaa kertaa kunnon tommosta tein, haluuko joku muu ottaa ohjat käsiin ja tehä tuon sarjan, päivitän ne tiedot tohon etusivulle ja voin ilmoittautujat pistää listaan.
Näitä sattuu joten turha itseä syytellä. Uudestaan vaan liigaa pystyyn niin päästään nauttimaan porukalla hyvästä pelistä ja kovista matseista.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Näitä sattuu joten turha itseä syytellä. Uudestaan vaan liigaa pystyyn niin päästään nauttimaan porukalla hyvästä pelistä ja kovista matseista.

Juu mutta jos ny joku pystyisi tekemään uuden liigan ja postaa tänne niin ei tule uusia kömmähdyksiä :) Onneksi vahinko ei ollut suuri.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jes hienoa, tonne vaan, jatketaan samoilla jengeillä kuin ollaan ilmoitettu?

Jep, aivan oikein.

Voit päivitellä vapaasti avausviestiinkin nuo.

Eli liigaan tuli lisänä ketjunvaihdot, pistepörssit, ja treidit. Nuo näin äkkiseltään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä otan sit Detroitin. GT: Gellneri
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut ei valitettavasti ehdi nyt pelaamaan. Laitoin kentät ja pistin pari treidiehdotusta ja lähdin pois. Syynä kakkoselta tuleva futispeli.

Myynnissä olevat seuraavat herrat: Dupuis, Eaton, Guerin, Godard, Kennedy, Staal ja ehkä myös Kunitz. Vaihdossa lähinnä haen nopeita laitureita ja yhtä puolustavaa pakkia (Staalia en vaihda kuin maalintekijään).

Myös suomalaiset käyvät tietyissä tapauksissa, esim Jarkko Ruutu maistuisi takaisin Penguinsiin just kivasti. :)
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Joo helvetin hyvin alkoi tämä "uusi liiga":

0-0 tilanne ja pelin hallintaa, sitten yhteys on katkennut EA Sportsin linjoilta , 0-3 häviö.. Kiitos ottelusta.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Joo helvetin hyvin alkoi tämä "uusi liiga":

0-0 tilanne ja pelin hallintaa, sitten yhteys on katkennut EA Sportsin linjoilta , 0-3 häviö.. Kiitos ottelusta.

En voi sanoa että yllätti tuo tilasto. Hirmuinen lagi kokoajan päällä ja osittain tämän takia saitkin hallittua ottelua.
Valitettavia nuo keskeytyneet on, mutta ei noilla mahda minkään. Mielellään sen voiton olisi ottanut ihan loppuunasti pelaamisella. Olisi saanu pistepörssiinkin kavereille tehoja.
Kiitokset sinnekin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyvin alkoi Ankkojen taival. Heh. Kaksi peliä ja kaksi tappiota. Molemmissa matseissa ihan pihalla ja vastustaja hallitsi peliä mielenmäärin. Tasoeroa on siis havaittavissa. Nyt unten maille ja huomena taas iltasella helppoja pisteitä luvassa Anaheimin kustannuksella.

ps. Kiitos peleistä tän illan vastustajille :-) hyviä olitte!
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
En voi sanoa että yllätti tuo tilasto. Hirmuinen lagi kokoajan päällä ja osittain tämän takia saitkin hallittua ottelua.
Valitettavia nuo keskeytyneet on, mutta ei noilla mahda minkään. Mielellään sen voiton olisi ottanut ihan loppuunasti pelaamisella. Olisi saanu pistepörssiinkin kavereille tehoja.
Kiitokset sinnekin.
Jos sinulla lagaa niin ei varmaan minulla lagaa?

Räpellys jatkuu: nyt 3-2 turpaan Carolinalta, en heitä tähän nyt mitään kommentteja kun ei mene mistään paikasta sisään... Kiitokset vastustajalle.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos sinulla lagaa niin ei varmaan minulla lagaa?
Jostain kumman syystä minullakin lagasi ihan mukavasti kun pelattiin matsi pois...

Turpiin tuli 2-3 ja Minnesotaa vastaan 3-2rl. Taitaa taas pleijaripaikka karata ennenaikojaan!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Hyviä matseja muutamia tuli pelailtua.

Canucks - Wild 4-3 (ot)

Tämä sitten kääntyi tällä kertaa näin päin. Eli uusinnassa kävi juuri kuten Kimi pelkäsikin. Minä vein tällä kertaa pisteet. Tasaista oli nytkin ja luulin hoitaneeni matsin kun tein viimeisellä minuutilla johtomaalin, mutta eihän se riittänyt vaan Kimi tuli heti vastahyökkäyksestä tasoihin.
Jatkoajalla sitten voittomaali. En kyllä muista edes millainen oli, mutta kuitenkin.

Canucks - Devils 3-0 (keskeytys)

Eli tässä valitettavasti kaverin yhteys pätkäisi. Hienoista pirujen hallintaa oli, mutta pisteet minulle.

Canucks - Ducks 5-1

Suht kovaa omaa hallintaa. Ducksilla oli kyllä paikkojakin mutta Luongo hoiti oman osuutensa mainiosti. Kovia tappeluita nähtiin 3 kappaletta kun kova nyrkit Samuelsson ja Ehrhof tiputtivat Wisniewskin ja Brookbankin. Kolmas oli sitten joidenkin taitopelaajien kohtaaminen Rypien vs Parros. Voitot jokaisesta kanadan puolelle. Muutenkin ottelussa tuli aika paljon jäähyjä mm. Bernierin 5min huitomisesta.
Yhden videonkin otin kun oli mielestäni hyvällä karvauksella saatu maali. Ja tietysti Sedini malttaa syöttää. Harmi kun ei osannu hitaampana ottaa tätä.
http://www.easports.com/media/play/video/19406144

Canucks - Flames 2-3

Ensimmäinen tappio tuli Decimalin Calgarylle. Tosi hyvää puolustuspelaamista mielestäni Deciltä. Tiukka vääntö, mutta kyllä Flames hallitse enemmän ja ansaitusti pisteet vei mukanaan.

Canucks - Hurricanes 2-1

Kranken Carolinasta mukava voitto. Tällä kertaa oma puolustus oli mielestäni hyvää eikä sitä Kranken manailemaa maalinedus makaamista. Sain pidettyä viivan hyvin kiinni ja näin ollen vedotkin jäi aika minimiin.

----

Hyvin on liiga alkanut viidestä ottelusta 4 voittoa ja 1 tappio.
Myyntilistalla löytyy sellaisia kuin: Raymond, Welwood, Grabner, Hansen, Samuelsson, Bieksa ja Edler. Takaisinpäin odotetaan suht hyvää liikettä ja pakeilla taklauksista plussaa etenkin.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jos sinulla lagaa niin ei varmaan minulla lagaa?

Ei siis tottakai sinullakin varmasti lagaa, mutta mitä kommentteja muiltakin lukenut ja tottunut sinua vastaan pelaamaan niin se on tuota pikseli pikseliltä peliä. Tai sitten ollaan vaan pelattu väärään kellon aikaan aina.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Hyviä matseja muutamia tuli pelailtua.

Canucks - Wild 4-3 (ot)

Tämä sitten kääntyi tällä kertaa näin päin. Eli uusinnassa kävi juuri kuten Kimi pelkäsikin. Minä vein tällä kertaa pisteet. Tasaista oli nytkin ja luulin hoitaneeni matsin kun tein viimeisellä minuutilla johtomaalin, mutta eihän se riittänyt vaan Kimi tuli heti vastahyökkäyksestä tasoihin.
Jatkoajalla sitten voittomaali. En kyllä muista edes millainen oli, mutta kuitenkin..

Kyllähän minä tuon arvasin, prkl. ; )
No, olin tässä toisessa pelissä selvästi jäljessä ja tuurinkin avulla sain tuon pisteen (hyvä niin, koska muuten olisi ohjain kokenut kovia). Kaikenlisäksi tästä pelistä sai mukavan agren päälle, ja sit rupeskin peli kulkemaan ihan eri tavalla, 4-0-1 tämän illan saldo. Kiitokset vastustajille!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Ja illan viimeinen koitos oli sitten JiVen Hurricanesia vastaan. Ko. peli aiheutti aikamoisia pelkotiloja, ja kun canes siirtyi 2. erässä 3-0-johtoon, rupesi jo näyttämään tappiolta. Mutta näin helpolla canes ei päässyt, kuuluisa "oma tekeminen" ja vahva kulmapeli hyökkäysalueella kantoivat hedelmää, 3-3 & jatkoille. Jatkoajalla molemmilla oli paikkansa, mutta maalia ei nähty. Rankkareissa canes vei voiton (olen paska maalivahti), mutta osaa tuosta pisteestäkin olla tyytyväinen, kun vastustaja oli kovaa luokkaa ja kolmen maalin takaa noustiin. 4-0-2 ensimmäisen illan saldo, ja kun omissa papereissani pari suht kovaakin ennakkosuosikkia on mahtunut joukkoon, ei voi olla kuin tyytyväinen. Tästä on hyvä jatkaa & poff-paikka näyttäisi varmistuvan suht hyvissä ajoin. Kiitos peleistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös