Kevätturnaus XBOX 360

  • 19 852
  • 404

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Jep, jep. On taas iskenyt änäri kärpänen ja aattelin pistää höntsäliigan pystyyn. Eli rennolla meiningillä, (aktiivisesti) lähetään hakemaan mestaria jolle luvassa mainetta ja kunniaa. Jos pelejä ei kierry riittävästi niin porukkaa aletaan sitten lappaamaan ulos. Ilmotelkaa ilmoittautuessanne jos teillä on kokemusta näistä sarjojen tekemisistä niin anna teille myös noita TJ-oikeuksia kun itselle tämä on eka kerta vasta.

Tunnukset: JAKEVATKISA
Lyhenne: JKK
Salasana: jakevat



-Änäri jengeillä mennään

-ilmoittautukaa näin: jatkoajan foorumitunnus/xbox gamertag/joukkue

ONNEA KAIKILLE, PELATAAN HYVÄT MATSIT!

Ilmoittautuneet:

1.San Jose - bungala
2.Anaheim - MaZa80
3.Los Angeles - Munkki90
4. Colorado - MetalPerse
5. Vancouver - McJokke
6. New Jersey Devils - jundebooY
7. Minnesota - Kimifan44
8. Chicago - Lacku
9. Pittsburgh - Lake77
10. Phoenix - iNiksi
11. Washington - Mannnyyy
12. Calgary - decireko
13. Boston - jargonizer
14. Carolina - Ernst Kranke
15. Philadelphia - Massz0
16.Detroit - Gellneri
17. Ottawa - thego86
18. New York Ranger - nollanieminen
19. Nashville - uuhenkujan king
20. Tampa Bay - Lihasade


TÄYTTÄ ON
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Parker27/MaZa80/Anaheim
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Voisinpa tutulla ja turvallisella Avalanchella lähteä matkaan.

GT: MetalPerse
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Voisin vaikka Sharkseilla lähteä. Ja gamertag sama McJokke, kuten aina ennenkin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Eii, Devils viety. :(

Otetaan Chicago Blackhawks sitten.

Speed/Lacku/Chicago Blackhawks
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ensimmäinen peli pelattu ja täytyy sanoa ettei paljon jakoja ollut. New Jersey Devils vei Ankkoja 3-0. Enempään oli vastustajalla paikkoja mutta Hiller otti pari hyvää koppia. Lagitusta oli aika paljon mutta sama se on vastustajallakin joten en siihen hävinnyt. Huomasi ettei paljon netissä ole tullut pelattua kun olin ihan vastaantulijana. Kiitokset Devils miehelle pelistä :-)
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Liigan ensimmäinen ottelu pelattu ja 3-0 voitto Anaheimista.

Lagasi ihan helvetisti koko matsin alusta loppuun, todella ärsyttävää pelata... Ei voi mitään. Olen linjoilla myöhään, laittakaa vain haastoja tulemaan.

edit. Ottelu oli hyvä , olisi voinut tulla pari lisä maalia mutta Hiller oli hyvä :)
Kiitokset MaZa80:lle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
gt: lake79 ja joukkue Pittsburgh Penguins.
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
MULLE CANUCKSIT!

GT: iNiksi

EDIT:

Vittu... Varattiin jo. Otetaan sit vaikka Ducksit... Eiku sekin on jo perkele varattu. Haw...

Valitsen sinut, Coyotes.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäs ihmettä. Ei löydy "aseta kentät" tai "ehdota treidiä"-kohtia. Joku moka sattunut? Yksi syy miksi liityin oli se, että kaupat olis mukana.

Mun mielestä voitais aloittaa alusta kun vielä on mahkut, vai voiko sen "kaupat päälle" asettaa vielä nytkin? En ollut ainoa joka oli tätä mieltä. :)
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mitäs ihmettä. Ei löydy "aseta kentät" tai "ehdota treidiä"-kohtia. Joku moka sattunut?

Kuin myös, ihmettelin tuota itsekin heti liityttyäni. Vituttaa Darcy Tucker ylivoimalla ja mm. Peter Mueller rosterin ulkopuolella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sopiiko kaikille että alotamme uusiksi jos ei voi kesken kauden muokata tuota siirto+kentät-kohtaa?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sopiiko kaikille että alotamme uusiksi jos ei voi kesken kauden muokata tuota siirto+kentät-kohtaa?
Sopii ainakin mulle. Ja hyvä kun huomasit tässä vaiheessa kun monikaan ei ole vielä pelannut yhtä peliä. Joten paljoa ei menetetä jos alusta aloitetaan. Itse kans odotin kauppahommia ja pitäähän sitä kokoonpanoakin päästä muokkaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös