Kevätturnaus XBOX 360

  • 19 905
  • 404

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Daywalker-75/uuhenkujan king/Nashville Predators

...Ja veli olis kiinnostunut, mutta ei ole jatkiksessa käyttäjänä.

Jos hyväksytte hänet mukaan(parempi kuin minä pelaamaan), niin:
aisankujan king/Atlanta Trashers
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen juttu täytyy mainita, että ennen kuin laitatte haastetta, katsokaa ettei ole jo peli kesken. En muista keneltä niitä eilen puski, mutta 4-5 haastetta tuli ainakin vaikka oli jo peli parhaillaan menossa.

Liiga avattu kolmella pelillä. Aluksi McJoken Shar.. Canuckseja vastaan voitto (3-2), josta olen ylpeä. Taisi olla ensimmäinen kerta kun voitin Joken näissä mittelöissä.

Sen jälkeen vielä tiukka vääntö ja tappio (4-2) Kranken Hurricanesia vastaan. Myös hieman vähemmän tiukka tappio (3-0?) Minnesotaa vastaan. Ei mahtanut mitään, Kimin ohjastamat Wild-hyökkääjät oli tällä kertaa liian liukkaita.

Tänään illalla varmaan taas linjoilla, 19-21 aikoihin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taas liian myöhään liikkeellä...

Mutta yritetään rimpuilla rupusakilla, jos Tampa on vielä vapaana.

Vili#16/Lihasade/Tampa Bay Lightnings
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Daywalker-75/uuhenkujan king/Nashville Predators

...Ja veli olis kiinnostunut, mutta ei ole jatkiksessa käyttäjänä.

Jos hyväksytte hänet mukaan(parempi kuin minä pelaamaan), niin:
aisankujan king/Atlanta Trashers

Saisko tuohon vahvistuksen?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkules, olin eilen duunissa enkä päässyt ajoissa ilmoittautumaan!

Koitetaan nyt kuitenkin onneani ja muistutetaan siitä, että olen ainakin aktiivinen pelaaja ja pistin esim. edellisen liigan pystyyn. ;)

Jos mukaan mahtuu niin näillä mennään:
Hypodermic / john penaali / New York Islanders
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Avs notkuu livessä tuonne vaille yhteen, jos sattuu päiväpeliläisiä mahdollisesti löytymään tässä vajaan tunnin aikana.

Kimifanin kanssa pelailtiin samoihin lukemiin tuo keskenäinen matsi, kuin olisi ollut siinä alkuperäisessäkin liigassa. Tällä kertaa ei ainakaan mulla lagista ollut tietoakaan ja peli näytti hyvältä kaksi ensimmäistä erää, joiden jälkeen tulos 1-1. Kolmannessa sitten repesi ja Wild tekaisi 3 maalia lähes miten tahtoi eikä Anderson venynyt enempää. Hyvä peli silti, kiitokset!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kimifanin kanssa pelailtiin samoihin lukemiin tuo keskenäinen matsi, kuin olisi ollut siinä alkuperäisessäkin liigassa. Tällä kertaa ei ainakaan mulla lagista ollut tietoakaan ja peli näytti hyvältä kaksi ensimmäistä erää, joiden jälkeen tulos 1-1. Kolmannessa sitten repesi ja Wild tekaisi 3 maalia lähes miten tahtoi eikä Anderson venynyt enempää. Hyvä peli silti, kiitokset!

Juu hyvä ja lagiton peli, jossa olin ajoittain pahastikkin nesteessä, mutta Nikke piti pelissä mukana. Onneksi kolmannessa erässä sain tehtyä tarvittavat maalit, kiitos.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Daywalker-75/uuhenkujan king/Nashville Predators

...Ja veli olis kiinnostunut, mutta ei ole jatkiksessa käyttäjänä.

Jos hyväksytte hänet mukaan(parempi kuin minä pelaamaan), niin:
aisankujan king/Atlanta Trashers
No sanoisin että jatkoajan käyttäkät menevät edelle tässä tapauksessa, eli ei tällä kertaa.

Eli paikat valitettavasti täynnä, ensi kerralla sitten jotaka eivät nyt mahtuneet. 20 ekaa elmoittautunutta löytyy ekasta viestistä
 
Viimeksi muokattu:

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tulipa liiga Kingsin osalta avattua tiukalla matsilla Minnesotaa vastaan. 3-2 jatkoaikavoiton sain siitä rimpuiltua, peli oli erittäin tukkoista, sillä molemmat karvasivat keskialueen umpeen. Quick piti minua pelissä pitkään, ei olisi huutava vääryys vaikka matsi olisi päättynyt 5-2 kaverille.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Noniin tuli täältäkin suunnasta avattua sarja kolmella matsilla:

San Jose - Minnesota 2-1

Tiukka matsi molemmilla paikkoja, Patrick Marleau kuitenkin päästi hait piinasta muutama minuutti ennen kolmannen erän loppua.

San Jose - Vancouver 1-5

Eipä ollut mitään jakoa tässä matsissa, hait eivät saaneet kiekkoa siniviivan yli ja Canucks hyökkäykset vyöryivät hai päätyyn jatkuvalla syötöllä. Sain pari hyvää paikkaa ja tuon yhden lohtu maalin iski Ryane Clowe läpiajosta canukkien vaihtovirheen vuoksi. Parempi voitti.

Los Angeles - San Jose 3-9

Outo ottelu, paljon kampitus jäähyjä ja muutenkin kummalisia tilanteita. Maalinteon aloitti Kingsit heti ensimmäiseen vaihtoon mutta hait vastasivat heti seuraavassa vaihdossa. Muutaman minuutin kuluttua Dany Heatleyn pullapiiska laidasta yllätti Jonathan Quickin ja tästä lähti haiden karkumatka parilla onnekkaalla häkillä. Quick pelasi heikon pelin ja kiekkokin tahtoi pomppia hai ryhmän lapohin suurella prosentilla. Olympiaurheiliat koituivat LA:n kohtaloksi Patrick Marleaun johdolla (3+2).
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Ja liigan avausmatsia tosiaan seurasi rökäletappio Sharksin ykkösketjulle. 3-9 päättyi peli, ja pelikiima hävisi viimeistään 3-5 tappiotilanteessa. Quickilta huono päivä, todella paljon annoin kaverille ylivoimaa ja on perkele Heatleyllä, Marleaulla ja Thorntonilla vaan jäätävä viimeistelykyky.

Tuosta toivuttua vuorossa McJokke ja Canucks. Peli oli aikamoista kissa-hiiri-leikkiä, ja maaleja tehtiin käytännössä vuorotellen. Peli päättyi lopulta 4-3 tappioon. Jokkea vastaan kaikki matsit aina ovat olleet erittäin tiukkoja ja aina yhden maalin pelejä. 3 matsia pelattu ja saldo 1-2-0. Suunta tästä ainoastaan ylöspäin!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kaksi avauspeliä tuli pelattua, Kimifanin Minnesotaa ja McJoken Vancouveria vastaan.

Wild-peli oli hieman laginen, mutta muuten erittäin onnistunut peli Phillyltä. Flyers voitti sen pelin 3-1, eikä suurempaa hätää ollut pelin aikana.

Toinen peli olikin sitten kunnon coast to coast -kiekkoa. Ei mitään järkeä pelissä, ja suhdanteet vaihtelivat pitkin peliä. Puolustus ei toiminut ollenkaan kummallakaan joukkueella, ja peli päättyikin 5-7 Phillylle. Ratkaisumaali tuli noin minuutti ennen pelin päättymistä, ja viimeinen sitten tyhjiin.

Kiitokset matseista.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jep jep, ihan katastrofi koko päivä änärin osalta. Pakko saada parista seuraavasta pelistä voitot himaan. Koko ilta ollaan linjoilla, joten haastetta tulemaan.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
No sanoisin että jatkoajan käyttäkät menevät edelle tässä tapauksessa, eli ei tällä kertaa.

Eli paikat valitettavasti täynnä, ensi kerralla sitten jotaka eivät nyt mahtuneet. 20 ekaa elmoittautunutta löytyy ekasta viestistä

Kuitti. Tulen tänään säätämään verkkoon... Pitänee sanoa veljelle, että yrittää saada itsensä jatkoajan jäseneksi, niin pääsee peleihin mukaan. Valittelee aina, kun on paljon vastustajia, jotka lopettavat heti kun huomaavat olevansa huonompia.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tullut pelailtua päivän mittaan hyviä matseja. Ensin oltiin kolmen pelin voittoputkessa päivän aluksi kun Gellner kaatui 3-1, ja tosiaan bungala 5-1 ja tiukasti munkki 4-3.
Sitten tapahtui jotain ja tuli Mikke11 vastustajaksi ja peli aivan sekaisin. 5-7 päättyi ja ansaitut pisteet kaverille.
Seuraavassa sitten Niksin joukkue vastassa ja tässä sitten ei tehtykkään maaleja. 1-1 ja tasoituksen sain viimeisellä minuutilla. Rankeissa hävisin 2-1. Laukaukset 40! - 17. Meinasi harmittaa :(
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Seuraavassa sitten Niksin joukkue vastassa ja tässä sitten ei tehtykkään maaleja. 1-1 ja tasoituksen sain viimeisellä minuutilla. Rankeissa hävisin 2-1. Laukaukset 40! - 17. Meinasi harmittaa :(
Meinasi lentää ohjain seinälle maalisi takia, koska ennen sitä pääsin läpiajoon jo viidennen kerran ja tuhlasin sen. Onneksi säkärankulla sitten voitto kotiin. :)
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Tuli pelattua 2 ottelua juuri.

Boston - New Jersey 2-1ja.

Loistavaa puolustuspeliä molemmilta. Hyviä maalitilanteita ei juuri nähty. Ylivoimalla Kovalchuk pamautti siniviivalta tilanteeksi 0-1, ja samassa erässä Boston pääsi tasoittamaan pelin 1-1:een.
Jatkoajalla Boston pääsi hyökkäykseen jonka päätteeksi Marco Sturm pamautti suoraan syötöstä ottelun ratkaisun hienolla vedolla. Brodeur ei mahdannut mitään. Pisteet jäi Bostoniin , kiitokset ottelusta.

New Jersey - Phiadelphia 3-1

Tähän peliin lähdin hieman enemmän hyökkäävällä pelillä. Ottelu lagasi alusta loppuun ihan helvetisti, ja meinasi hermo mennä kun alivoimalla pakkeja ei saanut liikuteltua sitten ollenkaan. Noh, tärkeät 2pts jäi Prudential Centeriin.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BOS 2 - 1 NJ ja

Törkeestä lagista johtuen tässä pelissä ei paljon hienouksia nähty kun pakko oli vaan pelata todella varman päälle ja jättää kikkailut vähemmälle. Positiivista oli että kerrankin onnistuin jatkoajalla voittamaan. Tasaisissa merkeissä mentiin kyllä koko peli.

BOS 0 - 2 VAN

Numerot pysyivät siedettävinä mutta eipä tuossa oikein saumoja voittoon ollut varsinkaan 2-0 maalin jälkeen. Paljon tuli otettua jäähyja ja vaikka AV toimikin hyvin, pääsi Jokke tekemään voittomaaliksi jääneen 1-0 maalin 5-3 YV:llä.

BOS 2 - MIN 1

Tiukka peli oli tämäkin ja vähän tuurillakin onnistui Thomas pitämään Bostonia pystyssä lopussa.

Kiitokset Jundebooylle, Jokelle ja Kimifan44:lle peleistä. Myöhemmin vielä lisää.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
BOS 0 - 2 VAN

Numerot pysyivät siedettävinä mutta eipä tuossa oikein saumoja voittoon ollut varsinkaan 2-0 maalin jälkeen. Paljon tuli otettua jäähyja ja vaikka AV toimikin hyvin, pääsi Jokke tekemään voittomaaliksi jääneen 1-0 maalin 5-3 YV:llä.

Hienosti se pyöri minun ylivoima, mutta eihän sieltä edes laukauksia tullut. Tehotonta piiperrystä.:)
Hyvä matsi oli kyllä taas. Oon varmaan aina sanonu, että sä osaat puolustaa sairaan hyvin. Vieläkun maaleja opit tekemään niin oot ykköspyssy näis liigois. Mutta mitä voi odottaa Ilari Melartmaiselta puukäsi pakilta ;)

--

Finaalin jälkeen taas linjoille.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Anaheim tulee pian linjoille lahjoittamaan paljon paljon ilmaisia pisteitä joten olkaapa kaikki ihanat kaverit valmiina. Ja hei tsemiä.
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Vähän laginen matchup, Sharksit - Flyers:

Juu eli lagasi ainakin minulla pikkasen, mutta ei sen suuremmin haitannut. Peli alkoi tasaisesti, mutta 3-3 tilanteessa Flyersit karkasivat 6-3 johtoon. Tuossa vaiheessa alko usko loppumaan mutta vikassa erässä Sharksit tulivat tasoihin. Jatkoajalla sitten Douglas Murray ottaa koukkaamisesta jäähyn kiekon ollessa Nabokovin hallussa, no av:lla Joe Pavelski nappasi kiekon ja pääsi karkuun eikä erehtynyt. Tosi jännä ja tiukka matsi, tällä kertaa päättyi Sharksien voittoon, kummin päin olisi voinut mennä. Mainittakoon Patrick Marleaun tehot 3+3, on kaveri liekeissä näköjään.

No neljä peliä tänään tuli pelattua, kolme voittoa ja yksi selkeä häviö McJokelle. Kiitos matseista ja huomenna jatketaan ainakin minun osalta. Siinä 14-16 mahollisesti olen maisemissa.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon varmaan aina sanonu, että sä osaat puolustaa sairaan hyvin. Vieläkun maaleja opit tekemään niin oot ykköspyssy näis liigois. Mutta mitä voi odottaa Ilari Melartmaiselta puukäsi pakilta ;)

Joo kyllähän ne melkein 2000 Eashl matsia 09/10:ssä pakkina jossain näkyvät eli aika hyvin onnistuu tuo laukausten blokkaus ja puolustaminen ylipäätään. Ja kolikon kääntöpuoli on tosiaan sitten se että hyökkäyspäässä menee sormi suuhun kun ei voi syöttää samettikätiselle hyökkäjäälle ála McJokke vaan pitäisi itsekin osata tehdä jotain ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös