Daywalker-75/uuhenkujan king/Nashville Predators
...Ja veli olis kiinnostunut, mutta ei ole jatkiksessa käyttäjänä.
Jos hyväksytte hänet mukaan(parempi kuin minä pelaamaan), niin:
aisankujan king/Atlanta Trashers
Saisko tuohon vahvistuksen?
Taitaa liiga olla jo täynnä... :(Perkules, olin eilen duunissa enkä päässyt ajoissa ilmoittautumaan!
Kimifanin kanssa pelailtiin samoihin lukemiin tuo keskenäinen matsi, kuin olisi ollut siinä alkuperäisessäkin liigassa. Tällä kertaa ei ainakaan mulla lagista ollut tietoakaan ja peli näytti hyvältä kaksi ensimmäistä erää, joiden jälkeen tulos 1-1. Kolmannessa sitten repesi ja Wild tekaisi 3 maalia lähes miten tahtoi eikä Anderson venynyt enempää. Hyvä peli silti, kiitokset!
No sanoisin että jatkoajan käyttäkät menevät edelle tässä tapauksessa, eli ei tällä kertaa.Daywalker-75/uuhenkujan king/Nashville Predators
...Ja veli olis kiinnostunut, mutta ei ole jatkiksessa käyttäjänä.
Jos hyväksytte hänet mukaan(parempi kuin minä pelaamaan), niin:
aisankujan king/Atlanta Trashers
No sanoisin että jatkoajan käyttäkät menevät edelle tässä tapauksessa, eli ei tällä kertaa.
Eli paikat valitettavasti täynnä, ensi kerralla sitten jotaka eivät nyt mahtuneet. 20 ekaa elmoittautunutta löytyy ekasta viestistä
Meinasi lentää ohjain seinälle maalisi takia, koska ennen sitä pääsin läpiajoon jo viidennen kerran ja tuhlasin sen. Onneksi säkärankulla sitten voitto kotiin. :)Seuraavassa sitten Niksin joukkue vastassa ja tässä sitten ei tehtykkään maaleja. 1-1 ja tasoituksen sain viimeisellä minuutilla. Rankeissa hävisin 2-1. Laukaukset 40! - 17. Meinasi harmittaa :(
BOS 0 - 2 VAN
Numerot pysyivät siedettävinä mutta eipä tuossa oikein saumoja voittoon ollut varsinkaan 2-0 maalin jälkeen. Paljon tuli otettua jäähyja ja vaikka AV toimikin hyvin, pääsi Jokke tekemään voittomaaliksi jääneen 1-0 maalin 5-3 YV:llä.
Oon varmaan aina sanonu, että sä osaat puolustaa sairaan hyvin. Vieläkun maaleja opit tekemään niin oot ykköspyssy näis liigois. Mutta mitä voi odottaa Ilari Melartmaiselta puukäsi pakilta ;)