Kukaan ei potki Kingsiä pihalle. Mä haluan Frolovin!Joo eipä tuo paljoa ole pelaillu. GM vois varmaan nakata sen pihalle?
MunkADunk on kyllä muuten ollut aikasemmissa liigoissa aika aktiivinen, joten odotellaan...
Kukaan ei potki Kingsiä pihalle. Mä haluan Frolovin!Joo eipä tuo paljoa ole pelaillu. GM vois varmaan nakata sen pihalle?
MunkADunk on kyllä muuten ollut aikasemmissa liigoissa aika aktiivinen, joten odotellaan...
Colorado vei Anaheimia numeroin 3-1. Jäähyjä tuli ihan liikaa ja en saanut yhtään omaa peliä kulkemaan. Avs oli parempi ja ansaitsi voiton. Kiitokset pelistä ja vähän vitutti se lagiminen. Oli aika v-mäistä pelata mutta saatiin kuitenkin kolme erää väännettyä :-)
Joo perhana kun lagitti juuri silloin. Yritin Mike Brownia tuoda hippasille mutta eihän se sinne tullut vaan Niedermayer joutui ottamaan käkättimeen :-) No propsit että lähti. heh. Stewart kyllä hoiti tilanteen hienosti. Juuri niinkuin kanukkien pitääkin.Chris Stewartkin sai kostonsa, vaikkakin väärä mies oli nyrkkien tiellä loppusekunneilla ;). Visnovsky siis perstaklasi Stewartia polveen, hetki penkillä ja seuraavassa vaihdossaan nyrkit pystyyn Niedermayerin kanssa kun Eminger ei lähtenyt tanssiin. Mukava peli kyllä pelata, kiitokset myöskin sinne.
Kings ollut viimeksi online 28.4. Ei taida lupailla kauhean hyvää.
Sattui vielä iltavuoroviikko, ja ei kukaan muu ole varmaankaan linjoilla ennen kahta tai 22.30 jälkeen. Pahoitteluni.
Joo anteeksi kaikille, uusi työsuhde alkoi maanantaina (3.5.) ja kaikki on nyt pyörinyt reilun viikon vain sen ympärillä. pyrin vkl pelaamaan vaikka kaikki matsit pois, jos vain minua ei ole siihen mennessä nakattu liigasta pois. Sattui vielä iltavuoroviikko, ja ei kukaan muu ole varmaankaan linjoilla ennen kahta tai 22.30 jälkeen. Pahoitteluni.
Pääasia, että saan vihdoin ja viimein Frolovin!Tänään en pelaa, huomenna voin aamusta koittaa hengata linjoilla. tuskin seuraa löytyy mut kokeillaan. Yritän kyllä kaikkeni että saisi nuo pelit tän viikon aikana pelattua!
Pääasia, että saan vihdoin ja viimein Frolovin!
Olen kateellisena sivusta seurannut tuota ps3 -puolen järjestelyä, jossa on pääliiga, ja sen lisäksi divari, josta voi nousta... Mites täällä xbox -leirissä, olisiko ideaa luoda samantyyppinen systeemi tännekkin? Pelaajia taitaa täällä olla hieman vähemmän, mutta voisihan joukkueiden määrä olla vaikka 15+15? Mielipiteitä, kiitos.
Olen kateellisena sivusta seurannut tuota ps3 -puolen järjestelyä, jossa on pääliiga, ja sen lisäksi divari, josta voi nousta... Mites täällä xbox -leirissä, olisiko ideaa luoda samantyyppinen systeemi tännekkin? Pelaajia taitaa täällä olla hieman vähemmän, mutta voisihan joukkueiden määrä olla vaikka 15+15? Mielipiteitä, kiitos.
Jos tämä homma aloitetaan, niin pitäisi miettiä, että millä perusteella ne 15 jengiä sit pääsee siihen pääsarjaan? Kevätturnauksen top15?