Kevätturnaus XBOX 360

  • 19 858
  • 404

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tulkaa tosiaan pelaamaan jos LA Kings on vielä voittamatta! linjoilla keikun vielä tunnin ainakin.

Täällä odotellaan. Haastettaki pistin pari kertaa, mut ei vissiin kelvannu.

e2. Uudestaan laitoin haastetta kun pelasit Philly pelin, ei kelvannu ja nyt on joku PIT - NJ menossa?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
NAS - LA 2-1

Hyvä matsi. Munkki kyllä pääsi painostamaan aika kovaa läpi koko pelin, mutta puolustus pysyi tänään hyvin kasassa. Ottelu meni jatkoajalle, jossa hyökkäysalueen aloitusvoitosta suora veto pörsään. onneksi näissä peleissä ei eniten hallinnut voita...

PIT - NAS 5-4

Hyvä matsi tämäkin. Olin kyllä alakynnessä kokoajan, mutta pääsin viimeisellä minuutilla kaventamaan maalin päähän. Lopussa näkikin, miten käy, jos pelaajat eivät ole "vahvoja" laitaväännössä. Lake77 sai pidetty kiekon koko loppuminuutin minun maalin takana...

Enää olis Anaheim jäljellä.

EDIT: Korjattu PIT - NAS tulos
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
LA 4 - OTT 2

Viimeinki saatiin tämäki liiga päätökseen. Vielä ollaan kahdeksantena, mutta esim. Lissu kyttää vain pisteen päässä joten taitaa olla ajan kysymys koska nousee ohi.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
LA Kings kaatui 7-0. Kerrankin upposi paikoista ja Kipper Calgaryn maalilla oli iskussa. Kiitos pelistä.

Playoff paikka 3 pisteen päässä tällä hetkellä. 3 peliä jäljellä. Onnistuisiko tänään, Detroit, Anaheim, New Jersey ?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onko Gellnerin paikalle tulossa joku uusi pelaaja, vai jääkö paikka vajaaksi? Just meikäläisellä oli keskenäinen peli vielä pelaamatta, joten siinä mielessä tosi vittumainen kohtalo. Ja sitten vielä se yksi peli jundebooYta vastaan tämän kyseenalaisen tilanteen lisäksi.

E: Ja liiga+divari -systeemi vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta. Kunhan vain aktiivista peluria riittää molempiin liigoihin, niin liigakokoa sopii suunnitella tarkoin. Muuten pitäisi olla mahdollista toteuttaa moitteitta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä olisi kohtaamatta:

- Pittsburgh
- New Jersey
- Anaheim
- Los Angeles
- Detroit (ilmeisesti ei enää mukana)

Huudelkaa vaikka yv:llä kun pystytte pelaamaan, tai haastakaa kun olette onlinessä Tampa Bay.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tampa Bay - Pittsburgh 3-0

Pingviinien kanssa saatiin matsi pelattua, ja siitä irtosi 3-0 voitto. Kiitoksia lakelle ottelusta!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampalta turpaan mennen tullen. Olin aivan tuuliajolla pelissä ja tuntui ettei kiekkoa saanut mitenkään pois Tampa-pelaajien lavoista.

Vielä on pelejä pelaamatta, huomiselle menee. Detroit-peli olisi ollut yksi, sitten San Jose? Vancouver? Valitettavasti onnistuin hukkaamaan tuon listan missä pidin pelattuja pelejäni koneella, näkyykös noi helposti tuolta liigatilastojen puolelta? Mitkä pelattuna siis.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vielä on pelejä pelaamatta, huomiselle menee. Detroit-peli olisi ollut yksi, sitten San Jose? Vancouver? Valitettavasti onnistuin hukkaamaan tuon listan missä pidin pelattuja pelejäni koneella, näkyykös noi helposti tuolta liigatilastojen puolelta? Mitkä pelattuna siis.

Järjestät sen sarjataulukon "games left"- palkin mukaan ja näet keitä on vielä kohtaamatta. Taisit muuten samalla päästää Tampan meikäläisen ohi kahdeksannelle sijalle joten kiitokset siitä :D
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Kyllä voisin tämän Gellnerin tilalle tulla, mutta miten homma sitten etenisi? Jatkaisinkin vain hänen matsejaan vai? Ja kertokaapas tuosta uudesta Liiga-Divari suunnitelmasta, pääseekö uusia mukaan vai mitenkä?

Sori tämmöinen armoton kysely, mutta olen uusi näissä kuvioissa(en toki änärin peluussa) niin olen aivan pihalla.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä voisin tämän Gellnerin tilalle tulla, mutta miten homma sitten etenisi? Jatkaisinkin vain hänen matsejaan vai? Ja kertokaapas tuosta uudesta Liiga-Divari suunnitelmasta, pääseekö uusia mukaan vai mitenkä?

Sori tämmöinen armoton kysely, mutta olen uusi näissä kuvioissa(en toki änärin peluussa) niin olen aivan pihalla.

Eikai tähän turnaukseen kannata enää pelaajia ottaa kun porukalla on jo kaikki pelit pelattuna tai ihan muutama jäljellä. Tuohon Xbox360 Elitserien/Sveitsin liigaanhan mahtuu vielä joten ilmoittaudu ihmeessä siihen TurtleDef.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Eikai tähän turnaukseen kannata enää pelaajia ottaa kun porukalla on jo kaikki pelit pelattuna tai ihan muutama jäljellä. Tuohon Xbox360 Elitserien/Sveitsin liigaanhan mahtuu vielä joten ilmoittaudu ihmeessä siihen TurtleDef.

Juu niin vähän ajattelinkin. En taida nyt tuohon liittyä kun ei oikein houkuta nuo sarjat, mutta ilmoittauduin tuohon liiga-divari settiin, eli kaippa tässä pelaileen kohta pääsee!
 

Tuamas

Jäsen
Perkele mitä sähläämistä, ei pitäis pelata neljää liigaa yhtäaikaa.

Eli Rangersilla on vielä pari peliä pelaamatta, muistaakseni Ana ja LA, olen illalla ysin jälkeen linjoilla.
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Decimal ja Vili on siis NJ:llä vielä kohtaamatta, jos onnistuu niin olen ysin jälkeen linjoilla ja voin pelata pelit alta pois.
Miten mä muistelen, että sä pelaat Rangersillä, ja ollaan jo pelattu kyllä matsi pois.

Jundebooyn Devils on kyllä vielä kohtaamatta (eilen haastoin muutamaankin kertaan, mutta ei maistunut).
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jundebooyn Devils on kyllä vielä kohtaamatta (eilen haastoin muutamaankin kertaan, mutta ei maistunut).

Myös itsekin kyselin eilen pelille, muttei vastausta. Alkaa jo vähitellen näyttämään, ettei saa enää peliä aikaiseksi, enkä kyllä runkosarjassa playoffeihin (kuitenkaan) pääsisikään. Gellnerin keskeytyksen vuoksi en saa muutenkaan kaikkia matseja hoideltua, joten mun puolesta playoffit voisi jo lyödä käyntiin, jos kärkipelaajilla alkaa hommat näyttämään selviltä. Vaikka sitten potkut perseelle kaikille, jotka eivät playoffeihin pääse, niin ei tarvitse ulkopuolisesti hoidella niitä pelejä.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen myös huomenillalla linjoilla, en kyllä muista enää yhtään onko sinua vastaan vielä pelaamatta...

Eipä tainnut olla. Devils ja Anaheim (ja Detroit? jos pelaa vielä) kohtaamtta. Laitoin molemmille YV:tä. Olisi nimittäin pirun kiva edes noi saada pelattua, playoffeihin 3 pistettä matkaa ja kahdella voitolla mahdollinen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Detroit ei ole enää karkel
oissa mukana. RroD. Eli kone lähtee huoltoon.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Anaheim pian linjoilla. Pari peliä pystyn nyt pelaamaan. Hiton kiire aikataulu pilaa taas pelisessioita. Mut jos joku on linjoilla 10min päästä niin matsia ottamaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onkos tää liiga missä vaiheessa jo menossa? Meinaan vaan että kannattaako Gellnerin tilalle enää uudeksi pelaajaksi tulla...

Siellä on suurimmalla osalla 0-3 peliä pelaamatta joten ei varmaan kannate. En ainakaan ite jaksa alkaa taas kyttäämään koska sitten pääsis taas sen viimeisen pelin pelaamaan :D

Jos ei Elitserien nappaa niin eiköhän Liiga/Divari saada kohta pyörimään.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Todennäköisesti alan vääntämään käsijarruremonttia autoon jahka kaupassa olen käynyt, joten huominen kävisi paremmin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös