Mitä turhia, pistin jo. :)
Täytyy kyllä myöntää, että nyt hyökkäys näyttää todella hyvältä (=. Mainiota, mainiota.
Mitä turhia, pistin jo. :)
Itsehän sain nelosketjun valmiiksi: Korpikoski-Nokelainen-JonesTäytyy kyllä myöntää, että nyt hyökkäys näyttää todella hyvältä (=. Mainiota, mainiota.
Perinteisesti kahdeksan parasta jatkoon ja pelit paras viidestä, jos en väärin muista.Miten muuten liigan playoffit on ajateltu toteuttaa, kuinka monella joukkueella siis? Että kannattaako vielä tässä meikäläisenkin elätellä toiveita moisista karnivaaleista edes kerran historiassa.
Perinteisesti kahdeksan parasta jatkoon ja pelit paras viidestä, jos en väärin muista.
Eipä sulla näyttänyt kiekko pomppivan sitten millään, joten kyllä sinullakin oli omat paikkansa. :P Ja tuli minun maalit aika halvalla, kun ei Hiller ottanut edes ilmapalloakaan kiinni.Mahtavia pelejä tuli taas pelattua. Kyllä näkyy tuota tasoero olevan :-)
Perry ja Ryan ovat koskemattomia mutta saat Koivun :-) Kyllähän tuo Anaheim hyökkäys aika kapoinen on ja ei ihme ettei tule menestystä. Teukka ja Koivu surffaavat. Ykkönen ihan jäässä ja kolmoseen ja neloseen on heittää Brownia, Parrosia, Boninoa, Chipchuraa ja Marchantia. Ou jee.Anaheim kohdattu ja Kojootit käyttivät maalipaikkansa murskaavan hyvin hyödyksi: 8-1. Tälläkin kertaa Bryzin nollapelihaaveet kaatuivat 13 sekuntia ennen loppua.
Nyt odotellaan lähtiskö Doan Perryyn tai Ryaniin.
Ai Koivun? :OPerry ja Ryan ovat koskemattomia mutta saat Koivun :-)
Elä vie teukkaa. Sympaattinen maitopoika haluaa lopettaa uransa Anaheimissa ja jäämällä pleijareiden ulkopuolelle :-)Ai Koivun? :O
Treidataanko... Vai lähtiskö vielä Selänne? :P
Koivun... Paskanmarjat, otetaan Koivu tänne. Ellei Getzlaf lähde... :)Mutta Sakun saat vaihdossa Doaniin. Ärsyttää tuo vanhempi Koivu.
Vai haluatko Lupulin ennemmin kuin koivun? Se olis laituri. Paska pelaaja se on mutta ota jos kelpaa.Koivun... Paskanmarjat, otetaan Koivu tänne. Ellei Getzlaf lähde... :)
Eiku joo, otanpas Lupulin. Ei tarvitse miettiä kuka sentteri lähtisi laituriksi.Vai haluatko Lupulin ennemmin kuin koivun? Se olis laituri. Paska pelaaja se on mutta ota jos kelpaa.
Done deal. Käyn hyväksymässä kaupan pikapuolin.Eiku joo, otanpas Lupulin. Ei tarvitse miettiä kuka sentteri lähtee laituriksi.
Doan <-> Lupul, käyn korjaamassa treidiehdotukset...
Kansa kiittää! Nyt alkaa olemaan joukkue kasassa, kunhan toi Frolov jaksaisi siirtyä LA:sta Phoenixiin.Done deal. Käyn hyväksymässä kaupan pikapuolin.
Joko olen sokea tai muuten vaan keila, mutta en ole huomannut että mistä näkyisi pleijareihin pääsevien joukkueiden määrä.
Eli kuinka monta joukkuetta pääsee pleijareita neppailemaan ja millaiset pleijarisarjat pelataan (paras seitsemästä?)
Jep, tällainen peli tällä kertaa. Aika lailla "hallitsin" peliä koko ajan, mutta ei päässyt maalipaikoille. Jokke sitten teki yv:llä ratkaisun, kun joku mun pelaaja sai vielä tällin jalkaan, ja siinä oli helppo 5-3:lla tehdä maali. Vitunmoista paskaa multa silti koko peli, oikeaan osoitteeseen meni voitto. Toivottavasti kohdataan pleijareissa.Vancouver - Tampa Bay 3-1
Olipas taas Viliä vastaan todella tasainen matsi. Esin Kesler 1-0 pienen omanpään virheen myötä, sitten olisiko ollut Downie joka tasoitti 1-1. Voittomaali ylivoimalla hirmuisen pyörityksen tuloksena Burrowsin lavasta. 3sekuntia ennen loppu vielä Setoguchi loppulukemat 3-1. Kuvastaa hyvin minun ja Vilin pelien tasaisuutta myös laukaukset jotka meni minulle 16-7. Noista minunkin vedoista puolet tuli yhden yv:n aikana.
Kiitosta taas!! Sä et vaan pärjää mulle ;)
Vielä olisi LUIGIRISSOTTON Washington kohtaamatta. Tuletko pelaamaan?
COL Liveen?