Kevätturnaus XBOX 360

  • 20 062
  • 404

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Täytyy kyllä myöntää, että nyt hyökkäys näyttää todella hyvältä (=. Mainiota, mainiota.
Itsehän sain nelosketjun valmiiksi: Korpikoski-Nokelainen-Jones

Kyllä tuolla pysyy oma pää puhtaana. :) Myös puolustus alkaa olemaan kasassa. Toki saa ehdotella jos keksii jotain mielenkiintoista. Myös Doanille etsitään uutta kotia. Turha kuitenkaan ruveta tarjoilemaan Doanista kolmosketjun laituria, ei Doan kuitenkaan niin huono ole. :) Joku suomalainen kahteen ensimmäiseen kenttään kiinnostaisi eniten.

EDIT: En ehkä sittenkään vaihtaisi Pruchaa pois. Kunhan toi Frolov tänne joskus saadaan, niin olisi vasen laiturit kohdillaan.
 
Viimeksi muokattu:

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Miten muuten liigan playoffit on ajateltu toteuttaa, kuinka monella joukkueella siis? Että kannattaako vielä tässä meikäläisenkin elätellä toiveita moisista karnivaaleista edes kerran historiassa.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Miten muuten liigan playoffit on ajateltu toteuttaa, kuinka monella joukkueella siis? Että kannattaako vielä tässä meikäläisenkin elätellä toiveita moisista karnivaaleista edes kerran historiassa.
Perinteisesti kahdeksan parasta jatkoon ja pelit paras viidestä, jos en väärin muista.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Anaheim kohdattu ja Kojootit käyttivät maalipaikkansa murskaavan hyvin hyödyksi: 8-1. Tälläkin kertaa Bryzin nollapelihaaveet kaatuivat 13 sekuntia ennen loppua.

Nyt odotellaan lähtiskö Doan Perryyn tai Ryaniin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mahtavia pelejä tuli taas pelattua. Kyllä näkyy tuota tasoero olevan :-)

Phoenix antoi kyytiä Anaheimille 8-1 ja toisessa pelissä Carolina voitti muistaakseni 4-0 tai 5-0. Joten saldoksi jäi yksi tehty maali. Vastustajat olivat hyviä ja onnittelut heille voitoista ja kiitokset peleistä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mahtavia pelejä tuli taas pelattua. Kyllä näkyy tuota tasoero olevan :-)
Eipä sulla näyttänyt kiekko pomppivan sitten millään, joten kyllä sinullakin oli omat paikkansa. :P Ja tuli minun maalit aika halvalla, kun ei Hiller ottanut edes ilmapalloakaan kiinni.

Niin, käviskö treidi...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Anaheim kohdattu ja Kojootit käyttivät maalipaikkansa murskaavan hyvin hyödyksi: 8-1. Tälläkin kertaa Bryzin nollapelihaaveet kaatuivat 13 sekuntia ennen loppua.

Nyt odotellaan lähtiskö Doan Perryyn tai Ryaniin.
Perry ja Ryan ovat koskemattomia mutta saat Koivun :-) Kyllähän tuo Anaheim hyökkäys aika kapoinen on ja ei ihme ettei tule menestystä. Teukka ja Koivu surffaavat. Ykkönen ihan jäässä ja kolmoseen ja neloseen on heittää Brownia, Parrosia, Boninoa, Chipchuraa ja Marchantia. Ou jee.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ai Koivun? :O

Treidataanko... Vai lähtiskö vielä Selänne? :P
Elä vie teukkaa. Sympaattinen maitopoika haluaa lopettaa uransa Anaheimissa ja jäämällä pleijareiden ulkopuolelle :-)

Mutta Sakun saat vaihdossa Doaniin. Ärsyttää tuo vanhempi Koivu.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vai haluatko Lupulin ennemmin kuin koivun? Se olis laituri. Paska pelaaja se on mutta ota jos kelpaa.
Eiku joo, otanpas Lupulin. Ei tarvitse miettiä kuka sentteri lähtisi laituriksi.

Doan <-> Lupul, käyn korjaamassa treidiehdotukset...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eiku joo, otanpas Lupulin. Ei tarvitse miettiä kuka sentteri lähtee laituriksi.

Doan <-> Lupul, käyn korjaamassa treidiehdotukset...
Done deal. Käyn hyväksymässä kaupan pikapuolin.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Done deal. Käyn hyväksymässä kaupan pikapuolin.
Kansa kiittää! Nyt alkaa olemaan joukkue kasassa, kunhan toi Frolov jaksaisi siirtyä LA:sta Phoenixiin.

"Frolov"-Krejci-Vrbata
Wolski-Lombardi-Lupul
Prucha-Lang-Stempniak
Korpikoski-Nokelainen-Jones

Jovanovski-Michalek
Timonen-Salei
Lepistö-Sauer

Bryz /Labarbera

Anaheim-voiton myötä pleijaripaikan pitäisi olla suht varma. Vielä olisi Pingut jäljellä... Kohti Stanley Cupin voittoa!
 

Tuamas

Jäsen
Joko olen sokea tai muuten vaan keila, mutta en ole huomannut että mistä näkyisi pleijareihin pääsevien joukkueiden määrä.
Eli kuinka monta joukkuetta pääsee pleijareita neppailemaan ja millaiset pleijarisarjat pelataan (paras seitsemästä?)
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Joko olen sokea tai muuten vaan keila, mutta en ole huomannut että mistä näkyisi pleijareihin pääsevien joukkueiden määrä.
Eli kuinka monta joukkuetta pääsee pleijareita neppailemaan ja millaiset pleijarisarjat pelataan (paras seitsemästä?)

Kahdeksan parasta pääsee jatkoon, ja sarjan pituus on luultavasti paras viidestä. Voin olla väärässäkin.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Nashville saattas olla tuossa 19-21 linjoilla. Huom. Anaheim ja joku muu rupusakki sieltä pohjalta :) ,olis ne viimeiset sijat ratkaisematta...
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Vancouver - Tampa Bay 3-1

Olipas taas Viliä vastaan todella tasainen matsi. Esin Kesler 1-0 pienen omanpään virheen myötä, sitten olisiko ollut Downie joka tasoitti 1-1. Voittomaali ylivoimalla hirmuisen pyörityksen tuloksena Burrowsin lavasta. 3sekuntia ennen loppu vielä Setoguchi loppulukemat 3-1. Kuvastaa hyvin minun ja Vilin pelien tasaisuutta myös laukaukset jotka meni minulle 16-7. Noista minunkin vedoista puolet tuli yhden yv:n aikana.
Kiitosta taas!! Sä et vaan pärjää mulle ;)

Vielä olisi LUIGIRISSOTTON Washington kohtaamatta. Tuletko pelaamaan?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vancouver - Tampa Bay 3-1

Olipas taas Viliä vastaan todella tasainen matsi. Esin Kesler 1-0 pienen omanpään virheen myötä, sitten olisiko ollut Downie joka tasoitti 1-1. Voittomaali ylivoimalla hirmuisen pyörityksen tuloksena Burrowsin lavasta. 3sekuntia ennen loppu vielä Setoguchi loppulukemat 3-1. Kuvastaa hyvin minun ja Vilin pelien tasaisuutta myös laukaukset jotka meni minulle 16-7. Noista minunkin vedoista puolet tuli yhden yv:n aikana.
Kiitosta taas!! Sä et vaan pärjää mulle ;)

Vielä olisi LUIGIRISSOTTON Washington kohtaamatta. Tuletko pelaamaan?
Jep, tällainen peli tällä kertaa. Aika lailla "hallitsin" peliä koko ajan, mutta ei päässyt maalipaikoille. Jokke sitten teki yv:llä ratkaisun, kun joku mun pelaaja sai vielä tällin jalkaan, ja siinä oli helppo 5-3:lla tehdä maali. Vitunmoista paskaa multa silti koko peli, oikeaan osoitteeseen meni voitto. Toivottavasti kohdataan pleijareissa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
PIT, LA, CGY, NYR, ja COL Liveen? Tarvisin vain 1-2 pistettä pleijareihin niin tulkaahan nyt joku ne lahjoittamaan!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Runkosarjavoitto varmistui viimeisessä ottelussa Washingtonia vastaan.

Lopputulos 4-3 Canucksille. Pääsin jo 4-1 johtoon kolmannessa mutta niin vain meinas takki aueta ja Caps pääsi rokottamaan kahdesti. Melkein alkoi jo puntti tutista Oven 4-3 maalin jälkeen, mutta sain onneksi pidettyä maalin siistinä loppuun asti. Maalini olivat mitä erikoisimpia suupaisua tässä ottelussa kyllä. Ihme imuja Varlyltä.
Nyt on siis Canucksien kokoonpano jäässä ja näillä mennään mestaruuteen.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Voi vittu! Toinen peli tässä liigassa meni paskan netin takia. Juuri sain kavennettua tilanteeksi 1-2 Rangersia vastaan kun meni yhteys. Kiitos. Taitaa pleijaripaikka karata pikkuhiljaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös