Kevätturnaus XBOX 360

  • 19 854
  • 404

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tuossa myös kannattaa aktiivisuutta katsella. Todella hyvä ideahan tämä on mutta en vielä ole oikein vakuuttunut miten tämä sitten toimii XBOXin puolella. Jos nyt ensin saataisi muutama liiga loppuun pelattua :)

Totta, ensiksi pitää saada ainakin tämä kevätturnaus pelattua. Ja kyllä melkein kaikissa xbox -sarjoissa/turnauksissa on ollut tietty porukka, jotka pelaa kaikki pelinsä todella nopeasti. Nämä ainakin tietysti mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Itse ainakin voisin suoraan ilmottautua ns. 'divari' lohkoon/liigaan. Toissapäivänä tuli ekat live pelit pelattua meinaan. Mutta intoa löytyy pelata ehdottomasti. Useampaakin liigaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eihän tuo mikään mahdoton ajatus ole, mutta täytyy pitää pelimäärät sopivan alhaisina ja toki sarjojen joukkuemäärät sopivina. Liigaan nyt pystyy jokainen varmaan äkkiseltään heittämään ne muutamat nimet jotka pärjää liigasta toiseen ja ovat aktiivisia, loput voidaan vetää vaikka äänestyksellä tai ehkä jokainen pystyy rehellisesti sanomaan mihin sarjaan kuuluu.

14+14 ja yksinkertaiset sarjat? Liigassa jos jää jollain pelejä pelaamatta ja joudutaan potkimaan pihalle niin tippuu suoraan divariin yms..

Joukkueiden valinta on sitten toinen asia. Jos siellä parhaat valitsee ensimmäisenä parhaat joukkueet ja huonoimmat joutuu jollain Nashvillellä lähtee pelaamaan niin se ero kasvaa heti melko huikeaksi.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
^ Allekirjoitan koko tekstin. Voisihan ne joukkuevalinnat tehdä sitten käännetyssä järjestyksessä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut pahoittelee kovasti kun ei ole ehtinyt pelaamaan.

Huomenna pelailen pelejä pois vaikka koko päivän aina kiekkopelien/x-factorin alkuun asti.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Joukkueiden valinta on sitten toinen asia. Jos siellä parhaat valitsee ensimmäisenä parhaat joukkueet ja huonoimmat joutuu jollain Nashvillellä lähtee pelaamaan niin se ero kasvaa heti melko huikeaksi.

Asiaa!
Varsinkin Nashvillellä pelattuani, niin voin sanoa, että esimerkiksi Chicagolla en olisi perseillyt noita pelejä noin pahasti...
Vaikka olen SaiPan kannattaja niin en silti ole sulkenut muita joukkueita pois. Olen tuolla ilveksen palstalla seurannut heidän sarjojaan ja aika hyvin on toiminut tuo liiga/divari systeemi. Alla linkki sinne...
http://www.ilves.com/keskustelu/index.php?topic=2301.0

Mutta mukana ollaan. Ja jos sen kevätturnauksen järjestyksessä valitaan niin olen ensimmäisten joukossa... ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilves.comin liiga tosiaan on parhainta huikeutta ollut ja toimi todella hyvin paria pelien väliin jättäjiä lukuunottamatta.

Allekirjoittanut putosi divariin ja sieltä tuskin enää nousee, mutta suosittelen ehdottomasti samaa tänne, vaikka itse en liity jatkoajan vastaavaan.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ilves.comin liiga tosiaan on parhainta huikeutta ollut ja toimi todella hyvin....

Jaa jaa, meillähän on täällä sisäpiirin tietolainen. Minkälainen taso siellä oli ja toimiko samalla systeemillä kuin näissä sarjoissa?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Onko uutta turneeta tulossa vai mitenkäs sitä pääsis liittymään näihin karkeloihin mukaan? intoa ja aktiivisuutta on!
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Playoff paikka edelleen mahdollinen teoriassa..

Munkki90, jundebooY, Gellneri, MaZa80: Milloin onnistuisi peli? Calgary online ainakin 13:30 asti ja illalla taas.

Vaikka liigassa mun nimen kohdalla ei näkyisi "online", katsokaa gamercardista mikä tilanne. Luultavasti pelaan joitan muuta parhaillaan, rohkeasti vaan viestiä sitten, että nyt onnistuisi NHL-pelit.

Turhauttaa käydä joka päivä vilkuilemassa kuollutta liigaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut langoilla tuossa tunnin päästä myös. Pelaan myös varmaan pari BAP-peliä jossain välissä, joten ns. "please" katsokaa mun tila ennen kutsua.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Munkki90 tulee kyllä tänään pelailemaan. yhden aikaan olen linjoilla.
Muista hyväksyä treidi, niin voisin tulla yhden aikaan pelaamaan viimeisen ottelun pois alta...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Älä edes yritä. Mä houkuttelin Munkin ulos luolastaan. ;)
Eihän minulla ole matsia Munkkia vastaan, aikoja sitten pelattu pois alta. :) Olisi lake79 ja pitäisi oikeastaan samantien pelata yhden aikaan matsi pois... Olisi vähän menoa kahden aikaan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Detroit on linjoilla nyt.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, tilttasi taas koko boxi kesken pelin Philadelphiaa vastaan. Nyt toimii taas.

edit: Se siitä. Heittää punaista rinkulaa tuo kone, eli taisi hajota koko paska? Mut voi heittää turnauksesta ulos, ei tuo kone tuosta enää tokene. Saatana.

edit2: Elpyi taas hetkeksi. Pitäsiköhän sitä yrittää pelata vai olisiko helpointa heittää mut ulos?
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Runkosarja on taputeltu ja päättyi iloisesti 2-3 kotivoittoon Pittsburghista. Alku olikin melkoista hermostelua, koska voitolla oltaisiin varmasti pleijareissa ja häviöllä ei ehkä niin kuitenkaan, koska iloisesti siellä oli läjäpäin joukkuetta muutaman pisteen sisällä.

Staal vei Pingut johtoon, mutta Phoenixia se ei lannistanut. Hermoilu loppui ja alkoi pelaaminen, joka tuotti vihdoin tulosta, kun Krecji syötti Vrbatalle joka oli maalin edessä ja varma maali. Myös Froloville syöttöpinna.

Seuraavaa maalia saatiin odotella aina viimeisen erän loppuhetkille saakka, kun noin 56 minuuttia oltiin pelattu Pingviinien saadessa ylivoiman. Eikä mennyt aikaaakaan, kun tuli maali... Läpiajohommat ja Vrbatan poikittaissyöttö Lombardille, joka pisti kiekon varmasti sisään. Seuraavassa vaihdossa Krecji syöttö siniviivalle tulevalle Jovanovskille, joka täräytti pommin ja 1-3. Eikä tästäkään mennyt kauan, kun Crosby kavensi ylivoiman päättyessä samalla sekunnilla. Lopulta Pingut eivät saaneet tasoitusta aikaiseksi.

Kohti Stanley Cupia!
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Onko uutta turneeta tulossa vai mitenkäs sitä pääsis liittymään näihin karkeloihin mukaan? intoa ja aktiivisuutta on!

Gellnerin turnaus taisi päättyä boxin hajotessa, eli yksi paikka olisi vissiin vapaana.. Vai mitä mieltä muut ovat?

edit. vai hajosiko sittenkään?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Gellnerin turnaus taisi päättyä boxin hajotessa, eli yksi paikka olisi vissiin vapaana.. Vai mitä mieltä muut ovat?

edit. vai hajosiko sittenkään?

Niin tässä kait suurin osa odottelee et pääsee Munkkia vastaan vetään viimisen pelinsä niin ei ehkä kannate uusia ottaa enää?

Seuraava vois melkein olla se liiga/divari- homma jos porukalla löytyy kiinnostusta?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellnerin turnaus taisi päättyä boxin hajotessa, eli yksi paikka olisi vissiin vapaana.. Vai mitä mieltä muut ovat?

edit. vai hajosiko sittenkään?

Hajosi. Pari kertaa vielä elpyi tossa, mutta nyt hajosi kokonaa. Heittäkää mut pihalle vaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tulkaa tosiaan pelaamaan jos LA Kings on vielä voittamatta! linjoilla keikun vielä tunnin ainakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2 kertaa turpaan ja yksi voitto. 4 vai 5 peliä taitaa olla pelaamatta sarjaa, valitettavasti juuri nyt en ehdi pelaamaan enempää, sillä unohdin täysin formulat ja sen jälkeen pitääkin lähteä käymään vanhempien luona. Huomiseen taitaa siirtyä pelaaminen, mutta yritän ehtiä liveen vielä tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös