Ensinnäkään en usko minkään seuran tuhoutuvan moisesta, ne samat ihmiset edelleen asuu siellä samalla paikkakunnalla missä se sama seura toimii ja mistä se sama seura edelleen löytää ne sponsorit. Ei se vaan mystisesti kuole kun se putoaa.Meinaisit ihan väkisellään pilata sitten jonkun seuran olemassaolon?
Mitä minä ajoin takaa on juurikin se että täällä piti enemmän ja vähemmän keskustella kevään karsinnoista, sen sijaan tämä on mennyt vääntämiseksi missä Liigassa olevien usein niiden pohjalla käyneiden tai majailevien joukkueiden kannattajat dissaavat Mestistä ja Mestiksen kärkijoukkueita kannattavat yrittävät parhaansa pistää takaisin. Ei siinä nyt ihan kauheasti keskustella karsinnoista kun huutelee kuinka "toiset on amatöörejä ja niillä ei ole mitään asiaa Liigaan". Itse kannattaisin ehdottomasti 2 ja 4 systeemiä karsintoihin, mutta pointtina oli että jos suoraan putois pari vuotta aina Liigan viimenen niin loppus tää "amatööri" ja "meillä on budjettia" huutelu.
Itse olen pikkupoikana ollut kannustamassa oman joukkueeni nousemista Sm-liigaan ja siitä eteenpäin saanut nauttia jopa menestyksestäkin. Mutta miksi ihmeessä sitä tarvitsisi alkaa huutelemaan muille kuinka "mun joukkue on kyllä niin kova että ette te amatöörit ainakaan liigaan kuulu". Jos nyt joku HPK:n joskus pudottaa mestikseen niin sitten pudottaa, se kuuluu lajiin ja systeemiin. Kukaan ei siitä kuole ja joku kaupunki saa jopa piristystä elämäänsä. Ihme huuteluksi muuttunut tää meininki.