Lepistö on turhake tuolla juuri nyt. Kuten myös Anttila. Räsänen Lehtosen kanssa, koska sitä ei voi varmaan pistää kuin Kivistön tai Lepistön pariksi muuten.
Ihan hyvänoloiset viritelmät. Itse pitäisin Normanin nykyisen kentän kasassa, koska on ollut toimiva. Päätöserän nelonen jätti myös hyvän ensivaikutelman, joten kokeilisin perjantaina uudelleen tätä trioa. Vähän säälittää Haapalaa, tai ketkä kaksi ikinä joutuvatkaan Konnan kanssa samaan ketjuun, sen verran onnetonta on ketjun sentterin tekeminen tasakentällisin. Kontiolan tekeminen näyttää juuri siltä mitä osattiinkin odottaa - tasakentällisin ei tapahdu mitään ja YV:llä on sentään joskus avuksi.
Mäenalanen - Regin - Moses
Ikonen - Norman - O'Neill
Haapala - Kontiola - Savinainen
Joensuu - Pihlström - Anttila
Mielestäni Anttila taas on ollut viimeisimmissä peleissä hyvä. Ainakin paljon parempi kuin kauden ensimmäisissä peleissä, joissa jalat ja pää kävi aika hitaalla. Maalipaikkoja on ollut, mutta neloskentän pelaajalle ne maalit on vain ylimääräistä plussaa ja joukkuetta autetaan pääosin muilla avuin. Ja kyllä ne maalit sieltä tulee kun vain saisi edes yhden maalin alle. Mörkö-Marko rupeaa olemaan aika lähellä normaalia itseään. Lepo olisi silti tarpeen itse kullekin kauden mittaan.
Itse en Eemeli Räsästä ihan välttämättä lähtisi kylmiltään heittämään ykköspariin ykkösminuuteille.