Viestin lähetti goldenawe
Pelkään vain että jossain vaiheessa lukko uhkaa.
Jos lukko uhkaa, niin laitetaan kohn telomaan niiden paras pelaaja.
Pelkään vain että jossain vaiheessa lukko uhkaa.
Viestin lähetti msg
Jos lukko uhkaa, niin laitetaan kohn telomaan niiden paras pelaaja.
Viestin lähetti psychodad
Oliko tää haiku?
Viestin lähetti Carlos
Entä mites sitten kun meilläkin herra isoherra aloitti aamulla kokouksen sanoilla "Meine Herren, ...." Vittu se mua ainakaan omista, onpas taulapää.
Viestin lähetti vlad
Liekö Pee kohta meidän kaikkien omaisuutta? Meno näyttää erinäisten ketjujen perusteella vahvasti siltä.
Viestin lähetti vlad
Liekö Pee kohta meidän kaikkien omaisuutta? Meno näyttää erinäisten ketjujen perusteella vahvasti siltä.
vlad.
Viestin lähetti Pee
Ihanaa, että te välitettä musta niin paljon, että haluatte omistaa mut!
Taisi jo tapahtua keväällä...
Viestin lähetti vlad
Pitänee joku päivä tutustua tuohon maankuuluun "Mies huorat"-ketjuun - tässä ketjussa tapahtunutta omistusoikeuden siirtoa/kaappausta ilmeisesti tarkoitat.
Toistaiseksi, ennenkuin olen kyseiseen ketjuun tutustunut tarkemmin, sivistyksessäni on peen mentävä aukko.
vlad.
´Viestin lähetti 1Timer
Eika siina viela kaikki! Eilen oli lehdessa, etta Eremenkon Lecce havis (minne?). Se ei omista vaan niita kahta akkaa, vaan koko remmin miehia!
Viestin lähetti msg
Miten siis lapsen voi omistaa, mutta ihmistä ei?
Viestin lähetti msg
Lapset ovat ihmisiä, sen myönsit.
Sanoit myös, että ketään ihmistä ei voi omistaa.
Sanoit myös, että lapsen voi omistaa.
Viestin lähetti vetti
Pee: mitä ilmaisua käytät itse mahdollisesta tyttöystäväs äh, siis siitä naispuolisesta ihmisestä, joka mahdollisesti joskus kulkee kanssasi?
Viestin lähetti Pee
Vaikka juuri sitä minkä jo tässä mainitsit: tyttöystäväni. Käyhän siihen vaikka "kottaraiseni" tai "rakkaimpani" tai "höpönassukkani" tai ihan mikä tahansa, kunhan ei "muijani/naiseni" yms.. Eikö se vieläkään ole tullut selväksi, kun tällaisia kysymyksiä tarvitsee esittää, "vetti"?!
Jos nyt sovitaan, että genetiivin käyttö on sallittua ainoastaan ostokuittia vastaan.Viestin lähetti Snakster
Entä jos minulla on tyttö ystävänäni ja kaikki pitävät häntä tyttöystävänäni?
Viestin lähetti Ossi
Jos nyt sovitaan, että genetiivin käyttö on sallittua ainoastaan ostokuittia vastaan.
Viestin lähetti msg
Mutta kun sinä Pee sanoit, ettei ihmistä voi omistaa. Siitähän tässä on kysymys...
Viestin lähetti vetti
Sana "tyttöystäväni" sisältää ajatuksen, että tyttö, joka on ystäväsi, on sinun.
Viestin lähetti Eppis
Mielestäni sanassa muija on jotenkin halventava kaiku. Itse en ainakaan halua tulla tituleeratuksi ko. ilmauksella, oli lopussa sitten -ni- pääte tai ei.
Viestin lähetti Pee
[BEnpä ole ihan samaa mieltä. Sana "tyttöystävä" käsittääkseni tarkoittaa henkilöä, joka seurustelee, on kimpassa jne., jonkun ihmisen kanssa. Toki mihin "Snaksterkin" viittasi, sehän voi olla hyvin suhteellinen käsite, onko tyttö tyttöystävä vai "vain" ystävä. Kuitenkin "vetin" logiikassa on sellainen aukko, että on tyttö on tyttö joka tapauksessa, oli hänellä seurustelukumppani vai ei. Vasta seurustelun aloitettuaan hän on jonkun tyttöystävä . ainakin sanan varsinaisessa merkityksessä. [/B]