Oma nimimerkki taitaa olla.
Oma kirjoituskenttäni ei ole! Mitä on tämä? Jotenkin ihan liian iso ja silmille pomppaava. Oikein häiritsee.
Kuulen tuota usein, mutta yritetään jaksaa.Jotenkin ihan liian iso ja silmille pomppaava. Oikein häiritsee.
Hihii. Mä olen edellä, oon saanut jo kaksi!Tänään tuli postin mukana ensimmäinen joulukortti iisoppilaan.
Höh, mulla vaihtui ja sain tän saatanan idiootin.
Hitto kun pää on ihan täynnä höttöä ja hattaraa. Onneksi se paluu maan pinnalle on lopulta huomenna edessä. Tämä etätyön aikakausi on kyllä todella outoa. Minä, kyyninen ja sarkastinen naureskelija. Naksahduksen ei tarvi olla iso jos se tapahtuu korvien välissä. Kyllä te tiedätte, se mikä jokaisella ihmisellä on seitsemän senttiä.
Jännittää jo nyt, mikä nimimerkki minulle arvotaan tässä päivityksessä.
On lottovoitto olla jatkislainen.Taisi tulla suunnilleen kaikille sama kuin ennen päivitystä. Käsittämätön tuuri. Todennäköisyydet sille että näin käy täytyy olla jotain yksi miljardeista.
Täytyy myöntää että läpällä katsoin pitävätkö luvut paikkansa Wikipediasta ja oikeinhan nuo ovat. Pitänee mennä nurkkaan miettimään mitä tapahtuu.Helibor-korko hex-indeksi e=mc2. Taipalsaaren asukasluku 4633 pinta-ala 761,95 km2. Missä on lähin kimble tai Afrikan tähti, mä larppaan nyt.
Meinasin minäkin. Nyt ei tarvitse.Täytyy myöntää että läpällä katsoin pitävätkö luvut paikkansa Wikipediasta ja oikeinhan nuo ovat. Pitänee mennä nurkkaan miettimään mitä tapahtuu.
Kysymys numero A. Montako prosenttia on Koskenkorvassa? Toinen kierros. Montako promillea on tietovisan vetäjällä?Meinasin minäkin. Nyt ei tarvitse.
No ei Heliboria ole enää olemassa. Ja Hex on vaihtanut nimeään. Mut menee ne Trivialiin vastauksina, joten @pettter voi pitää ringissä tietovisan.
Kuramatolle oli tullut sydän. Pitäisi laittaa johonkin facebuukkiin ja Instarammiin mutta koska ei ole tilejä niissä niin laitan kuvan tänne. ;-)
Toi vaatii jo omistautumista asiaan.Laskeskelin tuossa vähän tuloja ja menoja, mitä menee rahaa kuukaudessa. En nyt tässä mitään lukuja kehtaa laittaa, mutta sen verran voin todeta, että saattoi olla virhe kirjautua Onlyfans-sivustolle. Hyvin rintavat keski-ikäiset neidot kiinnostavat ja kun Suomen Yleisradiokin uutisoi aiheesta aiemmin tänä vuonna, niin ajattelin, että tutkimusmielessä vähän vilkaisen. No, se jäi sitten vähän pidemmäksi vilkaisuksi! Ja vaikka paaluakin piisaa, niin nelinumeroinen summa kuukaudessa on vähän liikaa.
Pessimisti ei pety. :D@444 me selvittiin alle vuosi rikkonaisilla yöunilla, niin ei se välttämättä neljää vuotta vie :)
2 vaiko 3 kuukautta nukuin vierashuoneessa, kun meno oli niin mahdotonta.
Saas nähdä miten tuon toisen kanssa käy, huhtikuussa laskettu aika.
Laskeskelin tuossa vähän tuloja ja menoja, mitä menee rahaa kuukaudessa. En nyt tässä mitään lukuja kehtaa laittaa, mutta sen verran voin todeta, että saattoi olla virhe kirjautua Onlyfans-sivustolle. Hyvin rintavat keski-ikäiset neidot kiinnostavat ja kun Suomen Yleisradiokin uutisoi aiheesta aiemmin tänä vuonna, niin ajattelin, että tutkimusmielessä vähän vilkaisen. No, se jäi sitten vähän pidemmäksi vilkaisuksi! Ja vaikka paaluakin piisaa, niin nelinumeroinen summa kuukaudessa on vähän liikaa.
Huh. Toivottavasti saat addiktion hallintaan.Laskeskelin tuossa vähän tuloja ja menoja, mitä menee rahaa kuukaudessa. En nyt tässä mitään lukuja kehtaa laittaa, mutta sen verran voin todeta, että saattoi olla virhe kirjautua Onlyfans-sivustolle. Hyvin rintavat keski-ikäiset neidot kiinnostavat ja kun Suomen Yleisradiokin uutisoi aiheesta aiemmin tänä vuonna, niin ajattelin, että tutkimusmielessä vähän vilkaisen. No, se jäi sitten vähän pidemmäksi vilkaisuksi! Ja vaikka paaluakin piisaa, niin nelinumeroinen summa kuukaudessa on vähän liikaa.
Laskeskelin tuossa vähän tuloja ja menoja, mitä menee rahaa kuukaudessa. En nyt tässä mitään lukuja kehtaa laittaa, mutta sen verran voin todeta, että saattoi olla virhe kirjautua Onlyfans-sivustolle. Hyvin rintavat keski-ikäiset neidot kiinnostavat ja kun Suomen Yleisradiokin uutisoi aiheesta aiemmin tänä vuonna, niin ajattelin, että tutkimusmielessä vähän vilkaisen. No, se jäi sitten vähän pidemmäksi vilkaisuksi! Ja vaikka paaluakin piisaa, niin nelinumeroinen summa kuukaudessa on vähän liikaa.