Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaahas, pitäsköhän mennä Naisasioihin hakamussuttelemaan? Siellä on avopaikka.
Jos Tony Sopranokin söi muroja, niin silloin ihan kuka tahansa voi syödä muroja. Tästä ei saa edes kenenkään kanssa väittelyä aikaiseksi, koska toinen osapuoli on auttamattomasti väärässä.Ajattelin syödä muroja. Onkohan siihen mitään ikäraja juttua, suosituksia tai kenelle olisi ok? Hampaattomille ehkä ei, mutta onkohan nuo lähinnä lapsille tai nuorille tarkoitettuja?
Entäpä hiilarijalanjälki?
No hyvä. Otanpa siis lisää. Siis muroja.Jos Tony Sopranokin söi muroja, niin silloin ihan kuka tahansa voi syödä muroja. Tästä ei saa edes kenenkään kanssa väittelyä aikaiseksi, koska toinen osapuoli on auttamattomasti väärässä.
Se tunne, kun tiedät, että lapsiststasi tulee ylivertaisia siuhun verrattuna...
Taipuuko ottaa-verbi yksikön ensimmäisen persoonan preesensmuodossa ”otan” vai ”otam”? Siitä se on johdettu, joten oikea vastaus oikean vastauksen mukaan.No hyvä. Otanpa siis lisää. Siis muroja.
Kirjoitetaanko tuo otanpa, vai otampa?
Minä tein aikoinaan isäni insinöörikoulutuksen integraaliin liittyvät etätehtävät ja taisi siinä mennä deravaatatkin samalla. Tuli kyllä aika pähee olo kun oli aina pitänyt isää jotenkin tosi fiksuna ja osaavana ja nyt sai sitten auttaa häntä jossain. En nyt tiedä tekikö tuo nyt minusta jotenkin fiksumman kuin isäni että olin sattunut lukiossa oppimaan derivoimaan ja integroimaan ja osasin tehdä tehtävät. Nyt menisi varmaan ihan sormi suuhun. Olen unohtanut matikan ihanat kiemurat kun ei sitä oikein missään voi harjoittaa nykyisessä elossani.Tänään jotenkin käsitin, miten paljon fiksumpia nuo omat lapset onv jo itseeni verrtuna.
------
Se tunne, kun tiedät, että lapsiststasi tulee ylivertaisia siuhun verrattuna...
Pari lasta saanut kasvattaa omassa talossa. Take my word!Eipähän omien lasten tarvinnut kasvaa huostaanottolaitoksessa, kuten itseni.
Pari lasta saanut kasvattaa omassa talossa. Take my word!
Ei hemmetti mä meen parturiin ja ajan parran. Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Ja vaatteet. Eka tietty pari päivää loiventelen. Yks vastakkaisen sukupuolen edustaja kommunikoi. No pari päivää meen vielä näin.
Sä oot nykyään ihan nynny. Lisää paskaa housuun. T:Klunssila.Ei hemmetti mä meen parturiin ja ajan parran. Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Ja vaatteet. Eka tietty pari päivää loiventelen. Yks vastakkaisen sukupuolen edustaja kommunikoi. No pari päivää meen vielä näin.
Taipuuko ottaa-verbi yksikön ensimmäisen persoonan preesensmuodossa ”otan” vai ”otam”? Siitä se on johdettu, joten oikea vastaus oikean vastauksen mukaan.
No hyvä. Otanpa siis lisää. Siis muroja.
Kirjoitetaanko tuo otanpa, vai otampa?
Mitäköhän sillä välin sitten tekee? Katselee ruutua ja rämpyttää F5 näppäintä vai käykö ulkona?Huomenna sitten täytyy lähteä katkolle puolenpäivän aikaan.