Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 502
  • 68 325

Glove

Jäsen
Tuoli alkaa vetelemään viimeisiään. Jos istuu keskellä tuolia niin se on oikealle kallellaan. Pitää siis istua vasemmassa laidassa, että on suorassa. Tämä nyt meni väärään ketjuun, olisi ennemminkin ollut pieni ja ärsyttävä asia.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kivaa olla noin iloisen ystävän seurassa. Pakko mennä tuonne ravintolaan syömään vaikka en oikein ravintolaihmisiä ole. Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Onko tää foorumi jotenkin laginen tällä hetkellä? Toimii ihan sulavasti mutta jatkuvasti lataa jotain, toi välilehden latauspalkki ei lopeta pyörimistä. "ladataan google.ad" ja "ladataan välimuistia..." on ainakin näkynyt

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jatkoaika on jotenkin mennyt rikki. Jotenkin kuvaavaa, että poppariketjuun tullaan riitelemään. Varmaan Kierrätyskeskus kannattaisi lopettaa, kun kaiken maailman pölhökustaat täälläkin naamat totisina kertovat mikä on se maailman tila.

Nyt kun näitä äijän viime aikaisia postauksia täällä oon seurannu niin jokin asia siellä ei oo hyvin kun kaikista asioissa on jotain vialla, mistä nyt moinen?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kivaa olla noin iloisen ystävän seurassa. Pakko mennä tuonne ravintolaan syömään vaikka en oikein ravintolaihmisiä ole. Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.
Vihjaa kun olet menossa. Tulen mukaan. Laitetaan @banaaninviljelijä n kokkitaidot testiin. Onnea Bansku!

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siis tilaatteks te ruuan jonain mediumina vai? Al dente. Makkaraperunat. Uuni 225 ja sellaiset 6-8 tuntia. En ole varma monelta sammuin. Pitäiskö joku kokkiohjelma tehdä youtubeen. Tai valtakunnan televisioon. Kirja kirjoittaa.
En ole varma milloin "pulled pork" tuli Suomeen, mutta uskon olevani jos en ensimmäinen niin yksi edelläkävijöistä kun laitoin parin kilon porsaan suolalavan uuniin ja veteen saadakseni herkullista iltapalaa ja heräsin sohvalta klo 04.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Näin unta että sain taas kuukauden pelikiellon tänne jostain aivan naurettavasta syystä. Vittu mikä painajainen, onneksi se oli vain unta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hankkikaa teinit kuulokkeet, niin ei tarvitse kuunnella teidän kamalaa musiikkia heti aamusta julkisessa liikenteessä. Bluetooth-kajarit on kyllä uhka ja mahdollisuus.

T: setä mies!1!

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bongasin tämän viestin maahanmuuttoketjusta, mutta se juttu mikä tästä itselle tuli mieleen ei siihen ketjuun kuulu, joten laitetaan vaikka tänne.

Niin?? Opiskelin aikanaan Raumalla, nekin puhuvat "suomea". Eikä heidänkään puheesta aina saanut kiinni, näin porilaisena, eks tiä...
Tästä tuli mieleen, kun vuosia sitten muutin Satakuntaan ja istuin Porissa Kelan toimistolla odottelemassa. Sivukorvalla siinä sitten kuuntelin, kun kaksi miestä jutteli keskenään odotusaulassa. Valehtelematta vartin kuuntelin, enkä saanut millään kiinni, että mitä kieltä puhuvat, mutta olin 100% varma, että ulkomaalaisia ovat. Sanaakaan en ymmärtänyt. Kunnes sitten vihdoin sain jotain otetta niistä sanoista ja löysin sieltä jotain lähes suomen kieltä muistuttavaa.

Puhuivat siis Porin murretta. Todella paksua sellaista. En ole tuon jälkeen kuullut kenenkään puhuvan yhtä vahvalla Porin murteella.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänä viikonloppuna pääsen vertailemaan Raumaa ja Poria ja niiden murteita, kun on lähtö satakunnan kiertueelle ihan kohta. Kummassakaan en ole aikuisiällä käynyt niin ei ole edes ennakkoasenteita suuntaan tai toiseen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Enpä ole ikinä ennen vaikuttanut pelkällä puheellani sairauslomani pituuteen yhtä selvästi ja korottavasti kuin äsken lääkärissä. Ja senkin tein ihan tajuamattani ensin mitä tulikaan tehtyä ja puhuin vain muina miehinä asiasta.

Lääkäri ehdotti minulle ensin että kokeillaan sitä töihin paluuta asteittain eli että hän kirjoittaisi alkuviikon sairauslomaa ja sitten olisin loppuviikon töissä. Menin sitten sanomaan niin että turha tässä nyt ainakaan kai stressata on sitä että ei olisi varaa olla saikulla tai muuta vastaavaa sanoin. Perustelin tämän sitten sillä että kun emäntäkin on jo ehdottanut että tulisin vasta sitten takaisin kun olen käynyt siellä jalkaterapiassa (näillä näkymin 25. marraskuuta), ja että ilmapiiri töissä on ollut ihan hyvä sekä että minä tässä olen itse ollut melkein kuitenkin optimistisin kun monet muut on töissäkin sanoneet että tuosta kuntoutuminen voi sitten viedä aikaa.

Olen siis töissä välillä käynyt viemässä sairauslomatodistukset sinne. Ollaan tästä emännän kanssa aina etukäteen sovittu että asia on ok. No, ääni lääkärin kellossa muuttui äkkiä ja hän ehdottikin sitten että kirjoittaakin sitten saman tien sairauslomaa kaksi viikkoa lisää.

Eli kyllähän tuosta paistaa nyt esiin se että lääkäri näkee että tarvetta kyllä sairauslomalle on mutta varsinkin kun olen jo noin pitkään ollut jo saikulla niin pitäisi saada mies äkkiä töihin takaisin.

Hyvä juttu mielestäni että kun kerran tarvetta nyt lopulta on niin sain sairauslomaa kunnon pätkän kerralla. Jalkakivut paheni kuitenkin eilenkin siinä viestini kirjoitettua. Ja se aika jonka ehkä joudun olemaan töissä ennen kuin alan saamaan hoitoa ongelmiini niin ei veny niin pitkäksi nyt. Nyt on aikaa taas kuntoutua ja levätä.

Surullinen tilannehan tämä toki on mutta nyt kun asiat ovat edenneet tähän pisteeseen niin enää ei voi muuta kuin lähteä kuntoutumaan. Tai olen minä lähtenyt laihduttamaankin. Kahden viikon aikana on läskiä lähtenyt pois kehosta kaksi kiloa. Pieniä valon säteitä jos ne ottaa siten.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jotenkin vain tulee mieleen kun tiettyjä ketjuja täällä seuraa, että otetaankohan tämä palsta välillä vähän liian vakavasti?

Aivan samaa valitettavastikin miettinyt yhä enenevässä määrin viime kuukausien aikana. Siksi tykkäsin myös sinun vkestistäsi.

Tänä viikonloppuna pääsen vertailemaan Raumaa ja Poria ja niiden murteita, kun on lähtö satakunnan kiertueelle ihan kohta. Kummassakaan en ole aikuisiällä käynyt niin ei ole edes ennakkoasenteita suuntaan tai toiseen.

Rauma ja Pori ovat etenkin kesällä kauniita kaupunkeja. Tai riippuu paljon siitäkin mitä arvostaa. Minähän olen tässä ihan viime vuosien aikana tehnyt kesälomalla reissut sekä Raumalle että myös Poriin. Kauniita seutuja löytyy kyllä kummastakin kaupungista. Ja ihmiset ainakin Raumalla ovat mielestäni hyvinkin ystävällisiä. Porilaisista nyt ei niin vahvaa näkemystä minulla ole.

Vaikka tällaisella kelillä mikä tänään on vallinnut täällä Hämeenlinnassakin (aivan karmea vesisade) niin tuskin mikään seutu näyttää kauniilta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jotenkin vain tulee mieleen kun tiettyjä ketjuja täällä seuraa, että otetaankohan tämä palsta välillä vähän liian vakavasti?
Jotenkin tätä viestiä lukiessa tuli mieleen että otatkohan sen liian vakavasti kun joku ottaa tämän palstan liian vakavasti?

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hei täällä oli jossain ketjussa kuukausi sitten niitä käskymuotoisia kunnannimiä. Keksin just yhden: Uusikaupunki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy