Hyvin toimii täällä pohjoisessa.Onko tää foorumi jotenkin laginen tällä hetkellä? Toimii ihan sulavasti mutta jatkuvasti lataa jotain, toi välilehden latauspalkki ei lopeta pyörimistä. "ladataan google.ad" ja "ladataan välimuistia..." on ainakin näkynyt
Jatkoaika on jotenkin mennyt rikki. Jotenkin kuvaavaa, että poppariketjuun tullaan riitelemään. Varmaan Kierrätyskeskus kannattaisi lopettaa, kun kaiken maailman pölhökustaat täälläkin naamat totisina kertovat mikä on se maailman tila.
Kelläpä meistä menisi aina hyvin?Nyt kun näitä äijän viime aikaisia postauksia täällä oon seurannu niin jokin asia siellä ei oo hyvin kun kaikista asioissa on jotain vialla, mistä nyt moinen?
Minulla. Olen rikas, komea ja menestynyt.Kelläpä meistä menisi aina hyvin?
Hieno homma, aivan mahtavaa!Minulla. Olen rikas, komea ja menestynyt.
Mä olen myös kova panemaan.Minulla. Olen rikas, komea ja menestynyt.
Vihjaa kun olet menossa. Tulen mukaan. Laitetaan @banaaninviljelijä n kokkitaidot testiin. Onnea Bansku!Kivaa olla noin iloisen ystävän seurassa. Pakko mennä tuonne ravintolaan syömään vaikka en oikein ravintolaihmisiä ole. Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.
En ole varma milloin "pulled pork" tuli Suomeen, mutta uskon olevani jos en ensimmäinen niin yksi edelläkävijöistä kun laitoin parin kilon porsaan suolalavan uuniin ja veteen saadakseni herkullista iltapalaa ja heräsin sohvalta klo 04.Siis tilaatteks te ruuan jonain mediumina vai? Al dente. Makkaraperunat. Uuni 225 ja sellaiset 6-8 tuntia. En ole varma monelta sammuin. Pitäiskö joku kokkiohjelma tehdä youtubeen. Tai valtakunnan televisioon. Kirja kirjoittaa.
Minulla. Olen rikas, komea ja menestynyt.
Saispa pillua just nyt.OIspa pulled porkia just nyt.
Lupasi järkätä itsensä työvuoroon kunhan tietää milloin olen sinne tulossa.
Tästä tuli mieleen, kun vuosia sitten muutin Satakuntaan ja istuin Porissa Kelan toimistolla odottelemassa. Sivukorvalla siinä sitten kuuntelin, kun kaksi miestä jutteli keskenään odotusaulassa. Valehtelematta vartin kuuntelin, enkä saanut millään kiinni, että mitä kieltä puhuvat, mutta olin 100% varma, että ulkomaalaisia ovat. Sanaakaan en ymmärtänyt. Kunnes sitten vihdoin sain jotain otetta niistä sanoista ja löysin sieltä jotain lähes suomen kieltä muistuttavaa.Niin?? Opiskelin aikanaan Raumalla, nekin puhuvat "suomea". Eikä heidänkään puheesta aina saanut kiinni, näin porilaisena, eks tiä...
Jotenkin vain tulee mieleen kun tiettyjä ketjuja täällä seuraa, että otetaankohan tämä palsta välillä vähän liian vakavasti?
Tänä viikonloppuna pääsen vertailemaan Raumaa ja Poria ja niiden murteita, kun on lähtö satakunnan kiertueelle ihan kohta. Kummassakaan en ole aikuisiällä käynyt niin ei ole edes ennakkoasenteita suuntaan tai toiseen.
Jotenkin tätä viestiä lukiessa tuli mieleen että otatkohan sen liian vakavasti kun joku ottaa tämän palstan liian vakavasti?Jotenkin vain tulee mieleen kun tiettyjä ketjuja täällä seuraa, että otetaankohan tämä palsta välillä vähän liian vakavasti?
Jotenkin tätä viestiä lukiessa tuli mieleen että otatkohan sen liian vakavasti kun joku ottaa tämän palstan liian vakavasti?