Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jotenkin jäi ohueksi tuo Kari Tapio -leffa. Vaan ei sitten vissiin löytynyt erikoisempaa. Hieno artisti joka tapauksessa, taitaa nuo muusikot mennä samaan tyyliin aina.
Perkules, täällä on yli 20 astetta pakkasta. Niin antohan ilmatieteen laitos "pakkasvaroituksen" koko maahan... Täytyy sitten varoa (kun vaan keksii miten). Sisällä pysyminen ainakin auttaisi. ;-)
On siitä ihan helvetisti aikaa, me ollaan vaan niin vanhoja, että tuntuu eiliseltäOnhan tää vähän poikkeuksellista, että täällä Varsinais-Suomessakin pitää reipasta pakkasta pidemmän aikaa. Normaalistihan täällä pitäis vallita loska/pakkassää, joka vituttaa kaikkia. Vaikka vihaankin suomalaista marraskuuta ja talvea, niin tän hetkinen säätila on kohtuullisen siedettävä. Kunhan se pysyis samana maaliskuuhun.
Ei siitä kauheen monta vuotta oo, kun -20 oli lähes normaali ja ja joku -25 raja toiminnan rajoittamiseen.
Shaatana, mää muutin Vantaalta pois 97. Loppuvuodesta kohti lounaista Suomea. Näin se pyörii, se maailma.Muutin syksyllä -97 Vantaalle. Kesä -98 oli aika kylmä etelässä. Sen sijaan Sevettijärvellä mitattiin lämpöennätykseksi muistaakseni 32.1 astetta. Silloin tuumasin, että saatoin muuttaa väärään suuntaan.
Elikkä vittuilee.Shaatana, mää muutin Vantaalta pois 97. Loppuvuodesta kohti lounaista Suomea. Näin se pyörii, se maailma.
Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille.
1) Ostin untuvapeiton ja olen nukkunut nyt kaksi yötä kuin pieni, pörröinen karitsa. Yhtä sikeästi ja yhtä lämpimästi, kuin pesässä.
Erittäin hyvää.Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille.
Heinäkuussa +30 ja joulukuussa -10. Ääriolosuhteet. Toki ne lisääntyneet ääriolosuhteet ovat osa ilmastonmuutosta, ja olihan tuo kesän helleputki tilastollisestikin jo pitkä tässä maassa. Sen sijaan viikon jatkuneet pakkaset marras-joulukuussa ei ehkä vielä ole merkittävä merkki muutoksesta.
Jokereille?
Vihjaatko että olen maanpetturi? Tiedät, mitä teen seuraavaksi.
Tykkäät, lainaat, jaat ja teet kirjanmerkin.
No näinpä. Hyvin huonosti muotoiltu kysymys minusta. Pizzaan ei kuulu kuin pohja ja kastike.Mä en ymmärrä kysymystä, kuuluuko ananas pizzaan? Kuuluuhan se sinne ihan yhtä paljon tai yhtä vähän kun mikä tahansa muukin täyte.
Olisi pitänyt Timo Koivusalon antaa ohjata leffa, kun sillähän on vankka kokemus näistä suomalaisista elämänkertaelokuvista. Pelle Hermannista tekee seuraavan elokuvansa, siinä on kyllä todellinen suomalainen merkkihenkilö!Jotenkin jäi ohueksi tuo Kari Tapio -leffa. Vaan ei sitten vissiin löytynyt erikoisempaa. Hieno artisti joka tapauksessa, taitaa nuo muusikot mennä samaan tyyliin aina.
Ekaa kertaa yritin katsoa Tuntematonta sotilasta, tai katson mä nytkin, tai en katso vaan tätä kännyä, mutta hitto kun väsyttää.