Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 858

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei nämä sulje toisiaan pois.

Kyllä minun mielestäni mulkkuus ja fiksuus tai vaikka viisaus voi sotia toisiaan vastaan. Mulkku voi olla älykäs mutta ei minun silmissäni ainakaan kovin fiksu. Fiksuuteen vaikuttaa sekin kuinka ottaa toiset ihmiset huomioon. Joskus älykkyydestä puhuttaessa jää esimerkiksi paitsioon tuolla pop corn-ketjussakin esille nostamani tunneäly. Ja se on valitettavaakin.

Mulkkuhan on kusipää. Myös ja etenkin toisia ihmisiä ja ehkä joskus eläimiäkin kohtaan. Sellainen ei ole fiksua.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Taas huomattiin että ketkä jatkoajassa tietää kaikesta kaiken ja ovat aina ensimmäisenä kertomassa mielipiteensä aiheesta kun aiheesta. No tulee ehkä mullekin vielä se 4000 viestiä täyteen.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Taas huomattiin että ketkä jatkoajassa tietää kaikesta kaiken ja ovat aina ensimmäisenä kertomassa mielipiteensä aiheesta kun aiheesta. No tulee ehkä mullekin vielä se 4000 viestiä täyteen.
Oliks tää joku uus visa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Taas huomattiin että ketkä jatkoajassa tietää kaikesta kaiken ja ovat aina ensimmäisenä kertomassa mielipiteensä aiheesta kun aiheesta. No tulee ehkä mullekin vielä se 4000 viestiä täyteen.
Ei nyt millään pahalla, mutta joku ihmeellinen alemmuuskompleksi näistä sun katkerista viesteistä ja jatkuvasta pienestä tökkimisestä muiden suuntaan paistaa kyllä läpi kilometrin päähän. Joskus kannattaa vaan antaa olla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei nyt millään pahalla, mutta joku ihmeellinen alemmuuskompleksi näistä sun katkerista viesteistä ja jatkuvasta pienestä tökkimisestä muiden suuntaan paistaa kyllä läpi kilometrin päähän. Joskus kannattaa vaan antaa olla.

Täytyy tähänkin kommentoida koska samaa asiaa olen miettinyt myös. Eli joskus ei ole mielestäni lainkaan paha asia itse kenellekään miettiä onko tärkeämpää olla lopulta oikeassa kaikkien mielestä vai sittenkin vaikka onnellinen. Minä itse olen sellainen ihmistyyppi ainakin nykyään että mieluummin valitsen sen onnellisuuden kuin loputtoman väittelyn vaikka tietäisinkin olevani kuinka oikeassa.

Joskus ei vaan kannata väitellä ja perustella omaa oikeassa olemistaan vaikka olisikin jopa oikeassa. Antaa muiden sitten luulla mitä luulee ja valita vaikka sen onnellisuuskortin. Tai tarkoitan että ei se aina ole järkevää väitellä ja perustella omaa kantaansa vaikka olisikin oikeassa. Tai näin minä näen ja koen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei nyt millään pahalla, mutta joku ihmeellinen alemmuuskompleksi näistä sun katkerista viesteistä ja jatkuvasta pienestä tökkimisestä muiden suuntaan paistaa kyllä läpi kilometrin päähän. Joskus kannattaa vaan antaa olla.

Anteeks täh? Katkerista? Pientä tökkimistä ehkä ja muutama saanut aiheetta paskaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Joo, katkerista. Tuoreimpana esimerkkinä vaikka nämä viikonlopun aikana modeketjuun kirjoittamasi viestit.

Halusin vastauksen ja sain sellaisen kun tarpeeksi yritin, se case closed. Yksi henkilö sai aiheetonta negaa siinä ja hyvitän sen hälle myöhemmin. Muut joille kuittasin saivat sitä mitä tilasivatkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Arvelin aluksi, että teen oman ketjun asiasta, mutta tyydyn nyt vain ilmoittamaan, että tein yhden tämän viestin comebäkin tänne tammikuun jälkeen. Nyt jatkan jälleen eläkevuosiani.
Siis tähän ketjuun vai mihin?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

Absurdi, käsittämätön, poikkeuksellinen...

Joo on Anton Lundell todella hyvä pelaaja ikäisekseen. Mutta useilla suomalaisilla urheilutoimittajilla olisi parantamisen paikkaa näiden superlatiivien ja ylistyssanojen käytössä. Seppälä on yksi niitä pahimpia, joka viljelee noita koko ajan kirjoituksissaan. Niiltä katoaa merkitys kun kaikki on absurdia tai jollain lailla täysin ihmeellisen ennennäkemätöntä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkoajan otsikossa kysellään Marko Anttilan mahdollisuuksista Pekingiin. On kai se vitsi? En lue juttua! Mitä ihmettä Anttila olympialaisissa tekisi? Täytyykö mun kattoa että siellä pohdiskellaan EHT-pelaajien ja NHL-pelaajien välisiä eroja? Voi olla syvällinenkin analyysi? En minä tiedä. Muistan kun oli taas jokin työsulku tai lakko ja NHL-pelaajat oli Suomessa ja pelin jälkeen Niemis-Ville sanoi, että joo, kyllä sille on ihan syynsä miksi jotkut pelaa tarunhohtoisessa ja miksi jotkut eivät siellä pelaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jatkoajan otsikossa kysellään Marko Anttilan mahdollisuuksista Pekingiin. On kai se vitsi?

Tätä olen pelännyt. Että siis mediassa varsinkin aletaan spekuloimaan sillä mahtuisiko Mörkö olympiajoukkueeseen. No, välttämättä Jatkoajan verkkolehti ei ole edes oikea paikka miettiä millään tasolla tätä asiaa? Jossain iltapäivälehdessä mielummin nämä mietiskelyt, Jatkoaika on kyllä tunnetuksi tullut ainakin ennen asiantuntevuudesta.

Toki, en yllättyisi vaikka Euroopastakin pelaavista hyökkääjistäkin joku peluri olympiajoukkueeseen yltäisi. Kun muistelee Vancouveriakin jossa jätettiin kylmästi ulos joukkueesta NHL:ssä pelannut Jussi Jokinen ja saatiin ainakin tällä palstalla melkoinen kohu aikaan. Voihan se yksi Euroopasta tuleva hyökkääjä olla jopa Marko Anttila? Perustellen sitten lähinnä jollain johtajaominaisuuksilla. Ei kai sitä Anttilaa sinne muuten voi edes miettiä edes vitsikirjassa kun miettii kuinka kovan hyökkäyksen Suomi saisi NHL:ssä pelaavistakin pelaajista kasaan?

Toki, täytyy muistaa että Mörkö oli kevään 2019 MM-skaboissa melko epätyypillinen suomalainen jääkiekkoilija ja latoi maaleja perkele kovissa ratkaisupeleissä. Toki näitä karkeloita ei tunnetusti täällä arvosteta.

Ja toki, ehkä olisi kannattanut minunkin lukea se juttu ennen kuin mietin ja otan kantaa näihin asioihin. Eihän sitä tiedä varmaksi mistä näkökulmasta ne on keksinyt tätä asiaa miettiä.

Jos oikein muistelen niin ennen oli Euroopassa pelaavan puolustajan vaikeampi päästä Suomen olympiajoukkueeseen kuin hyökkääjän. Nyt on keikahtanut asiat toisinpäin?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kaikki kunnia Anttilalle 2019 kapteeniudesta ja MM-kullasta. Ansaitsee arvostuksensa. On lisäksi ilmeisesti varsin hieno ihminen.

Mutta nyt puhutaan kuitenkin sellaisista kisoista, joihin valitaan ihan eri miehiä. En pidä sitä mahdottomana, vaikka Jalonen tuonne 4. ketjuun ja alivoimalle valitsisikin jonkun pelaajan Euroopasta, mutta Anttilaan se valinta ei voi kohdistua. Jalka ei yksinkertaisesti riitä.

Anttila teki joo tärkeitä maaleja noissa 2019 kisoissa, mutta ei häntä miksikään maalintekijäksi siitä huolimatta voi kutsua. Sattui nyt vain olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ruotsia vastaan kiekko pomppasi siinä maalin edessä sopivasti lapaan ja Kanadaa vastaan varsinkin se 1-1 maali oli sellainen "silmät kiinni ja sinne päin", joka nyt tällä kertaa vain sattui menemään sisään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jatkoajan otsikossa kysellään Marko Anttilan mahdollisuuksista Pekingiin. On kai se vitsi? En lue juttua! Mitä ihmettä Anttila olympialaisissa tekisi? Täytyykö mun kattoa että siellä pohdiskellaan EHT-pelaajien ja NHL-pelaajien välisiä eroja? Voi olla syvällinenkin analyysi? En minä tiedä. Muistan kun oli taas jokin työsulku tai lakko ja NHL-pelaajat oli Suomessa ja pelin jälkeen Niemis-Ville sanoi, että joo, kyllä sille on ihan syynsä miksi jotkut pelaa tarunhohtoisessa ja miksi jotkut eivät siellä pelaa.
Klikki huoraus otsikko, jutussa käyvät läpi Euroopassa pelaavia pelaajia, joilla vois olla saumat kisoihin kuten Lehtonen, Vatanen, Lindbohm ja sitten siellä on Anttila jostain syystä mukana. Jutussa todetaan, ettei pelillinen taso oikein riitä enää edes KHLssä, mutta että jotain johtaja ominaisuuksia toisi joukkueeseen.

Paskat sanon minä, ikävän siellä Barkov ja kumppanit pärjäile ilman Mörköäkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Klikki huoraus otsikko, jutussa käyvät läpi Euroopassa pelaavia pelaajia, joilla vois olla saumat kisoihin kuten Lehtonen, Vatanen, Lindbohm ja sitten siellä on Anttila jostain syystä mukana. Jutussa todetaan, ettei pelillinen taso oikein riitä enää edes KHLssä, mutta että jotain johtaja ominaisuuksia toisi joukkueeseen.

Paskat sanon minä, ikävän siellä Barkov ja kumppanit pärjäile ilman Mörköäkin.

Luin just kans jutun. Ei kai Jalonen nyt ihan pässi ole ja edes mieti Anttilaa?

Vatanen ylivoimalla kieltämättä kuulostaa hyvältä. Mutta jos nyt ei kuitenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Luin just kans jutun. Ei kai Jalonen nyt ihan pässi ole ja edes mieti Anttilaa?

Vatanen ylivoimalla kieltämättä kuulostaa hyvältä. Mutta jos nyt ei kuitenkaan.
Täys vitsi jos edes harkitsee Anttilaa. Tosiaan lähtökohtaisesti varmaan joukkue kootaan NHL ukoista, ja pitää olla huono tilanne loukkaantumisten suhteen, jos sinne pitää näitä Euroopan veljiä kuten Vatanen ottaa mukaan. Mörkö ei mahdu vaikka olis kymmenen hyökkääjää loukkaantuneena.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jatkoajan otsikossa kysellään Marko Anttilan mahdollisuuksista Pekingiin. On kai se vitsi? En lue juttua! Mitä ihmettä Anttila olympialaisissa tekisi? Täytyykö mun kattoa että siellä pohdiskellaan EHT-pelaajien ja NHL-pelaajien välisiä eroja? Voi olla syvällinenkin analyysi? En minä tiedä. Muistan kun oli taas jokin työsulku tai lakko ja NHL-pelaajat oli Suomessa ja pelin jälkeen Niemis-Ville sanoi, että joo, kyllä sille on ihan syynsä miksi jotkut pelaa tarunhohtoisessa ja miksi jotkut eivät siellä pelaa.
Tässä käy vielä siten, että kisoista jätetään pois joku "Hintz" ja mukana on "Anttila" tuomassa kokemusta ja juuri tiettyä roolia. Täällä sitten revitään henkisiä hiuksia irti päästä ja vaaditaan Jaloselle potkuja. Sitten parin viikon päästä porukalla ihmetellään, kun "Anttila" nostelee Suomen historian ensimmäistä olympiakultaa ja on omalla perseellään ohjannut voittomaalin Ruotsin verkkoon. Jaloselle vaaditaan patsasta ja toinen toisensa jälkeen täällä kertoo, että olisi toiminut täsmälleen samoin kuin Jalonen.

Sitten kuluu pari kuukautta ja tulee valinnat MM-kisoihin. Ja ei jumalauta, kun se Jalosen idiootti ei tajua lätkästä mitään.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuli ekaa kertaa ikinä rikepiste. Mitähän seuraavaksi, ketjunavauskielto?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös