Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 983
  • 66 844

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään muuten oli hieman taas kipua jaloissa. Eilen oli siis pitkästä aikaa täysin kivuton työpäivä minulle mutta kyllä ne kivut sieltä sitten hiipi esille taas tänään vähän. En tiedä, johtuuko se siitäkin kun tekee useamman työpäivän putkeen? Ja saa nähdä miten asiat sekä etenkin siis kivut etenevät tai eivät etene tässä tämän työviikon aikana. Kestääkö jalat kuitenkaan vielä kokonaista työviikkoa?

Noh, turha se on uhkakuvia rakennella sen enempää. Kun mikään ei ole varmaa. Tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä ja kivut ovat tällä viikolla olleet suht vähäiset. Ja huomenna on sitten myös se jalkahoito jolta odotan myös paljon.

Jos kivut tästä nyt poistuvat vähitellen niin olen melko innoissani siitä. Jos olen viihtynyt jo nyt kipujen kanssa tuolla töissä ihan hyvin niin kuinka hyväksi työpaikka sitten muuttuukaan kun pääsen kivuista eroon? Ja kuinka paljon kivuttomuus vaikuttaisi positiivisella tavalla työntekooni. Tänäänkin jo kuitenkin sanoin että nyt voin täältä salaattinurkkauksestakin tuoda tiskiin tavaraa nopeammin kun ei tarvitse aristella liikkumista.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin olkaa hyvä vaan kansalaiset. Mä lupasin tuoda tullessani kesän, ja kappas vain. Vähänhän tuo tuli jälkijunassa kun saavuin Suomeen jo perjantaina, mutta en tiedä mihin rajalle se on jäänyt selittelemään.

Saunomaan olen kerinnyt nyt jo kolme kertaa, ja on se vaan edelleen helvetin mukavaa. Ensi viikonloppuna pitäisi junailla tuonne Hämeeseen ja aloittaa ladon räjäyttely. Ihan kuitenkin luvan kanssa ajattelin ladon räjäyttää - ei vielä ainakaan ole tarvetta tehdä samaa naapurin ladolle.

Huomaa kyllä että on taas saavuttu raittiimman ilman maahan. On meinaa koko ajan sellainen olo että voisi ottaa pienet unet. Ja kun ei tarvitse maski päässä heilua aina kun ovesta astuu ulos, on tullut hengiteltyä ilmeisesti ihan riittävästi happea.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Porilaisella ManU-fanilla voi olla ikävät ajat tässä edessä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Porilaisella ManU-fanilla voi olla ikävät ajat tässä edessä.
Korpisalon Jari on kova United (there's only one) kannattaja, ja pelas vain Ässissä. Ei silti kyl porilainen ole. Ja ei, ei mulla mitään pointtia tässä ole.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En viitsi tästä sen enempää muualle kirjoittaa tällä palstalla koska on vain minun henkilökohtainen mielipide ja ymmärrän hyvin että monet ovat eri mieltä mutta....

Minulle tämä kello 16 aika pelin alkamisajaksi näin arkisin sopii erittäin hyvin. Ja minun puolestani tästä voisi tulla jopa uusi tapa että arkisinkin pelit alkavat viimeistään kello 17.

Tämä on siis vain minun mielipide ja perustuu minun omaan elämääni. Hyvin usein pääsen kuitenkin töistä jo kello 14 ja ehdin hyvin näkemään sellaisenkin ottelun arkisinkin joka alkaa ajoissa. Ja ehtisin hyvin myös katsomon lehtereille jos sinne vielä joskus pääsee...

Minullahan on ollut usein niin nyt arki-iltoina tulleiden ja kello 18.30 alkaneiden otteluiden kohdalla että olen viimeistään jo päätöserän aikana nuokkunut jos en jopa nukkunut. Nyt tämä kello 16 alkamisaika onkin käynyt minulle itselleni erittäin hyvin. Ei ole tarvinnut nukahdella ottelun aikana.

Olen itsekseni ajatellutkin ennenkin että arkisinkin pelit saisivat alkaa viimeistään jo kello 17 ja olen nyt pleijareiden aikana ollut mielissäni että osa peleistä on alkanutkin arkena jo kello 16.
 

ace

Jäsen
No niin olkaa hyvä vaan kansalaiset. Mä lupasin tuoda tullessani kesän, ja kappas vain. Vähänhän tuo tuli jälkijunassa kun saavuin Suomeen jo perjantaina, mutta en tiedä mihin rajalle se on jäänyt selittelemään.

Minä lupasin kavereille että tuon sen mukanani, ei kuitenkaan ollut koneessa enää tilaa. Varattiin kuitenkin hälle myöhempi lento ja onneksi pääsi perille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan modeilla jo valmiustila päällä?
Varmaan kannattaa varmuuden vuoksi laittaa Ässä osio lukkoon ja kaikki kirjoittajat jotka Ässiä kannattavat myöskin. Oikeastaan kaikki muut ketjut lukkoon paitsi musiikki ketjut.
 

Glove

Jäsen
Täytynee lähteä kauppaan katsomaan mitä punalappuisia tuotteita siellä olisi alennuksessa. Sitten tietää mitä syö huomenna.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä lupasin kavereille että tuon sen mukanani, ei kuitenkaan ollut koneessa enää tilaa. Varattiin kuitenkin hälle myöhempi lento ja onneksi pääsi perille.

Olet siis lentäjä? Las Palmasissa rupes just tulemaan lunta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmenisen kilometriä kännykän askelmittariin lisää, niin on matka maan keskipisteeseen täynnä. Varmaan tulee huomenna.

En ole pahemmin vaa'alla käynyt, mutta korona-aikana on näemmä vaivihkaa kadonnut viitisen kiloa kehopositiivisuutta. Olisikohan minusta enää mitään jäljellä, jos olisi tarkemmin miettinyt syömisiään? Toinen mokoma vielä pois niin olisi jo ihan hyvissä mitoissa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Se on semmonen inversio, mutta et sinä tiedä siitä mitään. Se on näitä meteor.. meteorologisia ilmiöitä. No en oo juonnu mitään, mä oon lentäjä!

Ai ääni on outo? Tässä nyt menee ainakin viikko vielä kun turbiini tulee amerikasta. No niin oonkin ryypänny mitä sitten? Haista itte.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kai tässä nyt ryyppää kun koneet hajoo ja lunta sataa, saatana.

Tämä sketsi menee kyllä itselläni TOP-3. Edelle kiilaa silti Känädän ykköskenttä Bob Testicals, Jimmy Vagina ja ruotsalaisvahvistus Håkan Sperm. Pakistossa aina luotettava Bruce Bastard ja pelaajavalmentaja Larry Hole. Maalissa Steven Fuck.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Korpisalon Jari on kova United (there's only one) kannattaja, ja pelas vain Ässissä.
Pelasi divaria myös Karhu-Kissoissa ja SaPKossakin. Pääsarjassa ainoastaan Ässiä sitten toki ainoastaan edusti.

Edit:

Niin ja onhan tuolla muutama kausi myös Saksan liigaa.
 

ace

Jäsen
Tämä sketsi menee kyllä itselläni TOP-3. Edelle kiilaa silti Känädän ykköskenttä Bob Testicals, Jimmy Vagina ja ruotsalaisvahvistus Håkan Sperm. Pakistossa aina luotettava Bruce Bastard ja pelaajavalmentaja Larry Hole. Maalissa Steven Fuck.
Eikös kokoonpanossa ollut myös Frank Nipple?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joko saa pitkät kalsongit jättää kämpille kun +22 näyttää mittari? Kesä muutenki ihan perseestä. Tykkään enemmän kuin oikein tuiskuttaa ja rengasfirmoilla on töitä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joko saa pitkät kalsongit jättää kämpille kun +22 näyttää mittari? Kesä muutenki ihan perseestä. Tykkään enemmän kuin oikein tuiskuttaa ja rengasfirmoilla on töitä.
Hah hah...
Meidän koirat kyllä samaistuvat tuolle sun tykkäämisellesi - täällä ne sisätiloissa köllöttelevät, kun ulkona varjossa on yli +24 astetta. Kävivät toki järvessä kahlailemassa ja juomassa, jotta keho pysyisi viileänä.
Odotellaan karvanlähtö(-vaihto-)aikaa...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin tänään siskon ja sen 2v pennun kaa hoplopissa ekaa kertaa "harjottelemassa". Kyllä siinä pennussa oli ihan helvetillinen vahtiminen, kun pyörin sen kaa vähän aikaa siellä kahdestaan. Koko ajan oli pelko perseessä että se juoksee jonnekkin piiloon tai hyppää voltin niskoilleen.

Ja eihän aikuinen pysy perässä kun se vipeltää menemään niillä telineillä heilutellen niitä juttuja muovikoteloita mennessää. Tai pääsee juoksemaan 130cm korkeessa käytävässä.

Kauhulla odotan sitä kertaa, kun pitää viedä se ekaa kertaa yksin sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös