On muuten pelottava kokemus ensimmäisellä kerralla. Melkein peruuttaisin yhdellä sivupeilillä varustetulla autolla 30cm pitkällä puomilla (hukassa termi sen kiinnityksen ja kuorman välissä olevan osan puolesta) varustettua asuntovaunua parkkiruutuun, entä bussia.Pääsin ajamaan tänään bussia. Olihan sekin kokemus. Kääntyminen, parkkeeraaminen ja muu on vähän nihkeää mutta kai se tästä.
Aika rasittavaa juupas-eipäs tason kinaa.Lievää jankkauksen makua nyt vähän siellä täällä rakasta palstaamme.
Hyvää pääsiäistä myös sinne.Hyvää pääsiäistä kaikille! Muistakaas olla kiltisti ja syödä hyvin... ;-)
Eipäs oo.Aika rasittavaa juupas-eipäs tason kinaa.
Kiitos - kuin myös sinne Päijät-Hämeeseen!Hyvää pääsiäistä kaikille! Muistakaas olla kiltisti ja syödä hyvin... ;-)
En ala tähän hommaan, mutta onpas.Eipäs oo.
Tee tuo. Siitä on varmasti joskus tulevaisuudessa hyötyä, jos ei välittömästi olekaan.Tekisi mieli ottaa syliin ja sanoa että kaikki muuttuu hyväksi. Vaikka en ole siitäkään aina ihan varma.
Ikinä en ole Seinäjoella käynyt, mutta Kouvolan tunnen kyllä hyvin. Simpeleeltä Helsinkiin junamatkallakin tänään Kouvola erottui joukosta. Vaikea vain kuvitella, että joku Kouvolan päihittäisi.Seinäjoen reissu tehty. Mukavia ihmisiä ja baareja mutta herranjestas ompa ruma keskusta!!! Seinäjoen keskustan rinnalla Kouvola näyttää Unescon maailman perintökohteelta.
En minä sitä tehnyt. Fyysiset läheisyyden osoitukset ovat minulle hyvin hankalia. Teini on ollut äärimmäisen torjuva. Mieli on ihan sykkärässä, paha olla. Ei kyllä halua puhua mistään kun "vittuako se auttaa". Se on selvinnyt että on sydänsuruja ja muitakin poruja. Ei vaan saa (lapsi) kiinni mistä purkaa kun meinaa tulla itku. Osaa vain tiuskia ja nyhjöttää hiljaa. Sanoin että kirjoittaa niitä juttuja ylös että minäkin kirjoitin paljon aikoinaan. Olin kuulemma ihan daiju. Mies on jokseenkin levoton. Huoli lapsestaan kova. Soitti jo lapsen äidille. Jotain selvisi sieltä mikä hiertää. Luvattiin pitää täällä kun ei siellä kotona ole sen helpompaa, ehkä jopa vaikeampaa.Tee tuo. Siitä on varmasti joskus tulevaisuudessa hyötyä, jos ei välittömästi olekaan.
Seinäjoen reissu tehty. Mukavia ihmisiä ja baareja mutta herranjestas ompa ruma keskusta!!!
Rytmikorjaamo on hyvä keikkapaikka, vaikka onkin ihan hevonkuusessa, ja muutaman kerran olen ollut Seinäjoella urheilun perässä, mutta ei sinne muuten eksyisi. Pesee helposti rumuudessa Kouvolan. Voisi saada kaupungista enemmän irti, jos painopistettä siirtäisi sinne joen rannalle mikä menee nyt aika lailla hukkaan.Seinäjoen reissu tehty. Mukavia ihmisiä ja baareja mutta herranjestas ompa ruma keskusta!!! Seinäjoen keskustan rinnalla Kouvola näyttää Unescon maailman perintökohteelta.
Vartti kaupunkiin saapumisesta eka Härmäläinen ehdotti kären vääntöä. Habituksesta huolimatta selvisin ilman naarmuja takaisin sivistykseen.Ymmärsit kuitenkin olla sanomatta sitä siellä, kun kerran pääsit pois. Pohjalaiset on niin kiivasluonteisia puukkojunkkareita, että pitää varoa sanojaan.
Eikös se muuten ole itse Alvar Aallon suunnittelema, tai osa siitä?
Hyvää kerrontaa. Puolestani voisit avata ketjun tuonne "Muut suomalaiset sarjat" ja tykittää menee. TämäOli taas aika päräyttävä alku... Mies haki lapsensa tänä aamuna sitten meille viettämään pääsiäistä. Sieltä tuli lievästi uhmakas teini paikalle ja totesi että panittte vissiin eilen niin innoissaan ettette edes minua halunneet hakea. Mies selitti että näin nyt vaan sovittiin äitisi ja sinun kanssa. Ja Iisopilla on ollut rankka viikko (virhe veto tähän väliin?). "Ai sillä on rankkaa, eihän se käy edes joka päivä töissä", täräytti teini. Tuntui hetken jotenkin musertavalta tämä. Mies sanoi että jos täällä ei osata käyttäytyä eikä haluta olla niin hän saa kyllä auton nokan äkkiä Lahtea kohden. Vastaukseksi tuli vihainen (ehkä jopa itkuinen) "huuto" eihän minua kukaan halua, olen turha. Ja teini tömisteli yläkertaan.
Siihen jäi tavarat keskelle lattiaa. Kännykkä sentään vissiin mukaan ehti. Mies katsoi minua anovasti (että tekisin jotain) mutta minun oli pakko puistella päätäni koska tiesin (luulin) ettei ollut hetki jolloin minusta olisi jotain hyötyä. Mies tuli istumaan viereeni (sohvalle) ja kysyi että mitä minä tuon kanssa teen. Totesin että olen sitä mieltä että hänen pitää mennä ylös kertomaan että teini on toivottu vieras ja että jos lapsi haluaa jutella niin kyllä kuunnellaan. Että nyt ei ehkä ole se hetki jolloin pitää jättää täysin rauhaan. Mies huokaisi ja nousi lähteäkseen ylös. Hän vielä kumartui kuiskaimaan korvaani "Kyllä minä jossain välissä olisin hänet ehtinyt eilenkin hakea".
Jälkikäteen tuo sananvaihto kyllä absurdiuudessaan oli jopa jotenkin huvittava. Ei tuollaista poukkoilua asiasta toiseen edes itse keksisi omasta päästään. Ensimmäinen repliikki oli varmaan jokseenkin harkittu provokaatio (ei se vitsi ollut) ja sen jälkeen mentiin tunteella. Kiviä kengissä nuorella henkilöllä. Paha olla ja vituttaa. Tekisi mieli ottaa syliin ja sanoa että kaikki muuttuu hyväksi. Vaikka en ole siitäkään aina ihan varma.