Sä et vilperi lähde pelaamaan, muista se! Jos tulee mieli pelata, niin soita peliluuriin tai kirjoita vaikka ajatuksiasi tänne, mutta kolikkoakaan et pelaa!Tänään tuli täyteen jo puoli vuotta täysin kokonaan rahapelaamatonta aikaa. Se on jo pitkä aika mutta toivottavasti tuo pelaamattomuusputki jatkuu vielä pitkään.
Mietin että nyt kun kuukausittaiset tuloni ovat kasvaneet niin siinä voi olla yksi vaaran paikka toisaalta. Nyt olisi enemmän varaa myös pelata rahapelejä mutta toivottavasti tuohon en kuitenkaan haksahda. Toisaalta, näen myös tuon tulojen kasvun voivan vaikuttaa myös positiivisesti pelaamattomuuteen.
Syy miksi tyhmänä lähdin alunperin rahapelejä pelaamaan noin kolmisen vuotta sitten oli kuitenkin se että pienituloisena toivoin saavan lisätulonlähteen siitä. Mutta nyt kun en ole enää niin pienituloinen ja rahat riittää vallan mainiosti muutenkin niin ei ole enää tarvetta peleillä toivoa saavansa lisätuloja.
Sä et vilperi lähde pelaamaan, muista se! Jos tulee mieli pelata, niin soita peliluuriin tai kirjoita vaikka ajatuksiasi tänne, mutta kolikkoakaan et pelaa!
@vilperi, muista aistinvarainen arviointi. Haista, maista niin kyllä sen huomaat jos maito on pilalla. Tai voi sen pilalla olon myös nähdä... jos maito ei näytä maidolta (vaan vetiseltä kokkelilta) niin se on pilalla.
Ei vittu voi olla todellista! Aamu tv:ssä (yle) on haastateltavina sekä iltalehden että iltasanomien toimittaja ja MOLEMMAT sössöttää. Suhisee niin perkeleesti.
Tottakai on epävarmuutta, ja miun mielestä on hyvä kun siitä suoraan sanoo, kun alkaa töihin. Itse olen parikymmentä vuotta toiminut monissa eri keittiöissä. Ainahan se on uutta kenelle tahansa uudessa paikassa, saatikka uudessa työtehtävässä. Paras on heti alkuunsa sanoa, että saattaa tarvita hieman opastusta. Näin kun toimii, niin kanssa työntekijät ovat varmasti auliita auttamaan tarvittaessa, enkä usko, että kukaan avun pyytämisestä tuomitsee.Onko teillä koskaan ollut epävarmuutta töissä? Saako sitä epävarmuutta näyttää? Ei tässä varmaan kehtaa ja uskalla ainakaan soittaa huomenna töihin ja varmistaa että heilläkin on siellä tieto siitä mitä ovat tekemässä kun minulle on nytkin pistetty tuollainen annosvuoro?
Okei, nyt en voi varmaan enää valittaa tästä. Pelasin varmasti erikoisimman voittopelin tekoälyä vastaan koskaan. Pelaan siis Torontolla Carolinaa vastaan ja olen rehellisesti sanottuna aikalailla mankelissa koko pelin. Siis en edes tajua miten olin niin paska, en käytännössä päässyt kunnon hyökkäyksiin ollenkaan.Kyl mä vaan välillä mietin että kuka näihin änäripeleihin kehittää sen tekoälyn sellaiseksi että se kiekko vaan jää pomppimaan sinne omalle alueelle ja väliin et pääse mitenkään. Tai jos kone on päättänyt että nyt tulee maali niin et saa sitä vastustajaa nurin vaikka kirjaimellisesti heittäytyisit jalkoihin, se kiekko ei vaan lähde siitä lavasta pois.
Vituttaa nämä 10 vetoa ja neljä maalia omiin pelit. No okei nyt taisi olla 15 vetoa ja kolme omiin, mutta kuitenkin.
Pakko sanoa että elämme hyvin mielenkiintoisia aikoja.Jos odottelette kiinankrääsää saapuvaksi ni voi tulla pieni viivästys, siellä on Suezin kanavassa tommonen pikkunen paatti poikittain jumissa, alkaa laivoja kertymään kanavan kummallekin suulle.
Merkittävä osa maailmankaupasta seisoo.
Valtava konttilaiva tukki Suezin kanavan – merkittävä osa maailmankaupasta seisoo
Rahtialukset voivat joutua kiertämään Afrikan mantereen ympäri.www.iltalehti.fi
EVER GIVEN Current position (Container Ship, IMO 9811000) - VesselFinder
EVER GIVEN last position is 52 N, 4 E heading to Rotterdam with speed of 0.2 knots. TRACK ON MAP...www.vesselfinder.com
Parkkipate sakottamaan väärinpysäköinnistä. Pari lappua tuulilasiin luulisi saavan kuskiin liikettä.Jos odottelette kiinankrääsää saapuvaksi ni voi tulla pieni viivästys, siellä on Suezin kanavassa tommonen pikkunen paatti poikittain jumissa, alkaa laivoja kertymään kanavan kummallekin suulle.
Merkittävä osa maailmankaupasta seisoo.
Valtava konttilaiva tukki Suezin kanavan – merkittävä osa maailmankaupasta seisoo
Rahtialukset voivat joutua kiertämään Afrikan mantereen ympäri.www.iltalehti.fi
EVER GIVEN Current position (Container Ship, IMO 9811000) - VesselFinder
EVER GIVEN last position is 52 N, 4 E heading to Rotterdam with speed of 0.2 knots. TRACK ON MAP...www.vesselfinder.com
Vihdalla voi vihtoa mutta mitä tehdä vastalla...Se on vasta ja se mitä sillä tehdään on vihtomista.
Tähän tietää vastauksen.... tiedämme kuka.Vihdalla voi vihtoa mutta mitä tehdä vastalla...
Tottakai on epävarmuutta, ja miun mielestä on hyvä kun siitä suoraan sanoo, kun alkaa töihin. Itse olen parikymmentä vuotta toiminut monissa eri keittiöissä. Ainahan se on uutta kenelle tahansa uudessa paikassa, saatikka uudessa työtehtävässä. Paras on heti alkuunsa sanoa, että saattaa tarvita hieman opastusta. Näin kun toimii, niin kanssa työntekijät ovat varmasti auliita auttamaan tarvittaessa, enkä usko, että kukaan avun pyytämisestä tuomitsee.
VihtoaVihdalla voi vihtoa mutta mitä tehdä vastalla...