Sattupa melkonen "yhteensopiva" tapaus äsken. Epäilen korkeampia voimia, kuten Xenua ja Paavo Väyrystä.
No nii, mutta asiaan. Eli lähin tänään (yllättäen) vähän aikasemmin töistä. Ajattelin (yllättäen) että kurvaan läheisen taidelasimyymälän, eli Alkon, kautta. No, kun kävelen autolle, niin bongaan maassa 20€ setelin. Taivaalta tulee räntää, mutta seteli on lähes kuiva. Eli kuka sen onkaan pudottanu, on pudottanu sen ihan äsken. Kattelen ympärilleni ja zoomailen tilannetta. Inehmoja tulee ja menee. Täysin mahdoton sanoo kenen taskusta on tippunu. Toteen tilanteen mahrottomuuden ja tyännän setelin (seksikkäiden) työhousujeni taskuun.
Lähen autolle, ja kurvaan marketin, jonka kylessä sijaittee myös viinakauppa, pihaan. Alkoon, namit kassiin ja menoks. Sitten alkaa mun herkkä vatta huutaa kipeetä päivällä syädyn pärämätsin ansiosta. Nyt on kiire paskalle! No, ei siinä mitään, vessa ei oo kaukana, eikä sinne tartte eres jonottaa. Asemoin itteni Arabialle, enkä pidä mitään kiirettä. Annan pahan tulla ihan vapaasti. Räplään kännykkää niinku aina paskalla. Kun oon synnyttänyt monta ruskeaa, sokeaa muukalaista, on aika nousta ja pestä käret ja lähtee viimenkin himaan. Ajelen himaa kohti ja jossain vaiheessa rupeen kaivaan takin taskua että pirautan mammalle että oon kohta kotona, miten sulla menee? Vittu! Ei luuria missään. Se jäi sinne helvetin citymarketin paskahuusiin!!! U-käännös, ja takas kakkapaikoille. Oon satavarma että siä on käyny jo ainakin kymmenen paskantajaa mun jälkeen ja luuri on pöllitty. Vituttaa niin SAATANASTI!!!
Pääsen paikalle. Meen heti sinne samaan paskahuusiin mihin uskoin sen luurin jättäneeni. Varattu, totta vitussa varattu. Ja tosiaan, siä ei oo kun se yks kakkakoppi. No, käännyn kannoillani ja aattelen että meen kysyyn infosta. Siinä samassa se ovi aukee, ja semmonen vähän hipin näkönen, oisko 16-20v. luultavasti joku opiskelijanuorukainen tulee mun luuri kourassa siältä loosista pihalle. Se kysyy heti (kun ramppasin siinä levottomasti) että eihän tää sulta oo tänne jääny...? Sanoin että on on! Kiitos, kiitos, tuhannesti. Hän totes vaan no hyvä, olin jo viämässä tätä tohon Infoon. Mää sitten että tommosta rehellisyyttä pitää arvostaa, ja että annan tolle jannulle ehdottomasti "löytöpalkkion". Mää rupeen kaivaan kuvetta ja huamaan että ei mulla oo yhtään käteistä, niinku ei yleensä ookkaan. Mutta sitten muistan sen 20€ minkä löysin! Lyän sen nuaren miähen käteen ja sanon että ota ny ainaki tua. Se eka oli että ei ei, hän vaan spottas sen tossa pesupöydällä, oli viämässä jo infoon, mutta arvas että saatan olla omistaja kun niin teputin siinä vessan eressä. Otti sen vastaan kuitenkin viimein ja toivotteli hyvät viikonloput. Toivottelin takas.
Nyt miätin että huhhuh. Melkosta. Usko palasi kyllä osittain ainakin nuorisoonkin.