Onhan tuo netissä myyminen aika hankalaa. Minulla on jostain viime viikon torstaista lähtien ollut niin Torissa, Huudossa ja Facebookin kirppareilla myynnissä erilaisia tuotteita, mutta ei niihin ole tullut kuin yksi ainoa yhteydenotto kun yksi kysyi onko minulla maksaa takaisin. Sanoin että pistetään järjestymään mutta sekin mahdollinen ostoskerta jäi siihen.
Minulla on ollut netissä nyt myynnissä vaatetta, PS3-pelejä ja yksi PS4-peli, selfietikkua, takkeja, astioita... Tavaraa laidasta laitaan mikä on käynyt itselläni vuosien varrella joko pieneksi tai turhiksi. Mutta kun mihinkään ei tule edes mitään yhteydenottoa.
Minulla on myynnissä ihan hyväkuntoisia vaatteitakin kun olin joskus silloin jopa 30-40 kiloa laihempi ja nuo vaatteet mitkä sopivat päälle silloin ovat käyneet minulle tietenkin pieneksi. Vähän ne on rypyssä josta olen myös sanonut että kaipaa silittämistä muuten hyväkuntoisia. Enkä ole enää edes kovin korkeita hintojakaan pyydellyt vaatteista, en ainakaan kaikista. T-paidatkin lähtevät 2-3 euron hinnoilla.
Luulin ennen että netissä saa hyvin tavaraa myydyksi mutta olen ollut näemmä väärässä? Ei se ihan niin helppoa olekaan. Ihmisten pitäisi kai saada kaikki ilmaiseksi.