Taidan liittyä niiden ihmisten joukkoon kenellä on ärtyneen suolen vaivat. Tässä nyt vielä tähystykseen odotellaan aikaa, mutta useamman kuukauden ollut ihan läpipaska koko mies. Ei tee mieli edes syödä enää mitään koska siitä seuraa kipua ja istuntoja.
Sitten kun ei ole läpipaska niin on vastakohta.
Kaikkea sitä kun vanhenee.
Minullakin on jotain ärtyneen suolen vaivoja. Käsittääkseni. En kehtaisi näistä asioista kovin mielellään kirjoittaa mutta minulla on ollut ulosteen karkailua ja kävin lääkärissä asian vuoksi. Lääkäri kirjoitti raporttiin Omakantaan käynnin jälkeen että johtuu ärtyneestä suolistosta.
Olen käynyt myös tähystyksessä syksyllä 2019 samanlaisten ongelmien takia. Nykyään käytän taas Vi-Sibliniä ja kaiketi jotain maitohappobakteerivalmistetta Alfrolexia, lääkäri sanoi että näitä käyttämällä pitäisi ongelmien tulla korjatuksi.
On erittäin kiusallinen ongelma tuo ulosteen karkailu housuun ja hyvin nolo. Sitä esiintyy etenkin aamuisin kun teen työmatkat kävellen. Pahinta kuitenkin sen maineen mahdollisen tahraantumisen sijaan on että myöhästyy välillä töistä muutamalla minuutilla kun täytyy suihkussa käydä ennen työvuoroa ja vaatteethan tuossa tahriintuu pahastikin välillä ja eikä niitä meinaa saada edes puhtaaksi aina. Myöhästely on kyllä käyty läpi emännän kanssa.
Täytyy taas ilmojen salliessa alkaa tekemään työmatkat pyörällä. Koska pyöräily vähentää jostain syystä ulosteen karkailun riskiä ja onhan se jo toki se työmatkakin puolet nopeampi pyörällä tehden jolloin pääsee vessaan nopeammin.
Minä kyllä käyn aamulla todella monta kertaa vessassa ennen liikkeelle lähtöä. Parhaimmillaan voin käydä yhden aamunkin aikana neljä kertaa ulostamassa vessassa, silti se uloste meinaa välillä karata matkalla töihin.