Nimistä viis, mua ei tässä vaiheessa kiinnosta lainkaan kuka teki ja mitä. Se että täällä on harrastettu puolin toisin julkisia hyökkäyksiä (joo, minäkin osallistuin omalta osaltani nimimerkin
@FASlapsi "karkottamiseen" parilla melko kärkkäällä viestillä). Minä ja hän pääsimme ymmärtääkseni kuitenkin sovintoon lähes silloin saman tien sen jälkeen, kun modesedät olivat panneet meidät jäähylle aiheesta.
Niin, tässä tulee se mun pointtini. Mikään hetkellinen mielenhäiriö, humalatila tai edes vain antipatiat tiettyä nimimerkkiä kohtaan, ei oikeuta ketään hyökkäämään julkisesti kenenkään kimppuun. Ihan sama kuinka paljon vihaatte toisianne, asiat sovitaan keskenään, tuo on minun papereissani raukkamaista toimintaa tehdä toisesta julkisesti joku yleinen sylkykuppi ja syntipukki.
Jokainen kärhämä vaatii aina vähintään sen kaksi osapuolta, niin olisi suotavaa että tällaiset kahdenkeskiset eripurat hoidettaisiin miehekkäästi kahden kesken, ilman että siitä on tehtävä isoa haloota tai palstan laajuista kohua. Me kaikki näimme miten siinä kävi keväällä.
Punis nuorena kaverina järkyttyi kun koki tulleensa nettikiusatuksi
aikuisten miesten toimesta ja sotatantereen toisella puolella FASlapsi sitten tajusi, että ei tässä tuubassa ole enää paskan vertaa järkeä ja ns. poistui valokeilasta. Vaikka meillä kahdella on ollut useampi yhteenotto tällä palstalla, niin nostan tästä päätöksestä hänelle kyllä tänäkin päivänä virtuaalista hattua.
Ja mä oon vielä sellainen kaveri että en jää kantamaan kellekään kaunaa ja yritän sopia mahdollisuuksien mukaan kaikki riidat ja erimielisyydet mahdollisimman pian ja hienovaraisesti. Niin tästäkin syystä mulle ei aukea tällainen toisen kimppuun käyminen internetpalstalla.
Olen sanonut sen jo aikaisemmin että mä en ole tässä häränsonnassa ollut enää aikoihin kenenkään "puolella". Totean vain neutraalisti ns. keskeltä että koko tämä paska saaga olisi, jos ei nyt vältetty niin selvitetty ainakin todella paljon helpommin ja vähemmin haavoin, jos eräät aikuiset miehet omaisivat edes sen verran munaa, että selvittäisivät henkilökohtaiset riidat keskenään ilman kohun- tahi huomionhakuista hyökkäystaktiikkaa.
Mä ja
@mikko600 ei välttämättä olla sattuneestakin syystä tällä alustalla niitä ylimpiä ystäviä, mutta olen hänellekin antanut silti anteeksi ne typerät kränät mitä meillä oli. Olen myös sitä mieltä että ykisittäisen nimimerkin vainoaminen, somejen esille kaivaminen, puhelinnumeron etsiminen käsiinsä tai vastaava tahallinen häiriköinti ilman lupaa ei ole OK. Jokaisella pitäisi olla oikeus omaan elämäänsä. Toisen yksityisyyden loukkaaminen on typerää ja alhaista toimintaa, etenkin kun tässä ollaan anonyymillä foorumilla, jossa kenenkään henkilöllisyyden ei tulisi joutua uhatuksi ilman henkilön omakohtaista suostumusta.
Toivoisin että jos jollakulla on vielä hiekkaa siellä privaateissa jotakuta asianomaista kohtaan tämän homman osalta, sopisitte asiat keskenänne ettekä järjestäisi taas yhtä hulabaloota lisää. Kukaan ei enää jaksa sellaista. Jos minä pystyin nielemään oman ylpeyteni ja pyytämään anteeksi
@FASlapsi , niin pystytte tekin hautaamaan sotakirveen ilman pitkiä hampaita.
Noin. OIen pitänyt puheenvuoroni. Toivottavasti viimeisen sellaisen tähän aiheeseen liittyen. Kiitän ja katoan.