Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 202
  • 66 755

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Blackfootin Teenage Idol.
Jeesus, joku muukin muistaa. Teenage Idol muuten voitti Levyraadin syksyllä 1983. Klasukin taisi antaa kasin. Mulla on pöytälaatikossa biisistä käännös nimellä Tenavatähti.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kuva-arvoitus: Kuka jääkiekkoilija?
 

Liitteet

  • 8A4F1359-CE6C-4810-9E1A-657A5E102540.jpeg
    8A4F1359-CE6C-4810-9E1A-657A5E102540.jpeg
    680 KB · kertaa luettu: 72

Glove

Jäsen
Selvä pyy. Jannuille vaihteeksi lätkää koulun keskelle. Tekee hyvää.
Pari viikkoa sarjan alkuun noilla, joten pitäähän niiden saada pelejä alle. En minä varmuudella tiedä onko niillä kuvaaja paikalla kun ovat Piispalassa, mutta toivotaan, että on. Kaverin poika pelaa JYPissä, joten heiluttelen mustaa fanilippua peliä katsoessani.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Perkele sain terveen paperit, pahakolesterooli oli 0,1 koholla, eli ei huolta huomisesta, verenpaineet huippu ja maksa-arvot alle 20. Kuten @Hera80 totesi että ehkä nyt on kuitenkin hyvä hetki miettiä tarkemmin lautasen antia, etenkin kalaa enemmän. Se vaan tuppaa olemaan niin perkeleen arvokasta, etenkin kotimainen. Reissuilla syön aina mereneläviä, niitä kun täältä ei saa. Ja vedin vitulliset perseet eilen, nyt taistelen "joko" vai "ehkä myöhemmin".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän kalan ole pakko kotimaista olla, paitsi jos sen kanssa meinaa jutella niin yhteinen kieli toki helpottaa. Kallista se on, mutta onkisettejä saa halvalla joka huoltoasemalta. Niiltä saa myös mölkkypelejä, kumiveneitä ja siideriä. Apua auton hajoamiseen niiltä ei enää saa, ehkä siksi ne eivät enää olekaan huoltoasemia vaan liikennemyymälöitä. ”Paista pihvisi tässä, ja takahuoneessa voit tiskata.”
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkä mä säästän mieluummin oluesta ja käyn kalatiskillä kuin hankin vavan plus luvat ja menen koittamaan onneani järvelle. Hoituu helpommalla.
Minultakin pilasivat parhaan kalapaikan kun menivät purkamaan Joensuun kauppahallin tuosta torin nurkalta. Harmi, se sentään arkkitehtonisesti edusti harppisaksalaista brutalismia paremmin kuin mikään muu rakennus näillä huudeilla. Uutta rakennellaan kohta, mutta piirustusten perusteella se on ihan hieno ja sulautuu ympäristöönsä. Ei käy!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
On se muuten mukavaa lukea noita pelikieltoilmoituksia ja nähdä, että kerrankin on nakki napsahtanut nimimerkille, joka on vuosien varrella usein harjoittanut minua kohtaan henkilökohtaisuuksiin menevää ja monasti täysin perusteetonta vittuilua. Ns. hiekkaa pillussa -ilmiö. Muistaakseni myös taannoin kun sain jopegatesta huilia, niin tämä veikkonen oli yksi ylimmistä kuorossa toivomassa vähintään elinkautista tähänkirjoittavalle. Mutta kerran näinkin päin.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Hienoo. Kala on hyvää, lohi ja muikut, japanilaisten tonnikalakin. Kannattaa popsia.

Joo muikkuloita tulee aina ostettua kun Lappeessa käyn, joko hallista tai Rakuunasta. Muurikalla kun niitä vääntelee niin tirahtaa siihen voitakin aika lailla ruisjauhojen lisäksi. Ylimääräisistä saa vielä hyvät liepuskat illalla. Loheen olen niin kyllästynyt, ehkä ainoa kala mitä inhimilliseen hintaan saa pk-seudulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se olisi tänään treffit. Vähän perhosia vatsassa. Toivotaan, että eivät paljastu varpusiksi. Varmaan ikinä siivonnut näin perusteellisesti kotiani.
Meinasin jo ryhtyä tarjoamaan vinkkejä, mutta sitten oivalsin että ilman minun vinkkejäni luultavasti pyyhkii hyvemmin. Eli nostan vaan peukalon.
 
K

Kiekkokatsoja

Kissimirri vieraili kodissani. No kuulin avoimesta ikkunasta, kuinka naapurin mummo jutteli sille. Sitten avasin terassini oven, ja istuin tietokoneelle. Säpsähdin, kun se yhtäkkiä oli jaloissani.
Kissannameja annoin, ja vettä. Hyvin nautti molemmista. No sitten oli kotini "tarkastelun vuoro". Kyllä joka paikka piti kierrellä, jopa saunan ylä lauteellakin kävi. Sängylle en päästänyt mirriä. Tyytyväisenä se puski mua, ja kehräsi.
Tossa se nyt istuu avonaisen oven vierellä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ajjai... Nyt on viikon velvotteet kaikki tehty. Nyt en tee hetkeen muuta kun rötväilen ja käyttäydyn välinpitämättömästi. Kaadoin tuoppiin Koffia ja laitoin kaliaani jäitä sekaan, ihan vaan koska halusin ja niin ei kuulemma kuulu tehdä. Hähähähäää. Haistakaa paska, olmit. Nyt asemoin itteni omalle kattoterassille ja odotan koska alkaa paukkua ja salamoida. Good life.

Voi vittu, kirjotinko mää just palstalle päiväkirjaripulia...?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Se olisi tänään treffit. Vähän perhosia vatsassa. Toivotaan, että eivät paljastu varpusiksi. Varmaan ikinä siivonnut näin perusteellisesti kotiani.

Allekirjoittaneella on tapana siivota jälkikäteen. Muista että treffien mennessä päin helvettiä, kannattaa deittiseuraa mattoon rullatessa(ei viite seksiaktille) pitää muovia matossa. Muista myös ettei kloriitti riitä jälkien peittämiseen.

Noin muutoin onnea treffeille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös