maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Pari viikkoa sarjan alkuun noilla, joten pitäähän niiden saada pelejä alle. En minä varmuudella tiedä onko niillä kuvaaja paikalla kun ovat Piispalassa, mutta toivotaan, että on. Kaverin poika pelaa JYPissä, joten heiluttelen mustaa fanilippua peliä katsoessani.Selvä pyy. Jannuille vaihteeksi lätkää koulun keskelle. Tekee hyvää.
Juhamatti Aaltonen.Kuva-arvoitus: Kuka jääkiekkoilija?
Vain puolukat puuttuivat rinnuksiltansa.Ai että miten loistava kuva! Hänellä oli ihan tuommoinen securitaksenharmaa virkapukukin.
Minultakin pilasivat parhaan kalapaikan kun menivät purkamaan Joensuun kauppahallin tuosta torin nurkalta. Harmi, se sentään arkkitehtonisesti edusti harppisaksalaista brutalismia paremmin kuin mikään muu rakennus näillä huudeilla. Uutta rakennellaan kohta, mutta piirustusten perusteella se on ihan hieno ja sulautuu ympäristöönsä. Ei käy!Ehkä mä säästän mieluummin oluesta ja käyn kalatiskillä kuin hankin vavan plus luvat ja menen koittamaan onneani järvelle. Hoituu helpommalla.
Mullekin on käynyt näin. Älä huoli. Kyllä se turhaan odottanut ihminen muistaa asiasta mainita.Unohdin mitä oli tehtävä. Voi rutto.
Hienoo. Kala on hyvää, lohi ja muikut, japanilaisten tonnikalakin. Kannattaa popsia.
Meinasin jo ryhtyä tarjoamaan vinkkejä, mutta sitten oivalsin että ilman minun vinkkejäni luultavasti pyyhkii hyvemmin. Eli nostan vaan peukalon.Se olisi tänään treffit. Vähän perhosia vatsassa. Toivotaan, että eivät paljastu varpusiksi. Varmaan ikinä siivonnut näin perusteellisesti kotiani.
Nynny, kaksplussan palstalle nämä.Voi vittu, kirjotinko mää just palstalle päiväkirjaripulia...?
Se olisi tänään treffit. Vähän perhosia vatsassa. Toivotaan, että eivät paljastu varpusiksi. Varmaan ikinä siivonnut näin perusteellisesti kotiani.
Kalja jäillä kuulostaa aina niin helvetin pahaltau, että varmaan joskus pakko kokeilla.Ajjai... Nyt on viikon velvotteet kaikki tehty. Nyt en tee hetkeen muuta kun rötväilen ja käyttäydyn välinpitämättömästi. Kaadoin tuoppiin Koffia ja laitoin kaliaani jäitä sekaan, ihan vaan koska halusin ja niin ei kuulemma kuulu tehdä. Hähähähäää. Haistakaa paska, olmit. Nyt asemoin itteni omalle kattoterassille ja odotan koska alkaa paukkua ja salamoida. Good life.
Voi vittu, kirjotinko mää just palstalle päiväkirjaripulia...?
Höpöhöpö, uwwwaaaa on. Nam.Kalja jäillä kuulostaa aina niin helvetin pahaltau, että varmaan joskus pakko kokeilla.
Kalja jäillä kuulostaa aina niin helvetin pahaltau, että varmaan joskus pakko kokeilla.
Luulen että maistuu samalta kuin pitkään jääkapissa auki ollut kalja. Ei jatkoon.Kalja jäillä kuulostaa aina niin helvetin pahaltau, että varmaan joskus pakko kokeilla.
En varsinaiseti jäätynyttä, mutta pari kertaa jääkaappi ottanut vähän kierroksia ja maito menny hileeseen. Ihan hyvää oli juotuna. Ei varmaan toimisi kahvissa? En tiedä kun en juo kahvia.Vaan oletteko @Gennadi ja @Johnny B. Goode maistanut jäätynyttä maitoa (ei jäätelö)? Pari kertaa mennyt maito vähän jäähän ja ne jäiset maitokikkareet saavat minussa oksennusrefleksin aikaan.
Mä en maitoihimisiä ole ollut koskaan, joten paha sanoa. Kuullostaa ainakin hirveältä. Noh nyt kun funtsaan, niin tulihan valkovenäläisiä 90-luvulla tehtyä, valioa, uralmocca-likööriä (liekö enään olemassa) sekä votukkaa.Vaan oletteko @Gennadi ja @Johnny B. Goode maistanut jäätynyttä maitoa (ei jäätelö)? Pari kertaa mennyt maito vähän jäähän ja ne jäiset maitokikkareet saavat minussa oksennusrefleksin aikaan.
En ole koskaan ymmärtänyt maidon ja viinan sekoittamista keskenään. Olen kyllä valkovenäläistä maistanut ja jotain muutakin, en muista sen nimeä, mutta mun kohdalla ei mennyt jatkoon.Mä en maitoihimisiä ole ollut koskaan, joten paha sanoa. Kuullostaa ainakin hirveältä. Noh nyt kun funtsaan, niin tulihan valkovenäläisiä 90-luvulla tehtyä, valioa, uralmocca-likööriä (liekö enään olemassa) sekä votukkaa.