Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 638 532
  • 67 750

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lisätiedot itse lihavoituun lauseeseen olisivat tervetulleita. Olen... kiinnostunut.
Sinäkin... En tiedä miksi minun pitäisi kertoa jotain mikä on lähinnä yksityisasia. Harrastin seksiä aikoinaan sekä hissan sijaisen kuin matikan sijaisen kanssa. Koska se oli mahdollista ja oltiin sitoutumattomia. Numerot sain hyvin menneiden kokeiden perusteella enkä pillun antamisen takia.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinäkin... En tiedä miksi minun pitäisi kertoa jotain mikä on lähinnä yksityisasia. Harrastin seksiä aikoinaan sekä hissan sijaisen kuin matikan sijaisen kanssa. Koska se oli mahdollista ja oltiin sitoutumattomia. Numerot sain hyvin menneiden kokeiden perusteella enkä pillun antamisen takia.

Oho, aika kuumottavia juttuja. Vaikka yläasteella ja varsinkin lukiossa testosteronit jylläs vahvasti ja ehkä fantasioissa sekstaili jonkun (sijais)maikan kanssa, niin todellisuus oli kuvitelmista todella kaukana. Tai en tiedä, ei vaan koskaan tullu mieleen lähteä yrittämään maikkaa punkkatouhuihin. Ja onhan se varmaan naispuoliselle opiskelijalle helpompaa jallittaa maikka panoille kun toisinpäin.

Ja vähän asiaakin. Käytiin vaimon kanssa fillarilenkillä jokirannassa. Käytiin kattomassa crossfit-kisoja ja päädyttiin sattumalta Papa Joelle, jossa soitti aikas hyvä bändi, Viper Arms, ikinä ennen kuullu. Kolme nuorehkoa naista + miesrumpali soitti omien biisien lisäks ihan pirun hyviä covereita. Vokalisti veti hienosti niin Waspia, Motörheadia kuin Iron Maideniakin. Kruununa nuoruusaikojeni ykkössuosikki, Blackfootin Teenage Idol. Setämiehenä en olis ikinä uskonu, että noinkin nuoret naiset ja ulkonäöltään pissikset tykittävät noin loistavaa musaa.

Viimeksi muokattu:

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Jassoo, Eliteprospectsiin tullut näköjään joku rajoitus montako kertaa saa sivuilla vierailla ilman rekisteröitymistä. Tuolla sivustolla on tullut viimeiset +10 vuotta käytyä varmaan keskimäärin viitisen kertaa päivässä. Viime aikoina vähemmän. Olisko tämä merkki ylemmältä taholta siitä, että nyt olisi hyvä lopettaa lopullisesti lätkän seuraaminen ja siirtyä kehittävämpiin harrastuksiin.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Oli tarkotus käydä sorsia syöttämässä aamulenkillä. Jäipä sitten ruokkimatta kun oli vartija paikalla.

Liitteet

• 20200822_071951.jpg
    20200822_071951.jpg
    855,8 KB · kertaa luettu: 156

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Olisit nyt antanut sille aamiaisen. Meikä olisi. Mukavasti vielä rankkasadekin ropisemassa. Mitä sulla oli ylipäätään tarjoiltavana?
Josko seuraavan kerran tohtis rikkoa kieltoa. Koiran karkkeja ois ollu taskussa. Niitä tulee joskus heitettyä siivekkäille. Oli kyllä hienoo mennä vaihteeks sateessa aamuvarhain. Koiralle ei sateen kaste riittänyt vaan uimaan piti päästä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Blackfootin Teenage Idol.
Jeesus, joku muukin muistaa. Teenage Idol muuten voitti Levyraadin syksyllä 1983. Klasukin taisi antaa kasin. Mulla on pöytälaatikossa biisistä käännös nimellä Tenavatähti.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kuva-arvoitus: Kuka jääkiekkoilija?

Liitteet

• 8A4F1359-CE6C-4810-9E1A-657A5E102540.jpeg
    8A4F1359-CE6C-4810-9E1A-657A5E102540.jpeg
    680 KB · kertaa luettu: 94

Glove

Jäsen
Selvä pyy. Jannuille vaihteeksi lätkää koulun keskelle. Tekee hyvää.
Pari viikkoa sarjan alkuun noilla, joten pitäähän niiden saada pelejä alle. En minä varmuudella tiedä onko niillä kuvaaja paikalla kun ovat Piispalassa, mutta toivotaan, että on. Kaverin poika pelaa JYPissä, joten heiluttelen mustaa fanilippua peliä katsoessani.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Perkele sain terveen paperit, pahakolesterooli oli 0,1 koholla, eli ei huolta huomisesta, verenpaineet huippu ja maksa-arvot alle 20. Kuten @Hera80 totesi että ehkä nyt on kuitenkin hyvä hetki miettiä tarkemmin lautasen antia, etenkin kalaa enemmän. Se vaan tuppaa olemaan niin perkeleen arvokasta, etenkin kotimainen. Reissuilla syön aina mereneläviä, niitä kun täältä ei saa. Ja vedin vitulliset perseet eilen, nyt taistelen "joko" vai "ehkä myöhemmin".

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eihän kalan ole pakko kotimaista olla, paitsi jos sen kanssa meinaa jutella niin yhteinen kieli toki helpottaa. Kallista se on, mutta onkisettejä saa halvalla joka huoltoasemalta. Niiltä saa myös mölkkypelejä, kumiveneitä ja siideriä. Apua auton hajoamiseen niiltä ei enää saa, ehkä siksi ne eivät enää olekaan huoltoasemia vaan liikennemyymälöitä. ”Paista pihvisi tässä, ja takahuoneessa voit tiskata.”

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehkä mä säästän mieluummin oluesta ja käyn kalatiskillä kuin hankin vavan plus luvat ja menen koittamaan onneani järvelle. Hoituu helpommalla.
Minultakin pilasivat parhaan kalapaikan kun menivät purkamaan Joensuun kauppahallin tuosta torin nurkalta. Harmi, se sentään arkkitehtonisesti edusti harppisaksalaista brutalismia paremmin kuin mikään muu rakennus näillä huudeilla. Uutta rakennellaan kohta, mutta piirustusten perusteella se on ihan hieno ja sulautuu ympäristöönsä. Ei käy!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se muuten mukavaa lukea noita pelikieltoilmoituksia ja nähdä, että kerrankin on nakki napsahtanut nimimerkille, joka on vuosien varrella usein harjoittanut minua kohtaan henkilökohtaisuuksiin menevää ja monasti täysin perusteetonta vittuilua. Ns. hiekkaa pillussa -ilmiö. Muistaakseni myös taannoin kun sain jopegatesta huilia, niin tämä veikkonen oli yksi ylimmistä kuorossa toivomassa vähintään elinkautista tähänkirjoittavalle. Mutta kerran näinkin päin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy