Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 178
  • 66 807

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Selasin just tätä kierrätyskeskusta, tätä ketjua erityisesti ja sit vapaan puolelta mode-ketjua ja sain vinkkejä joistain vanhoista jutuista ja vaikka mitä kaikkea. Missasin varmaan silti suurimman osan.

Hämmentää.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Saatanan puhelinmyyjä pääsi yllättättämään. En ikinä vastaa noihin, mutta nyt odottelin toista puhelua. Joku elisan jantteri siellä olikin.
 

Glove

Jäsen
Tyhjensin lompakosta turhia papereita pois ja löysin myös yhden lottokupongin. Pitihän se tarkistaa. Oikeassa rivissä oli numero 4, mun lapussa 3. Oikeassa rivissä 6, minulla 7. Oikeassa rivissä oli 12 ja 13, mun lapussa 11 ja 14. Oikeassa rivissä 24, mulla 25. Ja vielä oli rivissä numero 34 ja mun paperissa 35. Oli siis kuusi oikein aika lähellä. Olisi sille parille tonnille löytynyt käyttöä.

On muuten melkoinen pudotus kun ajattelee, mitä seitsemällä oikein saa, siis miljoonia, ja kun yksi huti tulee niin saat muutaman tonnin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tyhjensin lompakosta turhia papereita pois ja löysin myös yhden lottokupongin. Pitihän se tarkistaa. Oikeassa rivissä oli numero 4, mun lapussa 3. Oikeassa rivissä 6, minulla 7. Oikeassa rivissä oli 12 ja 13, mun lapussa 11 ja 14. Oikeassa rivissä 24, mulla 25. Ja vielä oli rivissä numero 34 ja mun paperissa 35. Oli siis kuusi oikein aika lähellä. Olisi sille parille tonnille löytynyt käyttöä.

On muuten melkoinen pudotus kun ajattelee, mitä seitsemällä oikein saa, siis miljoonia, ja kun yksi huti tulee niin saat muutaman tonnin.
Mun isällä oli taannoin kuusi oikein ja sitten se yksi väärin mennyt numero oli lapulla tyyliin 8 ja oikealla rivillä se oli 9. Hyvä ettei isä sydäriä saanut kun lappua tarkisteli. No ei ihan. Mutta tosiaan tiputus sieltä muutamasta millistä pariin tonniin oli aika raju, vaikka kelpasi toki sekin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Mun isällä oli taannoin kuusi oikein ja sitten se yksi väärin mennyt numero oli lapulla tyyliin 8 ja oikealla rivillä se oli 9. Hyvä ettei isä sydäriä saanut kun lappua tarkisteli. No ei ihan. Mutta tosiaan tiputus sieltä muutamasta millistä pariin tonniin oli aika raju, vaikka kelpasi toki sekin.
Se onkin mielenkiintoinen juttu, miten paljon parin tonnin saaminen vituttaa, kun se tulee lotosta 6-oikein tuloksella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä olen ollut kolmen naisen kanssa mökillä nyt pari päivää. Ei ole paneskeltu kun ollaan kavereita. Ja yksi niistä on mun serkku.
Mä lähden neljän naisen kanssa mökille pitkäksi viikonlopuksi. Yksikään niistä ei ole serkku. Kavereita toki kaikki. Menemme vanhoja merkkejä silmälläpitäen vielä yhdessä naturelleina saunaankin, toisena päivänä sitten paljuun. Saavat arpoa kuka pääsee/joutuu mun kanssa samaan sänkyyn. No, Tiinan (nimi ei muutettu) kanssa me olemme kuitenkin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On muuten melkoinen pudotus kun ajattelee, mitä seitsemällä oikein saa, siis miljoonia, ja kun yksi huti tulee niin saat muutaman tonnin.

Lohdutuspalkinto. Toi on vähän sama, kun baari-illan päätteeksi pääsee melkein pukille, mutta se viimeinen repliikki on vähän pielessä. Jackpotin sijaan saa vain läimäyksen poskelle.
 

Nick Neim

Jäsen
Aamupäivällä käynyt ilmeisesti klassiset. Vähän ihmettelin kun nenään alkoi haisemaan hiki töissä, ja tajusinkin sen tulevan omasta kainalosta. Pieni darra ei varsinaisesti tätä hikoilua vähennä.

Siinä suihkun jälkeen deodoranttia laittaessa soi puhelin, ja taisi lopulta jäädä toinen kainalo kokonaan välistä. Toisessa tuoksuu Armani, mutta toisessa miehekäs ja tunkkainen suomalaisen miehen hiki.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäisi imuroida ja pyyhkiä pölyjä. Siivoaminen on ihan perseestä. Pitäisikin tutkailla mitä pienen kämpän siivoamisesta veloitetaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
On muuten melkoinen pudotus kun ajattelee, mitä seitsemällä oikein saa, siis miljoonia, ja kun yksi huti tulee niin saat muutaman tonnin.

Asiasta kukkaruukkuun. Muistan elävästi kuinka raaputimme kerran äitini kanssa Ässä-arpaa. Ja ehdimme jo iloitsemaan erittäin paljon että nyt voitimme tyyliin 40 000 euroa. Isä tuli sisälle pirttiin ja ihmetteli riemuamme. Kerroimme asiasta ja isä tietenkin tarkisti arvasta olemmeko oikeasti voittaneet. Selvisi että olimme raaputtaneet esiin liian vähän numeroita yhdestä summasta.

Ässä-arvassa kun on monet vuodet ollut se peli josta kolme samaa summaa raaputtamalla voittaa kyseisen summan. Luulimme jo että raaputimme äitini kanssa kolme 40 000 euron summaa mutta isä jatkoi yhden summan raaputtamista ja lopulta se yksi 40 000 euron summa olikin tyyliin 400 000 euroa ja sinne haihtui iso voittomme. Kuin tuhka tuuleen.

En nyt tarkalleen muista olivatko kyseiset summat just nuo mainitsemani mutta ison voiton luulimme voittaneemme kunnes tuolla kertomallani tavalla totuus paljastui. Silloin sapetti aika paljon.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joku tässä nyt ei ole oikein. Kylie Jenner tienaa yhdestä instagramissa julkaisemastaan kuvasta keskimäärin 1,2 miljoonaa euroa. Eikä puhuta edes mistään pimpin kuvista. Miljoona kilahtaa kun ottaa kuvan vaikka luomesta tai koirastaan. Ei mennyt nyt nallekarkit tasan.

Niin joo ja Christiano Ronaldokin tienaa keskimäärin miljoonan samoista hommista. Kävinpä parturissa --> miljoona. Ostin uudet korvikset --> miljoona.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Oli tarkoitus tilata Ikeasta pari tuotetta joiden yhteisarvo alle 20e. Yllätys oli aika suuri, kun huomasin, että halvin toimitustapa asuinpaikkakunnalleni on 14,90e. Eikä tuohon hintaan näytä vaikuttavan edes tuotteen koko, testin vuoksi siirsin ostoskoriin pelkän 2,49e hintaisen haarukkapaketin ja samaa 14,90e toimitusmaksua se niillekin tarjoaa.

Jäi tilaukset tekemättä.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Oli tarkoitus tilata Ikeasta pari tuotetta joiden yhteisarvo alle 20e. Yllätys oli aika suuri, kun huomasin, että halvin toimitustapa asuinpaikkakunnalleni on 14,90e. Eikä tuohon hintaan näytä vaikuttavan edes tuotteen koko, testin vuoksi siirsin ostoskoriin pelkän 2,49e hintaisen haarukkapaketin ja samaa 14,90e toimitusmaksua se niillekin tarjoaa.

Jäi tilaukset tekemättä.

Eikös tuo nyt ole ihan perus toimitusmaksu, 10-15€?

Ilmaiseksiko tuotteet olisi pitänyt saada toimitettuna kotiovelle?
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ilmaiseksiko tuotteet olisi pitänyt saada toimitettuna kotiovelle?

Ei. Mutta on tullut tilattua paljon fyysisesti isompiakin tuotteita muualta ja toimituskulut alle 10e luokkaa.

Lisäksi jos tosiaan tuotteen hinta on alle 3e (kuten demoamassani haarukkapaketissa) niin toimitusmaksu 14,90e on itse ostokseen suhteutettuna täysin kohtuuton.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kingsin ja Devilsin välinen ottelu kuluneen vuoden karkauspäivältä. Kings voitti jatkoajalla 2-1. Silmääni pistivät joukkueen hienot hopeakypärät ja valkoiset hanskat. Tuli mieleen jotta jokainen joukkue voisi käyttää komeita kimallekypäriä niin Pohjois-Amerikassa kuin täällä Suomessakin. Tykkäisin.
Ai tuollaisia Jokereittein käyttämiä hopeisia kypäriä suoraan, noh, hopeiselta 90-luvulta?

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai tuollaisia Jokereittein käyttämiä hopeisia kypäriä suoraan, noh, hopeiselta 90-luvulta?
Piti muuten ihan tarkistaa että miten paljon hopeamitaleita Jokereille tuli ysärillä. Eihän niitä tullut kuin yksi ja kultaa neljä kertaa, kovalla prosentilla kyllä finaaleissa voittivat. Jotenkin oli iskostunut mielikuva että Jokerit ja TPS voittivat toisensa aika tasaisesti finaaleissa 90-luvulla, mutta eihän Tepsi voittanut kuin kerran näiden keskinäisen finaalisarjan ysärillä. Ja toki sitten vielä vuonna 2000.

Jokerit puolestaan kairasi Tepsiä neljästä keskinäisestä finaalista kolme kertaa. Kova saldo tuokin.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuon tapaisia. Kingsin käyttämät olivat kokohopeiset ja näyttävät vielä paremmilta. Mikä tahansa kypärä näyttäisi komealta jos kimaltelisi kuin aamukaste aarnimetsässä.

Nuo Jokereiden kypärät eivät keränneet tuolloin aivan varauksetonta ihailua. Toki tuohon aikaan Jokerit sai myös vielä kateutta osakseen ja tämä varmasti vaikutti myös näiden kypärien arvosteluun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei haittaa että on pieni kulli, jos on nopea perse.
Veljemme jänekset tämän tietävät, ja lisääntymisen hanakkuudesta päätelmöiden, osaavat taiten myös kykynsä hyödyntää.

Vaikuttavinta olisi hevosen kulli ja kanin tahti. Tavallisempaa taitaa kuitenkin olla kanin kulli ja hevosen tahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös