Tottakai. Toki eivät anna ihan kenen vaan rapsuttaa, mutta yhtäkaikki mukavia veikkosia.Kivat veikkoset sulla huushollissasi, @Hera80. Ovatko rapsutuksen ystäviä?
Mites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?Siis mitä helvettiä.
Ylen puoli yhdeksän uutiset ja studiossa ei ole meteorologia? Tämähän on skandaali.
Sillä on kaikki Inka insertit VHS:llä ja ovat pyörineet ahkerassa käytössäMites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?
Mites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?
Tämä mitä ollakseni sanoi + olen alkanut seuraamaan Inkaa...Sillä on kaikki Inka insertit VHS:llä ja ovat pyörineet ahkerassa käytössä
Kaipa meistä suurimmalla osalla on ollut ikävä Inkaa. Toivottavasti ensi kevään kisoissa on sitten tuplamäärän Inkaa ja Inkan inserttejä tai mitä se nyt siellä tekekään, en mä oikeastaan tiedä. Ehkä mäkin rupean seuraamaan Inkaa kuten veli @Roger MooreMites muuten pärjäsit kevään ilman MM-kisoja ja Inkaa?
Olin tossa reilun viikon pois Kuopiosta mutta kiva oli kyllä palata kotiin. Kaukaa viisaana olin pistänyt riittävän määrän olutta jääkaappiin ja kylmää juotavaa löytyy. Viitamäki, pistäs yks huurteinen...
Siis mitä helvettiä.
Ylen puoli yhdeksän uutiset ja studiossa ei ole meteorologia? Tämähän on skandaali.
Siis mitä helvettiä.
Kerttu olis kiva.
Minulle ei ole ikinä oikein lonkero maistunut. Varsinkin joku karpalolonkero suorastaan inhottaa minua.Juon Lonkeroa aamupalaksi. Pian ollut kaksi tuntia hereillä.
Olen lähes lopettanut hampaiden harjaamisen
En klikannut linkkiä, mutta vein kursorin sen päälle saadakseni otsikon näkyviin. Jos tuota muutettaisiin seuraavanlaisesti niin olisi mielestäni paljon ymmärrettävämpi:Schwarzeneggerin Lastentarhan kyttä oli liikaa – poistettiin elokuvafestarin ohjelmistosta, koska "se on kuin Birth of a Nation" - Episodi.fi
Arnold Schwarzeneggerin vuoden 1990 klassikko, Lastentarhan kyttä oli liikaa ihmisille, koska elokuvassa ilmeisesti romantisoidaan sillä, kuinka lapset pakotetaan lain nuhteeseen. Samalla koko perheen komediaa verrataan avoimesti rasistiseen, vuonna 1915 julkaistuun Birth of a Nation -elokuvaan...www.episodi.fi
Ihmisen mieli on merkillinen välillä.
Mä juon aamupalaksi viskiä.Juon Lonkeroa aamupalaksi. Pian ollut kaksi tuntia hereillä.
Tuo on kyllä tyhmyyttä eikä laiskuutta. Kannattaa alkaa jo laittamaan rahaa syrjään tulevaisuuden hammasremonttia varten.Maistuisi mullekin.
Pahan hengen ylläpito on aika helppoa. Arvostan hyvää henkeä.
Laiskuus. Jäi loppukeväällä ja koko kesä menty ilman harjausta. Oon harjannut hampaat ehkä viidesti kahden viime kuun aikana, korkeintaan. Jäänyt tavaksi.
Entäs vain tajuttoman naisen luona?Ootteko tekin joskus tajuttoman kauniin naisen luona, ettekä edes yritä seksiä? En minäkään.
Niin puhuikohan @banaaninviljelijä tässä tajuttomasta, kauniista naisesta, mutta unohti vain pilkun välistä?Entäs vain tajuttoman naisen luona?