Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 117
  • 66 856

Glove

Jäsen
Mene youtubeen, siellä niitä harjoituksia on.
Eipä tuosta kummemmin ollut hyötyä. Semmoinen kolme varttia - tunti meni ennen kuin se uni lopulta tuli. Eikä sitä paljoa yli kuuteen riittänyt. Taidanpa palata lääkkeissä vanhaan annostukseen kun ei tämä vähempi riitä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viime maanantaina saatu rikepiste täytti kymppitilin ja vei hetken istunnolle. Meni moderaattoreiltakin ohi, piti kertoa heille oma-aloitteisesti.
No mä jo ihmettelinkin kun olit ihan hiljaa. Reipas nuori mies, kertoo rikkomuksistaan itse. Teretulemast taas.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ruudun Jakesta tuli mieleen, onkohan "mies" Jatkoajassa ja millä nimimerkillä. Varmaan joku noista asiaketjujen vänkääjistä. Älkääkä laittako mitään esimerkkejä ettei penalttia tipahda! Karalahtihan ei täällä ole, kun ei osaa kirjoittaa eikä ole saanut lupaa Tapulin kingiltä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miksi mä olen täällä enkä tee töitä? Lueskelen mitä ihmeellisimpiä kommentteja, mietin että hieno joukkue on jo Seattle ja muistelen eilistä Tahkon kolmea pistettä. Piti käydä labrassakin, menen huomenna, soitin jo yhden puhelun, joten viikon velvoitteista puolet tehty. Tästä tulee mieleen Frendien jakso, kun Ross muutti Chandlerin ja Joeyn luo, niin kuin tulee kaikille järki-ihmisille mieleen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miksi mä olen täällä enkä tee töitä?
En tiedä mutta minä olen siksi täällä että olen kesälomalla neljä viikkoa. Viime yönä jäi yöunet vähän huonoksi, mutta ei haittaa yhtään koska ei ole mikään kiire mihinkään. Jos sitä kohta kävisi lenkillä ja sitten syömässä jossain.

Pakko sanoa että tämän vuoden kesälomaa on tullut odotettua ehkä normaaliakin enemmän vaikka mitään suunnitelmia tälle kesälle ei sitten olekaan, kiitos koronan tuomien peruutusten. Maaliskuussa tuli jäätyä etätöihin joten tämä kevät ja kesä on tuntunut kyllä normaalia pidemmältä kun oikein mitään ei ole tapahtunut. Ja ei siinä, etätyö on kyllä mahdollistanut itselläni työnteon paremmin joten toivottavasti saan jatkaa sitä sitten syksyllä kun lomat loppuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minkähänlainen duuni muuten olisi olla Venäjän pääministerinä? Nimellisesti korkea-arvoinen virka mutta todellisuudessa ei varmaan paljon tarvitse päätöksiä pohtia kun ylikansleri Vladimir ensimmäinen hoitaa asiat. En itse asiassa muuten edes tiennyt että Venäjän pääministeri on vaihtunut tässä hiljattain, mutta näköjään jo tammikuusta alkaen Mihail Misustin on ollut tuossa virassa.

Tai sitten miettikää jotain Dmitri Medvedeviä. Äijä oli ensin vuodet 2008-12 Venäjän presidenttinä aikana kun sattumalta pääministerin (Vladimir ensimmäinen) valtaoikeudet olivat presidentin valtaoikeuksia suuremmat ja sitten tuon jälkeen sattui sopivasti irtoamaan pääministerin pesti. Kokeekohan tehneensä arvokastakin työtä?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lewis Hamilton on rokotevastainen. Kaikkea sitä oppii.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämän iltapäivän olen pyhittänyt kasvimaan siivoamiselle aka kitkemiselle. Oli jo päässyt melko sotkuiseksi. Olen ollut vähän laiska ja on ollut muuta menoa (kuten mustikat, lakat ja muu lomailu). Ja se tehdään mitä jaksetaan eikä oteta mitään paineita tuosta hommasta. No nyt se kasvimaa alkaa olla siedettävässä kunnossa. Täytyy alkaa tässä ruokaa suunnittelemaan. Jos vaikka tekisi jauhelihakastiketta ja perunaa. Ei ole vähään aikaan ollutkaan...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katon jotain ohjelmaa, missä ihmisillä on ihmeellisiä tauteja. On toista päätä, selkää väärällä puolen, korvista kasvaa käsiä jne. Mikähän siinä on, et nää kaikki epämuodostumat tulee tuolta Intiasta? Rassaako ne siellä ristiin rastiin isoveikan kaa, vai mistä nuo ihme taudit on peräsin.
 

redpecka

Jäsen
Katon jotain ohjelmaa, missä ihmisillä on ihmeellisiä tauteja. On toista päätä, selkää väärällä puolen, korvista kasvaa käsiä jne. Mikähän siinä on, et nää kaikki epämuodostumat tulee tuolta Intiasta? Rassaako ne siellä ristiin rastiin isoveikan kaa, vai mistä nuo ihme taudit on peräsin.
Siellä on niin paljon väkeä ettei kaikkia sukulaisia ehtisi työstää millään. Eli vastaus on, että Intia on sivistynyt maa joka jakaa asiatietoa kansainväliseen levitykseen siinä kuin porilaisetkin. Pohjois-Korean vammasista ei olla paljon kuultu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katon jotain ohjelmaa, missä ihmisillä on ihmeellisiä tauteja. On toista päätä, selkää väärällä puolen, korvista kasvaa käsiä jne. Mikähän siinä on, et nää kaikki epämuodostumat tulee tuolta Intiasta? Rassaako ne siellä ristiin rastiin isoveikan kaa, vai mistä nuo ihme taudit on peräsin.

Kyllähän tuollaiset vähän jättävät jälkensä ihmisiin. Eikä tuo ole varmaan ainoa kerta kun ympäristöön on levinnyt jotain.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joo. Sen koirakin on vegaani. Tieto lisää tuskaa.
Rokotevastainen, vegaanin koiran omistaja joka jaksaa joka radalla jauhaa "best fans in the world".

No ilmankos oon pitänyt vähän outona lintuna kys. kuskia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään oli syndet ja olen ollut huomion keskipisteenä. Toki tavallaan kivaa, myönnän. Kuitenkin avannut silmiä enemmän ja tajunnut, että olen vuosien vieriessä erkaantunut ihmisistä. Onnellimisillinani olen koirien keskellä keskellä metsää. Silloin kaikki energia kohdistuu oleelliseen eikä turhiin korulauseisiin. Tätä ei varmaan kukaan muu tajunnut kuin minä, mutta haitanneeko tuo. Ei haittaa, tässä paskojen karaoke esitysten, musiikkibiisien tai valokuvien keskellä. Tänne mahtuu vaikka mitä.
 

Glove

Jäsen
Tänään oli syndet ja olen ollut huomion keskipisteenä. Toki tavallaan kivaa, myönnän. Kuitenkin avannut silmiä enemmän ja tajunnut, että olen vuosien vieriessä erkaantunut ihmisistä. Onnellimisillinani olen koirien keskellä keskellä metsää. Silloin kaikki energia kohdistuu oleelliseen eikä turhiin korulauseisiin. Tätä ei varmaan kukaan muu tajunnut kuin minä, mutta haitanneeko tuo. Ei haittaa, tässä paskojen karaoke esitysten, musiikkibiisien tai valokuvien keskellä. Tänne mahtuu vaikka mitä.
Pitääkö sun nyt vaihtaa nimimerkki Hera81:ksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös