Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 372 743
  • 66 946

ace

Jäsen
Dingon voidaan katsoa olleen aktiivinen 1982-1986 ja suosiossa 1984-1986 jolloin bändi hajosi. Bändissä on soittanut n. 40 muusikkoa kaiken maailman comebackeissa.

Eppu Normaali täyttää tänä vuonna 44 vuotta. Martti Syrjä, Pantse Syrjä, Aku Syrjä ja Juha Torvinen ovat olleet bändissä koko 44 vuoden ajan.
Kaikki tytöt tykkäsi Dingosta silloin kun yritin tykätä niistä 80-luvulla. Tytöistä siis, mut en pärjännyt Nipalle. Kiss, Wasp ja Twisted Sister ei toiminut silloinkaan, edelleen fanitan niitä ja ehkä siksi parisuhderintamalla on nykyäänkin hiljaista.

Dingon Lähetyssaarnaaja on kuitenkin kova biisi.

E: Eiku se piti kysyä, että oikeesti 40 muusikkoa?? En ihmettelisi vaikka pitäisikin paikkaansa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
E: Eiku se piti kysyä, että oikeesti 40 muusikkoa?? En ihmettelisi vaikka pitäisikin paikkaansa.
Wikipediassahan tuo lista löytyy ja on se kyllä pitkä kuin nälkävuosi. 39 nimeä laskin mutta voi olla että rivit hyppi silmissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Czescku kääkviesti eli juu lauloitte päin persiitä, kunnioittaen jaappanilaisesti suomalaisen karaokekulduurin kalevalaista perintöä. Näytitte hyviltä ihmisiltä videossa, jonka kuvaaja oli tilanteen tasalla. Tai sitten ohjaaja tai editoija oli parempi harrastaja kuin te laulajina: nykyään kun ei aina ole totta se mitä somessa minulle näytetään. Mutta äänipuolella ei autotunea käytetty.

Eli videolla ei käytetty autotunausta, viritysmittareita, eikä myöskään harmistettu eläimiä. Eikä tuhlattu alkohoolijuomia maahan kaataen. Arvostan siis.
Oasis ei ole minulle merkittävä.
Opiskelen vieläkin Gratefull Deadia ja myöskään Big Countrya tai edes Poguesia ei karaokeista löydy.
Saatanan markkinatalous. Tai enhän ole kapakoissa käynytkään tänä vuonna, mutta varmasti ei löydy Big Countrya karaokesta Kehä Kolmosen tällä puolella. Maalaiselämää, perkele.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitusti paloautoja ja pari poliisiautoa melkein naapurissa. Näkyy savuakin nousevan, toivottavasti ei pahempaa. Itälahdenkadulla Lauttasaaressa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käykö teillekin usein niin, että baarikierroksella ilman pohjia eka olut menee vielä hyvin, toisen oluen lopulla alkaa jo vähän tökkiä ja kolmas menee sinnillä, jotta on kaverille vielä sen aikaa seuraksi? Sitten klo 23 oli jo lähdettävä hotelliin, kun ei enää jaksanut. Kolmas ja viimeinen baari oli sentään joensuulainen Kerubi, maamme parhaita baareja vissiin.

Se oli toinen kerta baarissa tänä vuonna. Ja luultavasti viimeinenkin kerta tälle vuotta. Ensi kesänä jos kokeilisi taas.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noni pojat. Lupasin nummikselle laulaa seuraavan kerran karaokessa oasista. Toinen mikki rikki joten yhdellä vedettiin päin persettä.



Mieletöntä heittäytymistä. Tuhat pistettä. Ollakseni kuitenkin rehellinen, tuo oli hirveintä mitä oon koskaan kuullut. Se ei tee kuitenkaan esityksestä huonoa. Kokonaisuus on mahtava. Tolta sen pitää kuulostaa ja näyttää kunnon karaokekuppiloissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kirjoittelin tänne perjantaina että voisin pistää linkkiä tänne blogiini kun saan valmiiksi postauksen Naantalin reissustani. No sain tänään tuon blogipostauksen vihdoin valmiiksi ja rohkenen nyt heittää linkin tännekin. Siellä on muun muassa runsasta kuvasatoa Naantalin reissusta. Voi olla että olen huolimattomasti laittanut jo kahteenkin kertaan samanlaista tai jopa täysin samaa kuvaa. Tsekkaa läpi, jos kiinnostaapi:

 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kylläpä täällä on kaunis päivä tänään eilisen sateisemman ja viileämmän päivän jälkeen. Tai eilen illalla loppui jo sade alkoi aurinko paistamaan siinä puolen viiden aikaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Käykö teillekin usein niin, että baarikierroksella ilman pohjia eka olut menee vielä hyvin, toisen oluen lopulla alkaa jo vähän tökkiä ja kolmas menee sinnillä, jotta on kaverille vielä sen aikaa seuraksi? Sitten klo 23 oli jo lähdettävä hotelliin, kun ei enää jaksanut. Kolmas ja viimeinen baari oli sentään joensuulainen Kerubi, maamme parhaita baareja vissiin.

Se oli toinen kerta baarissa tänä vuonna. Ja luultavasti viimeinenkin kerta tälle vuotta. Ensi kesänä jos kokeilisi taas.


Mä olin kerran baarissa kello kymmeneen saakka. Kyllä oli kamalaa enkä edes paskonut housuuni. Viinaanhan minä en suostu koskemaan ollenkaan, vituttaa ajatellakin sitä nynnyjen tuotetta.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Istun autossa, just söin hampurilaisen, odottelen et kello tulee kolme ja haen lapsen yökylästä. Kävin tänään kamun luona synttäreillä, vein kukkia vaikka kyseessä on mies ja hän ilahtui kovasti. Ajelin mennen tullen rauhallisia maanteitä, joiden pientareet pursuivat kukkia ja vilja lainehti tuulessa. Mulla on päällä uusi mekko, joka on hirveän kiva. Meillä oli vaihtareina iso lauma yökyläläisiä, jotka ehdin ruokkia kunnon aamupalalla ennen kuin lähdin synttäreille. Tää on ollut harvinaisen kiva ja rauhallinen päivä tähän asti, kiva että näitäkin on joskus.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tää on ollut harvinaisen kiva ja rauhallinen päivä tähän asti, kiva että näitäkin on joskus.

Myös minulla ollut nyt rauhallinen kotipäivä. Näitä on nyt varmaan useampi minulla putkeen. Kyllä näistäkin tosiaan tykkää kun on ensin pari viikkoa ollut menoa ja toimintaa. Kiva välillä rauhoittua paikalleen ja olla vain. Ja mukava sunnuntai taas kun ei tarvitse funtsia että hitsit, huomenna taas töihin.

Näinkin se kesäloma toimii. Ei aina tarvitse olla toimintaa kalenteri täynnä vaan välillä voi ottaa iisimmin ja nauttia olostaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tää on ollut harvinaisen kiva ja rauhallinen päivä tähän asti, kiva että näitäkin on joskus.
Minulla on ollut kiva ja melko rauhallinen päivä. Aamupäivällä käytiin mustikassa veljen perheen kanssa. Lapset oli kyllä ajoittain mainioita kun juoksivat pitkin metsää ja hihkuivat että täällä on paljon mustikoita. Eivät he paljon malttaneet kerätä kun oli niin paljon tutkittavaa. Iltapäivällä käytiin Heinolassa pyörimässä ja cafe Kailaassa kahvilla ja jäätelöllä. Nyt pitäisi, kun ruoka vähän laskee, lähteä vielä keräämään ekan kerran vattuja tänä kesänä. Ihan vesi herahtaa kielelle kun ajattelee vadelmia... taitavat olla minun lempimarjoja.
 

444

Jäsen
Eihän tää iso kämppä ole, mutta miten voi ihminen olla niin porsas, että sen siivoaminen kuvauskuntoon kestää koko viikonlopun? Onneksi sattui tällainen täysin pilvetön päivä, niin parvekelasit on kiva pestä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään laatimani blogikirjoitus on mukavasti jo tämän päivän aikana kerännyt klikkauksia. En osaa Google analyticsiä kovin hyvin käyttää niin en tiedä kuinka kauan tekstiä on luettu/katseltu mutta tuon alkeellisen tilaston mukaan klikkauksia on jo tullut 77 kappaletta.

Lukema miellyttää minua vaikka en nyt niin kovasti klikkausten perään olekaan. Jo sellainen 20-25 klikkauksen määrä on minulle jo hyvä lukema. Mutta onhan se kiva toisaalta kun näki nytkin jonkin verran kuitenkin vaivaakin postauksen eteen niin että se on kerännyt myös klikkauksia. Tekstiä ei tällä kertaa paljoa ollut mutta kuvia sitäkin enemmän ja niiden kuvakoon muuttamisessa ja tekstiin liittämisessä oli jonkin verran työtä tehtävänä.

Minun koneella tuo myös latautui ihan hyvin vaikka kuvia olikin paljon. En tiedä mitä väki on tykännyt postauksesta mutta onhan tuo kiva muisto minulle itsellenikin. Voin palata katselemaan kuvia nyt blogistani vuosienkin päästä? Jos kuvat siis säilyvät esillä niin kauan. Joskus jonkun kuvan kohdalla on jo vuodenkin päästä heittänyt että tätä ei pysty lataamaan.

Ja sellaisen huomion olen tehnyt että tämän palstan kautta on tainnut tulla suurin osa klikkauksista. Oliko niitä jopa yli 50? Että kyllä tätäkin ketjua varmaan aika paljon luetaan vaikka harvempi tänne mitään kirjoittaa? Jos siis ajattelee että yksi käyttäjä klikkaa tekstiä kerran.

Mutta ihan miellyttää siis itseäni tuo tekstin klikkausmäärä. Kiitos kaikille klikkaajille ja vielä isompi kiitos jos olet kahlannut postauksen läpi. Tietenkin klikkausmäärän joukossa voi olla jotain niitä tietokoneklikkauksiakin, bootteja vai mitä ne oli ja siksi tiedot hieman virheellisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös