Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 427
  • 66 806

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harrastatteks te vieraspelimatkoja? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Eilen Malmin spugejengi kierteli Kontulan kapakoita.
Mä oon koko Kuopion keisari niin en tiedä mitä tarkoittaa vieraspeli tässä yhteydessä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harrastatteks te vieraspelimatkoja? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Eilen Malmin spugejengi kierteli Kontulan kapakoita.

Ennen harrastin vieraspelireissuja. Kiertelin vierasmatseissa monien muiden HPK-fanien kanssa. Helvetin hauskoja reissuja aikoinaan, jäi hyvät muistot niistä. Saman henkistä porukkaa bussi täysi ja juttu lensi sekä alkoholikin kyllä virtasi runsaasti. Joskus olin mukana jopa yön yli reissuilla, ne vasta todella hauskoja reissuja olivatkin.

Nykyään kun en enää juo alkoholia niin en välitä käydä näillä vieraspelireissuillakaan. Toisaalta, on monilla matkoilla ollut nyt viime kausina mukana myös lähinnä lapsiperheille suunnattu alkoholiton bussi mutta ei se olisi enää sama asia niin kuin ennen. Nämä vieraspelireissut on minun hyvä pitää menneisyydessä ja muistella vain hauskoja muistoja niistä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä se vanha jaksaa. Kävin cooperin tempomassa. Vielä näin 100 kiloisena hätyytellään kolmea tonnia. Terveellinen aamu ollut kun ei oo darraa
 

Glove

Jäsen
Helposti. Digitaalit pysähtyivät tarkalleen 12 minuuttiin ja matkaa oli kulunut 2850 metriä. Kiveksien ajoittainen puutuminen häiritsi suoritusta, joten voidaan sanoa, että olosuhteet olivat vastaan.
Julksit siis saman verran kuin minä armeijassa vuonna -92. Sen jälkeen ei olekaan tullut Cooperin testiä juostua. Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin. On sitä vaan huonossa kunnossa. Menisköhän edes tonnia Cooperissa.? Voisikin testata joku kerta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin.
Kertoo heikoista jaloista. Itselläni oli sama, kun olin pitkän aikaa liikkumatta. Vittumainen oli juosta, joten vahvistin jalkoja ekaks muuten ja sit aloin juoksemaan uudestaan.


Menisköhän edes tonnia Cooperissa.?
Tonni menee kävelemälläkin helposti
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Julksit siis saman verran kuin minä armeijassa vuonna -92. Sen jälkeen ei olekaan tullut Cooperin testiä juostua. Olen viime viikkoina yrittänyt lisätä juoksua/hölkkää noihin kävelylenkkeihin, mutta aina meinaa mennä pohkeet jumiin. On sitä vaan huonossa kunnossa. Menisköhän edes tonnia Cooperissa.? Voisikin testata joku kerta.

Armeijassa tosiaan viimeksi tuli tämä rykäistyä. Olikohan 2750m tulos. Yksi vähän pulleampi kaveri käveli 800 metriä ja totesi että "nyt tulee kakka" ja painui pusikkoon loppuajaksi.

En uskaltaisi nykykunnolla lähteä kokeilemaan. Voisi se tonni mennä, ehkä jopa kaksi, mutta luultavasti loppumatka mentäisiin ambulanssilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen harrastin vieraspelireissuja. Kiertelin vierasmatseissa monien muiden HPK-fanien kanssa. Helvetin hauskoja reissuja aikoinaan, jäi hyvät muistot niistä. Saman henkistä porukkaa bussi täysi ja juttu lensi sekä alkoholikin kyllä virtasi runsaasti. Joskus olin mukana jopa yön yli reissuilla, ne vasta todella hauskoja reissuja olivatkin.
Pitkälle en uskalla mennä kun joutuu putkaan ennen peliä.

Äiti älä pelkää kingit pitää minusta huolen. Mut ei aina. Jos meet piiloon sammumaan. Jonnekin katsomorakenteen alle. Eikö jotkut eläimetkin mene piiloon kuolemaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Uusi tietojärjestelmä. Yllätys.

Sitten kun onnistuivat vielä ryssimään kuolintodistuksenkin. Siinä oli ihan jonkun muun hetu. Että näin.

Onnea vaan ja osanotot sattuneesta.

No taannoin sain reseptilääkkeen ja nimi oli lapussa ihan oikein mutta hetu jonkun muun. Kävin tiskille sanoon että en mä tällä saa mitään. Meni aikansa kun tajus että hammaslekuri oli kirjottanu väärälle henkilölle reseptin. Vahinkoo ei sattunu kun oli päivystysaika ja säryn sai pois.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkele kun PS4 ei toista PS3:n pelejä. Tekisi mieli hieman tahkota WWE 2K14 peliä mutta eihän tuo uusi rakkine vanhoja toista. Ja joo ihan niin iso himo ei wrestling-pelejä kohtaan ole että ostaisin Neloselle uuden WWE-pelin. Pitäsköhän sitä testata että toimiiko tuo vanha PS3 ja onko mulla ehjää ohjainta siihen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkele kun PS4 ei toista PS3:n pelejä. Tekisi mieli hieman tahkota WWE 2K14 peliä mutta eihän tuo uusi rakkine vanhoja toista. Ja joo ihan niin iso himo ei wrestling-pelejä kohtaan ole että ostaisin Neloselle uuden WWE-pelin. Pitäsköhän sitä testata että toimiiko tuo vanha PS3 ja onko mulla ehjää ohjainta siihen.
Perkele sehän toimii ja ohjainkin tuntuu olevan ihan ok. Nyt puhelin äänettömälle ja verhot kiinni, HULKAMANIA IS RUNNING WILD!!! WACHOOOOO GONNA DOOOOOOOO BRRRROOOOOTHER!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Cooperin juoksin noin puoli vuotta sitten ja joku hieman yli 2500 meni. Seuraava on joskus ennen joulukuuta, toivottavasti menisi ainakin lähemmäs 2800.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan mielenkiintoista shittiä tullut Netflixiin. Tai en oo ainakaa ennen huomannu. Dokumentti New Yorkin mafioista 80 ja 90 luvulla. Viisi mafiaperhettä omisti koko New Yorkin käytännössä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Perkele sehän toimii ja ohjainkin tuntuu olevan ihan ok. Nyt puhelin äänettömälle ja verhot kiinni, HULKAMANIA IS RUNNING WILD!!! WACHOOOOO GONNA DOOOOOOOO BRRRROOOOOTHER!
Joo jaksoihan tuota sen puolitoista tuntia edes suhteellisen vakavasti pelata. Ei jeesus mitä paskaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen onnellisuudesta jonkin verran kirjoittanut viime aikoina mutta kai se on sitten just se tunne mitä olen tässä viime viikkoina saanut tuntea. Olen ollut onnellinen ja kokenut monia onnellisia hetkiä.

Kaikki alkoi torstaina 9. heinäkuuta. Olin saanut pitkään odottaa tuomiota töideni jatkumisesta myös työkokeilun jälkeen. Sitten se tuomio tuli ja se oli myönteinen. Sain ainakin puolen vuoden jatkosopimuksen. Olin liikuttunut, iloinen, onnellinen.

Sitten nannaa ja herkkua sain kokea heti lisää seuraavana päivänä. Silloin alkoi viiden viikon kesälomani. Olin jo niin iloisessa ja liikuttuneessa tilassa että töistä lähtiessä taisi tulla pari tippaa linssiinkin. Viihdyn kyllä töissänikin mutta onhan loma aina lömä.

Ja lomani ensimmäiset kaksi viikkoa ovat myös olleet upeita. Ensimmäisen viikon kiertelin Hämeenlinnaa ja sen lähialueita ja tällä viikolla tein Naantalin reissun. Olen nähnyt paljon kauniita ja hienoja paikkoja, luontoa ja maisemia. Ja yhtenä kruununa lomalle oli tuo aivan mielettömän upea Naantalin reissu.

Pojat ja tytöt, olen ollut aika onnellinen pari-kolme edellistä viikkoa. Kyllä se elämä on parasta huumetta!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ensi viikon ajattelin himmailla ja olla kotona mutta sitten ajattelin vielä reissuun lähteä. Yksi miinus tuossa viime reissussa oli ja se oli se että retkikassini oli aivan liian painava minulle. Pitäisikin pudottaa kassin painoa jollain tavalla.

Toisaalta tällä Naantalin reissullakin melkein kaikille vaatteillekin oli lopulta tarvetta. Ainoastaan pienet kattila ja paistinpannu olivat ihan turhia ja ne pois jättäessä kassista niin paino putoaa jo jonkin verran. Ja en tiedä helpottaako se jo jotain myös jos osan kamasta ensi reissulla sulloo reppuun niin voi myös selässään kuljettaa tavaraa?

Ja en olekaan enää aivan varma mihin päin suuntaudun seuraavalla reissullani? Länsi-Suomi on nähty kun kävin Naantalissa? Olisihan slellä taas Raumakin vaikka mutta kävin siellä viimeksi vuonna 2014. Kaunis paikka on myös Rauma mutta onko siellä nähtävää tarpeeksi minulle? Vaasa ja Savonlinna voisivat olla myös hyviä ehdokkaita mutta ovatko liian kaukana?

Entä kaksikko Ähtäri-Keuruu? Reissu voisi olla myös sellainen että yksi yö jossain muualla ja sieltä jatko pääkohteeseen. Mutta millainen matkailukohde on Keuruu? Lähellä on ainakin se höyryveturipuistokin jos osaa vain kulkea taas julkisilla.

Etelä-Suomen matkailukohteet eli lähinnä Uudenmaan kohteet ovat kai pois listalta koronan vuoksi. Vaikka aika rohkeasti osa tutuistani uskaltaa sielläkin matkustella.

Tämä oli nyt tällainen viesti johon voi vastata ja ehdottaa hyviä, mielenkiintoisia, kauniita reissukohteita Suomessa. Ja plussaa tulee siitä jos yöpymispaikka on suht lähellä linja-auto tai juna-asemaa. Ei tarvitsisi kovin pitkää matkaa kulkea niiden reissukamojen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös