No tämähän se on ihan hurjan ihmeellinen tapaus. Eihän tässäkään vihannekessa ole mitään järkeä jos miettii että mistä nämäkin ovat kehittyneet, oliko tarvetta? - Tuskin! Maailma olisi pärjännyt hyvin ilman näitä mauttomia kasviksia.Kesäkurpitsaan yritän ehdottomasti vielä totutella, on se sen verran traditionaalinen kesäkasvis kuitenkin.
Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.Kyllä se minäkin kauan sitten väitin, että en maista kolme päivää marinoitunutta festaripimppiä. No maistoin ja hyvää oli.
Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.
Jonni-setä vetää taas niin spesifistisesti yli että ei pienemmät tajuu.Tarjoiltiinko tuplajuustolla? Taskulämmintä Vergiä palanpainikkeeks niin avot.
Pyydä joku vieras kitkemään kasvimaata? Ongelma ratkaistu.Mitähän sitä tänään keksisi...
Vetäis pään täyteen, hajottas kämpän ja kävis vieraissa...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)
Mitähän sitä tänään keksisi...
Tai mitä jos tyytyisi vaan katsomaan telkkaria, kitkemään kasvimaata ja lukemaan kirjaa...
Vaikea valinta??? ;-)
Ollaan molemmat katottu smurffeja pienenä.....ranttaliks kun siniasuiset kaverit on tullu paikalle.
Mites, voisitko arvostella mun kasviaamiaisen ennen ku äijäs herää? Olla siis porkkanaa, oota, katon kuvasta... ja näitä vihreitä papuja. Muistaakseni heitin myös puolikkaan tomaatin tonne ja punasta paprikaa mutta ne hukkunna olla tonne. Ja ideanihan on että tämä olisi vasta siis rakenteellinen pohja jota voi alkaa boostailee vaikka pizzalla tai jollain.Mitähän sitä tänään keksisi...
Vaikea valinta??? ;-)
Tonne litra ponanzaa joukkoon ni vittu notta tulee hyvä booli!Mites, voisitko arvostella mun kasviaamiaisen ennen ku äijäs herää? Olla siis porkkanaa, oota, katon kuvasta... ja näitä vihreitä papuja. Muistaakseni heitin myös puolikkaan tomaatin tonne ja punasta paprikaa mutta ne hukkunna olla tonne. Ja ideanihan on että tämä olisi vasta siis rakenteellinen pohja jota voi alkaa boostailee vaikka pizzalla tai jollain.
Montakos pistettä saan tosta cumshotista joka poltti näyttöön jäljen kun klikkasin kuvaa...?Olen teistä ylpeä ja siksi tulin paratiisista maan päälle teidän luonanne visiteeraamaan, sillä ansaitsette kuulla tehneenne uskomatton hienoa työtä palstalla! Jatkakaa samaan malliin! Älkääkä enää ikinä alkako aukomaan kenellekään päätä pään aukomisen vuoksi.
Tätä juuri tarkoitan että ottais jopa kattilan kainaloon ja lähtis kylille. Mut ei hyvää boolia kannata tähän itse kattilaan kaataa. Mutta näitä voisi syödä silti sellaisina snackseina jos tietenkin dippais ne ensin pirtussa. Vai tätäkö sä just tarkoitit? En oo tässä porkkanankeittämisessä mikään guru eli kaikkia ideoita kuunnellaan. Johonkin vittuun nää pitää heittää joka tapauksessa tässä päivän kahden sisällä.Tonne litra ponanzaa joukkoon ni vittu notta tulee hyvä booli!
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.Jaapati jaa... mistäs sitten puhuttaisiin?
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
Sehän näyttää ihan kuule siltä, että päästään huomenna Topparin terassille. Ei nyt hellettä, mut ei sada.Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
Toisin kun joku aikoinaan vihjasi niin en päivystä täällä 24/7 (vaikka aika lähelle sitä) kun minulla on omakin elämä ;-). Mutta joo, siltähän se näyttää mitä sisältää eli pavuilta&porkkanoilta. Kelpo lisäke... En kyllä tiedä mihin suuntaan kannattaa jatkaa. Ehkä vähän jotain lihaa ruskistettuna ja tomaattimurskaa kostukkeeksi... mausteita perään ja... Siinähän sitä on pohtimista. Itse tein tänään jotain kana&kasvis&nuudeli-hässäkkää (ks. kuva). Yhtään mitään en rakkaudella pilkkonut (termi pöllitty Kari Aihiselta) vaan lätkäsin pari pussia pakasteita pannuun kanan perään ja kypsensin kookosmaidossa. Hyvin tuo maistui...Hö. Iisoppi ei arvostele mun vihanneskannua. Olis ollut tärkeetä, että mihin suuntaan tänään jatkan.