K
Kiekkokatsoja
Sauna on kyllä poikkeuksellinen ja hyvä suomalaisten juttu.Näin himosaunojana sauna maistuu ympäri vuoden.
Mut tarve viilenneksellikin on, joko vesi, tai ei liian kuuma asunto. Terassilla toki aikansa
Sauna on kyllä poikkeuksellinen ja hyvä suomalaisten juttu.Näin himosaunojana sauna maistuu ympäri vuoden.
Mulla on kaveri joka sanoo että käytän koodeja kun voitan sen änärissä noin 98 kertaa sadasta.Voitin kaverin änärissä 10-5 ja 4-8. Kaverin valitus huonosta maalivahdista oli kuin musiikkia korvilleni.
Häviäjän puhetta kavereillasi.Mulla on kaveri joka sanoo että käytän koodeja kun voitan sen änärissä noin 98 kertaa sadasta.
Yksi vaihtoehto ja ilmainen vaihtoehto olisi mennä järveen uimaan, mutta uskaltaako?
Kiertokulku pyörittää kaikkea.
Jos en minä, niin ajatukseni rantautuvat. Ne ovat kuin pulloposti meressä ja huuto tuulessa.Rantaudutko Porin taidemuseoon vielä tulevina vuosina?
Ookei, no milloin ajattelit kertoa lisää?Kuulette teoksistani vielä.
Kunhan ne ovat valmiit. Olen vaatimaton ja tähtään Rembrandtmaiseen sielunmaisemaan, taiteellisuuteen ja kuuluisuuteen. Kärsivällisyyttä ystäväni. Ei nämä hetkessä valmistuOokei, no milloin ajattelit kertoa lisää?
Kunhan ne ovat valmiit. Olen vaatimaton ja tähtään Rembrandtmaiseen sielunmaisemaan, taiteellisuuteen ja kuuluisuuteen. Kärsivällisyyttä ystäväni. Ei nämä hetkessä valmistu
Maalaan itseäni seinäpeilistä, mutta ehkä voisimme keksiä jotain. Tulisit taakseni, olisimme lusikassa alasti ja pitelisit viinirypäleterttua suuni yläpuolella tuijottaen hellästi. Kyllä.Tarvitsetko alastonmallia? Voin taipua sopivasta summasta. Olen kuin kreikkalainen Jumala.
Maalaan itseäni seinäpeilistä, mutta ehkä voisimme keksiä jotain. Tulisit taakseni, olisimme lusikassa alasti ja pitelisit viinirypäleterttua suuni yläpuolella tuijottaen hellästi. Kyllä.
Masturbointi on sitten kielletty, nuori mies.Harkitsen taidemuseossa vierailemista, mikäli taideteoksenne on esittelyssä.
No niin, juuri kuulimme lisää.Kunhan ne ovat valmiit. Olen vaatimaton ja tähtään Rembrandtmaiseen sielunmaisemaan, taiteellisuuteen ja kuuluisuuteen. Kärsivällisyyttä ystäväni. Ei nämä hetkessä valmistu
Neljäs ja kolmas. Klubilla yksi peli vähemmän pelattuna.Millä sijoilla ovat HJK ja Ilves?