Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen teistä ylpeä ja siksi tulin paratiisista maan päälle teidän luonanne visiteeraamaan, sillä ansaitsette kuulla tehneenne uskomatton hienoa työtä palstalla! Jatkakaa samaan malliin! Älkääkä enää ikinä alkako aukomaan kenellekään päätä pään aukomisen vuoksi.
Montakos pistettä saan tosta cumshotista joka poltti näyttöön jäljen kun klikkasin kuvaa...?
 

redpecka

Jäsen
Tonne litra ponanzaa joukkoon ni vittu notta tulee hyvä booli!
Tätä juuri tarkoitan että ottais jopa kattilan kainaloon ja lähtis kylille. Mut ei hyvää boolia kannata tähän itse kattilaan kaataa. Mutta näitä voisi syödä silti sellaisina snackseina jos tietenkin dippais ne ensin pirtussa. Vai tätäkö sä just tarkoitit? En oo tässä porkkanankeittämisessä mikään guru eli kaikkia ideoita kuunnellaan. Johonkin vittuun nää pitää heittää joka tapauksessa tässä päivän kahden sisällä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jaapati jaa... mistäs sitten puhuttaisiin?
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.


Eilen satoi Hyvinkään Pihkalan pesäpallostadionilla muttei paljon. Lauantaina satoi paljon mutta oltiin lipan alla. Miehillä peli ei kulje, leideillä kulkee. Joosua Rättö sentään löi eilen uransa ensimmäisen superpesisjuoksun. Niitä kertyy hänelle vielä paljon. Nuorena tunsin isänsä joten kuuluisuus tässä on lähes itsekin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eikö suomalaiset aina puhu säästä? Nyt on kyllä ihan hieno kesäkeli. Puolipilvistä, melkein parikymmentä lämmintä (FMi väittää että 17,6). Toki fmi sadetutka näyttää myös että tuolta tulee joku sadealue jossain välissä tänne pk seudulle.
Sehän näyttää ihan kuule siltä, että päästään huomenna Topparin terassille. Ei nyt hellettä, mut ei sada.
Siitä lienee parikymmentä vuotta kun olen Topparissa viimeksi käynyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hö. Iisoppi ei arvostele mun vihanneskannua. Olis ollut tärkeetä, että mihin suuntaan tänään jatkan.
Toisin kun joku aikoinaan vihjasi niin en päivystä täällä 24/7 (vaikka aika lähelle sitä) kun minulla on omakin elämä ;-). Mutta joo, siltähän se näyttää mitä sisältää eli pavuilta&porkkanoilta. Kelpo lisäke... En kyllä tiedä mihin suuntaan kannattaa jatkaa. Ehkä vähän jotain lihaa ruskistettuna ja tomaattimurskaa kostukkeeksi... mausteita perään ja... Siinähän sitä on pohtimista. Itse tein tänään jotain kana&kasvis&nuudeli-hässäkkää (ks. kuva). Yhtään mitään en rakkaudella pilkkonut (termi pöllitty Kari Aihiselta) vaan lätkäsin pari pussia pakasteita pannuun kanan perään ja kypsensin kookosmaidossa. Hyvin tuo maistui...
 

Liitteet

  • Ruokaa.jpg
    Ruokaa.jpg
    933,3 KB · kertaa luettu: 136
@redpecka: Tietenkin kaikki uudet jutut aina jännittää, ei siitä mihinkään pääse. Niinhän se on aina tehnyt. Ja vielä kun olen ilman lääkitystäkin, ja nekään ei heti just sillä hetkellä ala tehoamaan kun napin nielaisee. Menee oma aikansa. Tämä on toki vain yksi selitys sille, että pelottaa kaikki mahdollinen. Suorastaan tärisyttää. Joka päivä, you know. Peli ei tietty ole menetetty vielä tuon ensi viikon osalta, sen takia varma vastaus tulee vasta maanantaina.
 

Ralph

Jäsen
Iltasanomilla on otsikko "Kaupanpitäjä pani nuoria kesätyöntekijöitä tylyttäneen asiakkaan järjestykseen: ”Kenenkään nuoren ei tarvitse tuollaista kohdata!”"

Ei ehkä paras otsikko, sillä kaikilla laitteilla ei koko otsikko näy kerralla. Esimerkiksi minulla näkyi vain neljä ensimmäistä sanaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tänään oli hauska päivä töissä. Keksin, että tämä viikonpäivä on virallinen Syytän persuja -päivä. Ajatus on selkeä. Jos mokaan tai jotain ikävää sattuu niin syytän Perussuomalaisia. Mulla tippui kerran tavara lattialle, niin totesin tähän vitsikkäästi, että "PERUSSUOMALAISTEN VIKA!!" ja tästä se meemi työpaikalla lähti leviämään.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Eilen satoi Hyvinkään Pihkalan pesäpallostadionilla muttei paljon. Lauantaina satoi paljon mutta oltiin lipan alla. Miehillä peli ei kulje, leideillä kulkee. Joosua Rättö sentään löi eilen uransa ensimmäisen superpesisjuoksun. Niitä kertyy hänelle vielä paljon. Nuorena tunsin isänsä joten kuuluisuus tässä on lähes itsekin.

Kai kävit matkalla hakemassa makoisan sämpylän Nukarin huoltamolta?
 
Iltasanomilla on otsikko "Kaupanpitäjä pani nuoria kesätyöntekijöitä tylyttäneen asiakkaan järjestykseen: ”Kenenkään nuoren ei tarvitse tuollaista kohdata!”"

Ei ehkä paras otsikko, sillä kaikilla laitteilla ei koko otsikko näy kerralla. Esimerkiksi minulla näkyi vain neljä ensimmäistä sanaa.

Ja vaikka näkyisi kokonaan, niin silti saa miettiä sitäkin että paniko kaupanpitäjä tuota asiakasta...
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Täytyisi lähteä katsomaan kohta kun 6-vuotias kummipoikani pelaa ekassa Hesa-Cupissaan. Mahtavaa kun ne vaahtosammuttimet pukkaa menemään. Tässä onkin viisi vuotta kun olen viimeksi siellä ollut kentän laidalla, kun oma
poika lopetti silloin pelaamisen B-junnuikäisenä. Mutta monta vuotta tuli oltua kentän reunalla. Hieno tapahtuma, toki
tänä vuonna melko riisuttu versio.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kai kävit matkalla hakemassa makoisan sämpylän Nukarin huoltamolta?

Sieltähän ne maanmainiot ja makoisat sämpyläkahavit saa! Oli eri ajoreitti mutta sunnuntaina voisi ajaa Nukarin kautta, kiitos muistutuksesta!

Siellähän on enää kahvila, menoveden myynti lopetettu!
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Satana, nyt ei oo sitten pariin päivään juotu olutta. Kun ei oo eikä viitti hakea. Tähän kohtaan ihan hyvä veto, sanois NiemisToni. Aatokset pyörii ton perkeleen laiturin kimpussa, ei siitä saa hyvää kotikonstein millään. Noo, vielä jotain keksitään....
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pesinpä ikkunat.
 

redpecka

Jäsen
Mun jatkoajan internetkello on varmaan väärässä kun muistan kyllä eilen olleeni juttutuulella täällä, mutta noi viestin ajat kertovat jotain että ihan tänään pitkälle päivään olisin ollut muka kirjoittelemassa. Toisaalta on tästä ketjusta hyötyäkin: luin että mulla on joku porkkanamuhennospannu levyllä, siirsin sen nyt jääkaappiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös