Okei, jos @vilperi laittoi valokuvanäyttelyn pystyyn niin sitten peesaan sinua: hirvee sommittelu.
Jos taas reissun päältä otettuja matkakuvia niin tykkään.
En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen sinulle @Hera80 kurssia siihen miten palstalle liitetään valokuva. Vai joko olet oppinut sen?En tiedä minkä hintaisia ovat tai onko sinulla edes aikaa tai kiinnostusta, mutta suosittelen @vilperi sinulle valokuvauskurssia. Ikävästi toisessa kuvassa kaide tulee eteen.
Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku
Voi olla, että väsyttää jos isi on joutunut lasta yöllä viemään potalle tai heräilemään yösyötöille. Lapsiperhearki on tosi rankkaa, varsinkin jos setäkin lähti muualle, eikä ollut yöllä apuna.Joko siellä heräillään freesinä uuteen kauniiseen aamuun? @Czescku
Toteemi. Eka baari jossa olen ikinä (alaikäisenä) käynyt. Jomppa on kyllä huikea tyyppi. Täysin rehellinen kaikessa mitä tännekin kirjoittanut, mutta hänessä muitakin puolia.
No en tiiä, kun tää nainen on myös turisti ja on Oulusta alunperin ja badam, asuu melkein naapurissa.@banaaninviljelijä Miltäs SaiPan muorit maistuivat?
No en tiiä, kun tää nainen on myös turisti ja on Oulusta alunperin ja badam, asuu melkein naapurissa.
Tällainen kirjoitus täällä välissä, jossa puhutaan naisista, saattaa aiheuttaa hiukan sekaannusta. Puolalaista hiivaa. Mmmm...Perkele alkaa puolalaiset hiivaset toimia. Kyllä kesälomalla on kivaa! Näinköhän kävis kauppakaljoilla Femmassa ja sitten kiinalaista mukaan. Juu niin mä teen.
En muuten muista, mihin hotelliin nainen mut toi. Varmaan Ass-ryhmää.@banaaninviljelijä Sen verran utelen kateellisena että veitkö mamman Patriaan vai Lappeeseen romanttiselle yölle? Ja mihin monsieur Czesse jäi, tuskin otti vossikkaa Simpeleelle?
Pirkoille terveisiä.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Älä unohda puolalaista hiivaa.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Älä unohda puolalaista hiivaa.
Mulla loppu polskit, nyt olis ööö...zajechatsrko, Serbian hiivaa. Hitto noiden kyrillisten kaunokirjotus tuottaa onkelmia. Niin tai näin, hyvää on.
Ajeltiin Serbian läpi tuossa 10 vuotta sitten, ja tosiaan nuo aakkoset vähän tuottivat tuskaa. Venäjää luin pari vuotta yläasteella, ja sentään nuo kirjaimet on vielä jotenkin muistissa vaikka kaikki muu kyseisestä kielestä onkin unohtunut. Onneksi oli GPS ja ei tarvinnut kuin osata seuraavalle rajanylityspaikalle.
Mulle ei niin väliä mitä pullon kyljessä lukee kun alas se menee jokatapauksessa. Tai no, jos siinä lukee Lasol niin joutuu miettimään pari kertaa.
Kamala kohtalo. Ei vaineskaan. Lappee on kiva mesta. Ja se yksi Pirkkokin jonka sieltä tunnen.Joudun jäämään toiseksi yöksi Lappeen Rantaan. Pirkot vaatii.
Paras kaveri kun on bulgaari, niin se roudaa aina mulle noita itäblokkien hiivoja (Polskit on parhaimpia, myös Slovakkien, tosin mietoja). Mä luin yliopistossa venättä, mutta se niiden kaunokirjoitus on haussa. Mitäs pidit Serbiasta? Koskaan käynyt, yleensä bulgaarin kanssa tultu Romanian läpi autolla.
Ei me keritty Serbiassa juuri olemaan kun oltiin vain läpikulkumatkalla. Belgradissa vähän kateltiin ympäristöä, ja onhan se ihan mukavan oloinen paikka. Tosin ei meinattu löytää millään ulos koko kaupungista kun tienviittoja ei ole missään ja GPS näytti mitä sattuu. Serbiassa huomattiin myös, että eihän siellä kukaan puhu englantia. Oli jänskää selitellä huoltoasemalla miten tarttis saada kahvia ja päästä vessaan ja autoon tarttis sitä ja tätä.
Eli oot samaa sakkia Junnun kanssa.Mulle ei niin väliä mitä pullon kyljessä lukee kun alas se menee jokatapauksessa. Tai no, jos siinä lukee Lasol niin joutuu miettimään pari kertaa.
Eli oot samaa sakkia Junnun kanssa.
Kun minä rupesin ryyppäämään niin lestissä luki, että:"Alko"
Minä lopetin tykkänään kun pullossa luki, että:"Lakkaa"