K
Kiekkokatsoja
Toki.Pystyssä kun pysyt niin hyvä tulee.
Levossa pitkällään oon ollut jo pitkään. Jopa oikeassa paikassa.
Toki.Pystyssä kun pysyt niin hyvä tulee.
Mulle kävi sama. Juteltiin pitkään Tarotista kunnes paljastui ettei se edes tiennyt bändiä. Toivottavasti me ei oltu toistemme langan päässä.
Kasarillahan Tarot oli vähän kai vitsi ja en itsekään edes oikein vaivautunut kuuntelemaan kun onhan näitä parempia ja ulkomaalaisempiakin bändejä kuten vaikka Kiss. Oliskohan tuolla tubessa sitä maailmanluokantason haastatteluklippiä Tarotista kun kertovat kuinka tarpeeksi isot skobet löytyi vasta ulkomailta. Mitä niitä ohjelmia silloin oli? Rockstop? Hittimittari?
@banaaninviljelijä etsii sinulle naisen Lappeenrannasta niin pääset kokeilemaan itse. Minä kävin ensimmäisen kerran hänen luonaan Kontulassa niin heti olin imuttelemassa tanssilattialla jonkun daamin kanssa.
Itse olen ollut Tarotin keikalla Pieksämäellä hotelli Savonsolmussa. Vuosi oli muistaakseni 2011. Kovin paljon en valehtele jos sanon että paikalla oli ehkä 20 ihmistä siinä lavan lähellä ja sitten jonkin verran muualla ravintolassa. Tuo sattui koulujen lopulle ja keikan lippujen hinnat oli asetettu ehkä aavistuksen turhan korkealle siihen nähden mikä tuohon aikaan liikkeellä olevan nuorison maksukyky oli. Lisäksi Pieksämäellä toimi tuohon aikaan käytännössä kaksi yökerhoa, toinen oli tämä Solmu ja sitten yksi toinen ja luonnollisesti tuo toinen yökerho päästi koulujen lopun kunniaksi kaikki ilmaiseksi sisään, eli "kaikki" menivät sinne.Mä olin Tarotin keikalla Lepakossa.
Tuohon liittyen muuten hauska juttu vielä, olen nähnyt kuvan jostain levykaupasta missä Tarotin levyä myytiin saatesanoilla "Feat. Marco Hietala from Nightwish", kova jätkä kun feattaa bändiään missä on kuitenkin ihan vakiojäsen.
Calcio Storico Fiorentino on helvetti soikoon upea peli. Kyseessä siis 1500-luvulla Firenzessä syntynyt historiallinen jalkapallo, tosin peli ilmeisesti kehittynyt Roomalaisten legionaalaisten pelaamasta harpastum pallopelistä. Peliä pelataan ainoastaan Firenzessä, joka kesä kolmen ottelun turnaus jossa pelaa neljä joukkuetta Firenzestä, valkoiset, punaiset, siniset ja vihreät. Nämä joukkueet edustavat tiettyjä historiallisia napurustoja Firenzessä, tai tarkemmin ottaen historiallisia kirkkoja ja naapurustoja niiden ympärillä. Joukkuuet koostuvat ainoastaan amatööreistä ja pelaajien täytyy olla joko syntyperäisiä Firenzeläisiä tai asuneet Firenzessä yhtäjaksoisesti vähintään 10 vuotta. Turnaus on hyvin yksinkertainen: Välierät, joidenka voittajat kohtaavat finaalissa. Palkintona kunniaa ja ilmainen illallinen, ei mitään muuta.
Säännöt ovat melko... perinteiset. 27 pelaajaa joukkueessa kentällä, ei vaihtoja. Ottelu kestää 50 minuuttia juoksevalla kellolla. Enemmän pisteitä saanut joukkue voittaa, pallon kuljettaminen (käsissä, tosin mikään ei estä jalkojen käyttöä) vastustajan maaliin tuo yhden pisteen. Kuitenkin, pallon heittäminen/potkaiseminen maalin yli tuo vastustajalle puolikkaan pisteen. Pelaajat eivät saa potkia toisia päähän, lyödä päähän takaapäin, hyökätä useamman pelaajan voimin yhden kimppuun tai lyödä ns. sucker puncheja. Kaiketi iskut vyön alle ja silmien puhkominen myös kielletty... Ja siinäpä ne kiellot taitaa ollakkin. Puhutaan urheilulajista joka saa rugbyn näyttämään pehmeältä peliltä.
Ja tässä vuoden 2019 finaali valkoisten ja punaisten välillä:
Joskus täytyy mennä paikan päälle katsomaan.
Joo mikäpäs siinä tosiaan.Haha sehän perusti tuon bändin veljensä kanssa. Mutta kai sitä voi featata omassakin bändissään, mikäs siinä.
Ammaannamama
En, mutta norjaa olen puhunut, ja friiduilla on ollu tapana ottaa lontoon puhelu heti herättyäänHeräätteks te kans joskus aamulla ja alatte yht äkkiä puhua sujuvaa
Jonneille ja runkkareille tiedoksi: lontoon puhelu tarkoittaa fellatiota, eli oraaliseksiä.friiduilla on ollu tapana ottaa lontoon puhelu heti herättyään
Jonneille ja runkkareille tiedoksi: lontoon puhelu tarkoittaa fellatiota, eli oraaliseksiä.
Kyllä tätä tapahtuu. Tällöin usein saan myös kyvyn nähdä asioita joita muut ei näe sekä kuulla sanoja joita toiset eivät kuule.O tempora, o mores.
Heräätteks te kans joskus aamulla ja alatte yht äkkiä puhua sujuvaa latinaa?
Nyt on kyllä uutta tietoa tämä. Mutta kerro ihmeessä lisää. Mitä tarkoittaisi vaikka puhelu esim. Alabamaan?Jonneille ja runkkareille tiedoksi: lontoon puhelu tarkoittaa fellatiota, eli oraaliseksiä.
Puhelua AlabamaanNyt on kyllä uutta tietoa tämä. Mutta kerro ihmeessä lisää. Mitä tarkoittaisi vaikka puhelu esim. Alabamaan?
Olen päättänyt ryhtyä opiskelemaan portugalia.
Ota lisää kuppia, niin se perse muokkautuu pikkuhiljaa mieleiseksesi.Näin terassilla miestarjoilijan, jolla ei ollut persettä ollenkaan.
No mikäs siinä, kerroin vaan. En uskaltanut ottaa kuvaa, mut oli outo näky. Kuoppa hanurin paikalla. No joo sori, ei oo tarkoitus arvioida/arvostella, eläydyn vaan havaintoni mukaan.