Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Vittu, just sovittelin jo näppikselle Danny D aiheista viestiä...Jaaha. @Johnny B. Goode laske ne nuijapäät seuraavan kerran jonnekki muualle. Ihmisiä häiritsee jo.
Vittu, just sovittelin jo näppikselle Danny D aiheista viestiä...Jaaha. @Johnny B. Goode laske ne nuijapäät seuraavan kerran jonnekki muualle. Ihmisiä häiritsee jo.
Tän laitoin facessa sille akalle joka teki miusta ilmoituksen poliisille. Ei kelvannut Jomppa. Jonkun toisen jomppa kelpaa, tiedän kun olen salaa ottanut selvää. Vissiin jompan koolla on ollut väliä.
Vaikuttaa ihan normaalilta ja tasapainoiselta touhulta.@Sämppäri Kirjoitin sille muijalle että rakastan sitä ja älä sen takia kerro asioista poliisille. Ja senkin että voin tappaa itseni vaikka ettei sitkään tarvia ilmoitella mitään. Ilmoitti silti kun halusi miusta eroon lopullisesti.
Kuulostaa aika erikoiselta. 15-vuotias nyt voi oikeiden tähtimerkkien alla mennä juuri ja juuri täysi-ikäisestä, mutta luulisi että 13-vuotiaan kohdalla saattaisi jossain vaiheessa hälytyskellot soida että ihan ei nyt kaikki täsmää.Minä olen vienyt tietämättäni ikää (selvisi jälkikäteen) 13v ja 15v tytötkin baariin Lappeenrannassa...
Meno alkaa olla suht ummehtunutta. Menkää välillä varjoon ja juokaa janoon muutakin kuin viinaa. Jomppa mars terveysasemalle, molempiin päihin löytyy apua sitä kautta.
Sinä olet sellainen kuin olet. Muista kuitenkin, että elämä ei ole itsensä löytämistä, vaan itsensä luomista.Hullujen huoneelle suoraan. PS-osastolle. Mie olinkin joskus, hyötyä ei ollut. Sit ne sanoi että mene katkolle ja miehän tein työtä käskettyä. Määräys on määräys. Sit vaan katkolle ja juttelemaan asioista hyvännäköiselle blondi-hoitajalle. Siis wau. Ooks kade? Katkolta pois ja parin päivän päästä korkki auki, miettien sitä hoitajaa. Mitä järkee?
Joo, tulin tuulettumaan mökille. Ja varjossa täällä on helppo olla kun ei paista kuin laiturille. Välillä vähän uimista ja sitten limsan siemailua ja kirjan lukemista. Menee se päivä näinkin...Meno alkaa olla suht ummehtunutta. Menkää välillä varjoon ja juokaa janoon muutakin kuin viinaa.
Totta, mutta se itsensä luominen alkaa toden teolla vasta sitten, kun on ensin harhaillut ja löytänyt itsensä uudelleen. Tämä sama kaava toistuu yleensä useaan kertaan elämän aikana.Muista kuitenkin, että elämä ei ole itsensä löytämistä, vaan itsensä luomista.
Totta, mutta se itsensä luominen alkaa toden teolla vasta sitten, kun on ensin harhaillut ja löytänyt itsensä uudelleen. Tämä sama kaava toistuu yleensä useaan kertaan elämän aikana.
Ei, kyllä mä haaveilen ihan vaan tavallisesta vaimosta ja taivaallisesta seksistä sen kanssa. Mutta ei kai siinä, kukin haaveilkoon mistä tykkää.Haaveiletteks te ikinä siitä, että pääsisitte touhuumaan noiden Brazzers-akkojen kanssa? Muodot kohdillaan edessä ja takana. Herkkua tulis joka suunnalta. Pääsis toteuttamaan fantasiat ja puolituntisen jälkeen helpottaa. Yrittäisitte kestää mukana. Sit vaan joku toinen yhtä kaunis akka vaikka parin päivän tauon jälkeen. Siis wau.