Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 356 791
  • 66 888
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ootko harkinnu räppärin uraa? Tossahan on jo puoli biisiä suomiräpin seuraavaa hittiä valmiina.
Ootas *köhii kurkkuaan* tässä teille näyte:

Jomppa miettii munaa
Jea, Danny D:n munaa
Naiset mulle sulaa
Kun riimit mulla skulaa

Jompalla on känni
Valtterilla bändi
Dannyn mulkku iso
Ja sekös Jomppaa pännii

Multa irtoo riimit
Vaik Alkot ois jo kiinni
Niin Jompan känni jatkuu
Jumankauta, korkki kiinni!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ootas *köhii kurkkuaan* tässä teille näyte:

Jomppa miettii munaa
Jea, Danny D:n munaa
Naiset mulle sulaa
Kun riimit mulla skulaa

Jompalla on känni
Valtterilla bändi
Dannyn mulkku iso
Ja sekös Jomppaa pännii

Multa irtoo riimit
Vaik Alkot ois jo kiinni
Niin Jompan känni jatkuu
Jumankauta, korkki kiinni!
Stadikka varattu, vapise Cheek!
 
Kaikkihan nyt juhannuksena on kännissä. Ihan kuin halolla olis päähän lyönyt. Meil on halkoja, ulkona sekä sisällä puuvarastossa. Ens viikolla teen lisää. Keloja pilkkomaan. Mut sillon vain vichya ettei sormet sano sopparia irti. Työt ensin ja sit huvi. Rahat kurkusta alas. Niinhän ne alkoholistit tykkää tehdä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kaikki paitsi puutarhan hoito on turhaa vs. kaikki paitsi purjehtiminen on turhaa.
Ja lisäksi vielä karavaanari on kaikkien kaveri.
Vaikea yhtälöryhmä, mutta jokunen on tuonkin kai ratkaissut.
Minusta ei siihen ole, maailman asioiden miettiminen on vienyt niin paljon ajastani etten ole osannut rahuskia hankkia.
Aika typerää peliä minulta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mitä työ oikein hätäilette? Kyl mie pärjään, en ole nimitellyt tai haukkunut ketään niinku viimeksi. Asiallisesti oon kirjoitellut. Modeja kehuin tuossa ketjussa jonka avasin ja mie oon sanojen mittainen ukko.

Miten ne pirkkalonkerot nyt maistuu jomppa suussa? Nehän yleensä pukkaa kertoimella sitten mutta jos kesäloma niin uuteen aamuun vaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä.
Mutta siis ymmärrän kyllä jos suosittellette hoitoa.
En tiedä kumpi meistä tarvitsee enemmän hoitoa. Kun minulla tuossa nuorempana oli se episodi joka sisälsi seksuaalista väkivaltaa niin... Näin sen jälkeen muutaman kerran unta että harrastin seksiä veljeni kanssa. Siis niin että jossain vaiheessa vaan tajusin että hitto, tämä tyyppihän jota lääpin ja pussailen on veljeni... Tietoisesti (unessa tietoisesti) en siis ruvennut hommiin veljeni kanssa vaan asianlaita selvisi kesken hommien. Olen ajatellut niin että veljeni oli sellainen tuttu ja turvallinen mies ja jotenkin alitajuntani laittoi hänet sitten siihen halujeni tyydyttäjän osaan. Kun olin tullut aiemmin väkisinmaatuksi... siis oikeassa elämässä. Että ehkä vähän miehet pelotti... tai jotain. Yritä tässä nyt selittää mustaa valkoiseksi... Arvatkaa olenko tuota hävennyt enkä ole koskaan kertonut kellekään. Ei kun yhdelle terapeutille kerroin kerran... Joo. Ei se minua mihinkään hoitoon kuitenkaan ohjannut...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Iisoppi

Ei liene mikään ihme että näkee kummia unia kun on kokenut jotain tollasta. Mulla rupee aina verenpaine nouseen kuullessani jostain hyväkskäyttäjistä ja raiskaajista. Noille on ihan oma paikkansa helvetissä. Toivottavasti kuitenkin pystyt jatkaan elämää suht normaalisti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En tiedä kumpi meistä tarvitsee enemmän hoitoa. Kun minulla tuossa nuorempana oli se episodi joka sisälsi seksuaalista väkivaltaa niin... Näin sen jälkeen muutaman kerran unta että harrastin seksiä veljeni kanssa. Siis niin että jossain vaiheessa vaan tajusin että hitto, tämä tyyppihän jota lääpin ja pussailen on veljeni... Tietoisesti (unessa tietoisesti) en siis ruvennut hommiin veljeni kanssa vaan asianlaita selvisi kesken hommien. Olen ajatellut niin että veljeni oli sellainen tuttu ja turvallinen mies ja jotenkin alitajuntani laittoi hänet sitten siihen halujeni tyydyttäjän osaan. Kun olin tullut aiemmin väkisinmaatuksi... siis oikeassa elämässä. Että ehkä vähän miehet pelotti... tai jotain. Yritä tässä nyt selittää mustaa valkoiseksi... Arvatkaa olenko tuota hävennyt enkä ole koskaan kertonut kellekään. Ei kun yhdelle terapeutille kerroin kerran... Joo. Ei se minua mihinkään hoitoon kuitenkaan ohjannut...

Serkun kans kerran yritettiin nussia navetan vintillä kun oltiin pöllitty tupakkia ja yksi olut vanhemmilta. Oltiin jotain kymmenen vee. Ei seissy.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siellä se on. Banaaninviljelijä jr kahden naisen kanssa huoneessaan "nukkumassa". Harvoin, jos koskaan olen kade, mutta nyt on vähän aavistus kateen melua suussa (ja darraaa kaans). Ehkä avaan uuden ketjun. Tässä ketjussa seuraamme banaaninviljelijä juniorin seksielämä. Hymiö.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kananmuna-sillivoileipä ja 28 aamukaljaa. Kyllä se tästä taittuu.
Kyllä noilla pitäs rapula taittua ja päästä seitinohuisiin. Olet epäilemättä hieno mies. Rispekt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siellä se on. Banaaninviljelijä jr kahden naisen kanssa huoneessaan "nukkumassa". Harvoin, jos koskaan olen kade, mutta nyt on vähän aavistus kateen melua suussa (ja darraaa kaans). Ehkä avaan uuden ketjun. Tässä ketjussa seuraamme banaaninviljelijä juniorin seksielämä. Hymiö.
Mun ei pitäisi kommentoida tähän nyt mitään koska olet hieno mies ja rakas palstaveli. Mutta... Vähän alko kyllä pöpöttään täällä... Anteeksi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä se on. Banaaninviljelijä jr kahden naisen kanssa huoneessaan "nukkumassa". Harvoin, jos koskaan olen kade, mutta nyt on vähän aavistus kateen melua suussa (ja darraaa kaans). Ehkä avaan uuden ketjun. Tässä ketjussa seuraamme banaaninviljelijä juniorin seksielämä. Hymiö.
Tietäähän poikasi mitä tehdä? Jos ei, niin mene nyt hyvä mies opettamaan. Mutta toki vain kädestä pitäen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tietäähän poikasi mitä tehdä? Jos ei, niin mene nyt hyvä mies opettamaan. Mutta toki vain kädestä pitäen.
Yritin kovasti mennä neuvoja jakamaan ja jotain muutakin, mutta poika laittoi oven nenän edestä kiinni.
Itse viettänyt juhannuksen lähinnä yksin. Nyt ei mennyt nallekarkit tasan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siellä se on. Banaaninviljelijä jr kahden naisen kanssa huoneessaan "nukkumassa". Harvoin, jos koskaan olen kade, mutta nyt on vähän aavistus kateen melua suussa (ja darraaa kaans). Ehkä avaan uuden ketjun. Tässä ketjussa seuraamme banaaninviljelijä juniorin seksielämä. Hymiö.
Nyt Bansku se poikas huoneen ovi säppiin ja lopetat sen oven raossa kyttäämisen.

Tossahan ois hyvä paikka jututtaa tyttöjä aamupalapöydässä: "Ootteko tytöt koskaan kuullut sanontaa, vanhassa vara parempi?"
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taru sormusten herrasta on mielestäni aivan helvetin tylsä trilogia elokuvina.

Tykkään taas ihan helvetisti Pirates of the Caribbean leffoista ja aion ne lomalla katsoa taas putkeen.

Toivottavasti joku ottaa nokkiinsa.

No koitetaan nyt sitten vähän. Se eka piraattijuttu on ihan ok, eli 3/5. Seuraavat sitten kopioi samaa ideaa yhä väsyneemmin. Kaikki nämä merirosvoilut tosin tuppaa olemaan puhdasta viihdemelskettä, jota itse en jaksa kovin hyvin. Pitää olla merkityksellinen tarina, jotta mielenkiintoni pysyy vireillä, ei pelkällä toiminnalla ja sketseillä pitkälle pötkitä.

Sormusten herroissa taas oli tarina Tolkienin kirjasta, joten se on sikäli heti parempi kuin mihin Hollywoodin käsikirjoittajat voi yltää. Lisäksi siitä tulee luonnostaan trilogia, kun kirjakin on kolmessa osassa. Eikä sen takia että tehtiin rahastuksen vuoksi jatko-osia.

Molemmissa on Orlando Bloom. Mietin, mihin rooliin Johnny Depp olisi sopinut Sormusten herroissa, en keksinyt. Keira Knightley olisi tarvittu Arweniksi, varmaan olisi ollut parempi kuin se laulajan tytär.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt Bansku se poikas huoneen ovi säppiin ja lopetat sen oven raossa kyttäämisen.

Tossahan ois hyvä paikka jututtaa tyttöjä aamupalapöydässä: "Ootteko tytöt koskaan kuullut sanontaa, vanhassa vara parempi?"
Meillä on lähes jokaisen oven yllä lasi. No, minä olen ne kaikki peittänyt jollakin ja nyt ekaa kertaa vituttaa, että noin olen tehnyt. Joo, katselen huvilaa ja huussia sitten.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tua neljän tähden talkoot -ohjelmassa esiintyvä vähän viiniin menevän näkönen Susanna. Mää oon tosi hyvä ihmistuntija, Hänelle kuin tarjois pari jääkylmää drinksua, sitten kehuis ulkonäköä ja heittäis jotain läppää että "ai sääkin oot lukenut *tähän kirjalijan nimi x*? Oikeesti? Miättikää sitä pinpin määrää mitä tulis.

Juu ja tiedän, Jeesus ei tykkää nyt minästä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös