Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 600
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä on sitte UITAOFT? Ei jonnet tiiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Amatöörit...

ATM (isoin kirjaimin) meinaa pankkiautomaattia, atm (pienin kirjaimin) tarkoittaa at the moment.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ettei menis ihan riitelyksi niin naapurin emäntä taas perse paljaana tuossa. Siis nauttii auringosta. Voiko tuosta nostaa kantelun?

Lisätään vielä sen verran että viimeksi kehuskeli kuin mun raparperi kasvaa. Oliko kutsuhuuto?
"Onko sinulla raparperi taskussa vai ilahduitko nähdessäsi paljaan perseeni?"
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Varmasti on kokeillut. Ei ole mitään pervoa mitä pervot Jatkoajan sedät eivät olisi kokeilleet. En tiedä pitäisikö olla kateellinen vaiko ei.
Ei elämässä kannata olla kateellinen, ei oikeastaan mistään. Siitä puhe mistä puute. Multa puuttuu elämästä edelleen sellainen kauan toivomani lisämauste joka kantaa joskus myös nimeä naisystävä. Siispä joka kerta kun kadulla, kaupassa tai oikeastaan missä vaan julkisessa paikassa kävelee sellainen omaan makuun lähes tulkoon kympin nainen kumppaninsa kanssa vastaan, joudun edelleen taistelemaan sitä vastaan etten ala kadehtimaan näkemääni.

Nykyisin mua tosin helpottaa aika paljon saavutettu ymmärrys siitä, miksi mun kaikki potentiaalisimmat ihastukset ovat tyssänneet yleensä jo alkumetreillä. Olen käyttäytynyt ihastusteni lähellä kuin keskenkasvuinen poikanen, ollut aina liian kärsimätön ja omahyväinen, tehnyt itsestäni todella läpinäkyvän, kuvitellut päässäni epärealistisia skenaarioita, yrittänyt aina todistaa olevani jotain kun pelkkä hengittäminen olisi toiminut paremmin...

Keksisin varmaa enemmänkin syitä jos alkaisin syvemmin pohtimaan, mutta yritän kuitenkin pysyä viestini alkuperäisessä pointissa; ei kannata olla kateellinen kellekään mistään. Jos haluaa saada elämällään aikaan jotain, on alettava tekemään sen eteen asioita itse ja omalla kohdallani oli tietenkin vielä oivallettava sekin etten ole mikään täydellinen ihminen ja pyhimys joka kulkee sädekehä päänsä päällä, että joskus mä saatan itse olla se kusipää ja pääsyyllinen kärsimyksen ja kivun aiheuttaja. Sillon pitää ottaa vastuu omista teiostaan ja tunnustaa "Mä mokasin".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sitä tulin nyt tänne vaahtoa maan, että YUP:n LP 1990-1992 on jäätävän Teräsbetoni rautaa ja muita ylisanoja.
Mulle yks kusipää sano joskus että Martikainen on kun huono A.W. Yrjänä . Ei oo jätkää näkyny sen koommin. Levätköön rauhassa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
"Onko sinulla raparperi taskussa vai ilahduitko nähdessäsi paljaan perseeni?"

Ei ollu Vesa-Matti Loirin kuuluisa petolinnun perse. Pikkasen ois kyllä sitä meikkiä voinu korjata toki.

Yleensäkkin hieman häiritsee finnit naisen takamuksessa. Toivoisi että huollossa käytäisiin säännöllisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yleensäkkin hieman häiritsee finnit naisen takamuksessa. Toivoisi että huollossa käytäisiin säännöllisesti.
Mua häiritsee aina tässä grammar nazin ominaisuudessa boldaamani kaltaiset pienet mutta räikeät kielioppia rikkovat kirjoitusvirheet.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei ollu Vesa-Matti Loirin kuuluisa petolinnun perse. Pikkasen ois kyllä sitä meikkiä voinu korjata toki.

Yleensäkkin hieman häiritsee finnit naisen takamuksessa. Toivoisi että huollossa käytäisiin säännöllisesti.
Olisit kehottanut pesemään perseensä paremmin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua häiritsee aina tässä grammar nazin ominaisuudessa boldaamani kaltaiset pienet mutta räikeät kielioppia rikkovat kirjoitusvirheet.
Mitä mieltä olet "ominaisuudessa' ilmaisun oikeellisuudesta? Eikö ole törkeää muka se?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Juhannus on ollu raskas. Huhhuh. Nyt hieron mamman hartioita, annan hälle pitkän pusun ja kömmitään sänkyyn katteleen uutisia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nukahdin eilenkin jo tuttuun tapaani Twitch-striimi taustalla pyörimässä läppärilläni. No enhän mä ehtinyt kauaakaan olla unessa kun tämä katsomani striimaaja raidasi (=heitti katsojat toiseen striimiin) sellaisen ihmisen, jolla oli mikki aika tuota noin... isolla volyymilla! Kello oli vasta noin aamuviisi ja säpsähdin siinä niin totaalisesti hetkeksi hereille että tuli sitten mielenkiinnosta klikattua "about me" osiosta tämän striimaajan IG auki.

Hänen Instagramin esittelyssä luki "Professional mind reader". Rupesin siinä sitten miettimään, että olisikohan miten ahdistavaa seurustella naisen kanssa joka lukee ammatikseen ihmisten mieliä. Voisit sanoa olevasi menossa frendien kanssa parille oluelle ja se näkis niinku heti susta läpi että vitut sää mihkää parille olit menossa, sano nyt suoraan että olit menossa vetämään perseet ja tulet ryyppyreissultas kolmelta yöllä örveltäen ja horjahdellen kotio. Et voisi tehdä siltä mitään salassa, kun se tietäisi ja näkisi sun lävitse.. hui!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Sähkökitaran soittaminen olisi aika jees. Saisi heilua sen kanssa lavalla kuin viimeistä iltaansa elävä hurjapää. Minun pitäisi ehkä olla kitaristi rumpalin sijaan. Ehkä.
Kokeiltu joskus, ei riitä sormet itellä. Eikä kyllä pahemmin kiinnostakkaan. Rummut on yksinkertaisen miehen soitin vaikka monet muuta luuleekin, riittää minulle yksinkertaiselle ihmiselle. Rummut on bändin munat
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Luulin että kaikista mahdollisista myymälöistä tuo vieressä oleva k market olisi näin juhannuksenakin vähintään yhdeksään asti auki. No ei ollu.
Piti käydä lähialepassa hakemassa se perinteinen repullinen. Onneksi olin ajoissa liikkeellä.

No tuli vähän halvemmaksi sentään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös