En pahasti pieleen veikkaa, että tuomion julistamisen jälkeen huumeparoni on suu ymmyrkäisenä, että miten tätä näin paljon tuli. Itsehän on kakkunsa leiponut, ei muuta kuin nautiskelemaan.
Otti koko paskan sillä mielin että saa loipparia.
En pahasti pieleen veikkaa, että tuomion julistamisen jälkeen huumeparoni on suu ymmyrkäisenä, että miten tätä näin paljon tuli. Itsehän on kakkunsa leiponut, ei muuta kuin nautiskelemaan.
Nolla ja siitä ylöspäin on pantavia.Kasiperse tyttärellä jä äipällä seiska.
Nolla ja siitä ylöspäin on pantavia.
Kuvaa tässä jo odottaa. Taitaa olla veli kylässä paraikaa.
Muutama tunti tuli siideri repun kanssa ulkoiltua, ja samalla koira sai uiskennella kunnolla. Sitten oli talvi ihmisen pakko raahautua tuulettimen eteen sohvalle kylmän suihkun kautta. Nauttikaa keleistä ken tykkää ite en suuremmin nauti.
Muista pervoilla banaanisedän tyyliin. Tosin sen jälkeen joutuu hakemalla hakea uusia kokemuksia.Sanoin mujjjalle että viän hylsyt kauppaan ja haen muutaman rapulakalian. Ostin rouvallekkin siideriä kun silläkin oli jälkihöyryt päällä. Juatan sen känniin ja pervoilen niinmaan perskatisti kun se saa uudet nousut päälle, hähhhähhhäääää ja giggity giggity goo!
Ehdotuksia pöytään, sanoi Hitler!Muista pervoilla banaanisedän tyyliin.
Tämä on perheohjelma, en voi täällä ääneen sanoa.Ehdotuksia pöytään, sanoi Hitler!
Sehän tässä Leon Leikkimaassa onkin pahin ongelma. Mutta kyllä minälläkin riittää mielikuvitusta. Kieli ja pylly mainittakoon sekä mansikat.Tämä on perheohjelma, en voi täällä ääneen sanoa.
Chocolate coated strawberries? Kyllähän tuolla aika kärkeen päästään.Sehän tässä Leon Leikkimaassa onkin pahin ongelma. Mutta kyllä minälläkin riittää mielikuvitusta. Kieli ja pylly mainittakoon sekä mansikat.
Mikäli lappeeta lähtee yllämainittu kööri valloittamaan, niin pakkohan se on itsekin liittyä seuraan.Vielä suunnittelun asteella, mutta suunnitelmat ovat nytkähtäneet monta piirua eteen pain tässä lähipäivinä. Kuvitelkaa tämä trailerilin kertojaääneellä:
Coming this July. An Epic Journey of anonymous Jatkoaika guys to conquer Lappeenranta.
Featuring:
@Czescku – the one who binds them all together.
@banaaninviljelijä – the one who fucks every living mammal
Special Guest Star:
@Jomppa_Koo – The Danny D of South Karelia.
A night everyone will want to forget but won’t.
Itse heti aamusta kastelin etelä seinustalla kasvavat avomaa kurkut sekä kesäkurpat. Myös kasvihuoneen tomaatit, jalapenot, kasvihuonekurkut ja yrtit saivat janoonsa nestettä. Mansikat kastelin kanssa.Kun muut on vielä lepäilleet rankan illan ja (melkein) yöttömän yön istumisesta niin minä olen ajankulukseni kitkenyt vähän kasvimaata. Pinaatti- ja punajuuripenkit kitkin ja harvensin. Sipulipenkin harasin ja pari lavaa (yrtti- ja salaattilavat) siistin. Nyt on pieni palukka kasvimaata vähän siistimmän näköinen ja voin hyvällä omallatunnolla sihauttaa kokistölkin auki.
Oli kyllä melkoisen mukava ilta pataljoonan jengin kanssa. Paljon hienoja muistoja, ja jotkut tietyt, noh olisi voinut väliinkin jättää. Taisin olla hieman maistissa, ainakin palmasissa...Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.
Mikäli reissuun päätät lähteä, niin ainakin miun luonta löytyy majoitus mahdollisuus.Ahaa, @Czescku on ollut vauhdissa ja keksinyt jälleen uuden ryhmäkokouksen. Lappeenrannassa tuli piipahdettua helmikuun ensimmäisenä päivänä eikä minulla ollut mitään valittamista. Ja kun kesä on tässä näin pelkkää vapaata, niin hmm.
Pitää ottaa tuolloin pelipaita mukaan jotta väki näkee, kuka on astunut rajan yli.
Kertoisisitko meille lukijoille sun eilisen päivän menun. Ettei kukaan muu vaan sotkeennu samoihin tärpätteihin.Kerroin vaimolleni että näin viimeyönä unta että panin Heli Palsanmäkeä.
Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.Kertoisisitko meille lukijoille sun eilisen päivän menun. Ettei kukaan muu vaan sotkeennu samoihin tärpätteihin.
Ok, no kai se on silti parempi huutaa keskellä yötä muna kourassa Heliä eikä Akia.Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.
Olen juonut erilaisia alkoholipitoisia tärpättejä ja joskus vahingossa maistanut jotain humahdusaineita, mutta mitään noin pervoa en ole silti unissanikaan nähnyt. Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.Paljon erilaisia alkoholijuomia. Epäilen että joku sotki sekaan huumausaineita.
No on. Heli oli kyllä aika villi. Huusi kuin sumutorvi. Komee tuhero ja kaikki.Ok, no kai se on silti parempi huutaa keskellä yötä muna kourassa Heliä eikä Akia.
Kai.
Vertaistukea tarvii aina!Sä olet kyllä melkoisen pervo setämies, ehkä minun neuvot sinulle ei ole tarpeen.
Jos Heli Palsanmäki tulee ja tarjoaa torttua niin juokse. Juokse hyvä mies.Nopeasti yritin etsiä onnellisuus ketjua. Nopeasti haettuna en nyt löytänyt. Jokatapauksessa nyt olen onnellinen. Aurinkotuolissa istuskelen. Olutta, pikkusikareita, hyvää musiikkia. Kohta laitan grillin tulille. Melkoinen kontrasti marraskuun kaamokseen ja synkkyyteen verrattuna.
Puusauna järvimaisemalla kruunaisi kokonaisuuden. Hyvien ystävien seura kanssa kelpaisi. Jos nyt jotain pikkumiinuksia haluaa välttämättä hakea.