Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
*Ilkka Kanerva tykkää tästä*Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito.
*Ilkka Kanerva tykkää tästä*Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito.
Vieläkö Ike on lattialla Noora Karman käsittelyn jälkeen? "Lainattu jatkoajasta"*Ilkka Kanerva tykkää tästä*
Niin se on maailma erilainen piänenkin maan sisällä. Meiltä kuuluu joskus että "Nyt huuuuutakaa huaarrrrraaaat!!!"Äitin ja iskän yläkerrassa asuva kilttimies huusi just lapsilleen "Nyt turpa kiinni, kakarat!!!".
Joo, hyvin inhimillistä ihmislajin käytöstä tuo. Ootko muuten koskaan halunnu lapsia? Tai edes miettinyt asiaa? Kiinnostaa, koska ite en sun iässä päätä moisilla asioilla pakottanut ja sit yhtäkkiä olinki jotain 22v yh, hehe.Mieheltä katkesi pinna tai sitten stressi/väsymys puskee päälle. Ikävää silti. Tai no, voihan tuo toimiakin hiljentämisessä. Ei ole kokemusta, ainakaan isänä.
En nyt tongi varsin kumihanskoin, mutta kyllähän tuossa viestissä pepuille meno oli yhtä luistavasti läsnä kuin öljytty suonikas.Öö joku termi meni pepulleen tässä viestissä. En kerro mikä! Etsi se itse ja koe myllertävä itserakkauden täyteinen toiselle nauramisen ilo ja autuus!
Kyllä olen kuullut että johonkin tuholaisiin samettikukat auttaisi. Onhan niissä voimakasta aromia. Tämän takia annoin kälylle minun ylämääräiset taimet, koulutettiin ne yhdessä. Kun hän haluaa torjua jotain kasvimaallaan. Lehtokotiloitahan nuo samettiruusut ei sinänsä pysäytä kun ne rakastaa narskuttaa niiden lehtiä, maistuu vissiin hyvän aromikkaalle. Tai ehkä se auttaa niin että kotiloilla menee aikaa kun syövät samettiruusut ja jättävät sitten niiden takana olevat salaatit rauhaan. Kun ovat jääneet kiinni immeisille niistä samettikukista masukka pulleana.Oletkos kuullut sellaista vanhan kansan viisautta samenttiruusuista, että niiden tuoksu pitää hyönteiset pois kukkapenkistä.
Kyllä mä sua - no, tiedät mitä. Sellainen hunk. Mut en maksa, en varmana.Mä rakastan sua, Jussi. Ihan oikeasti, rakastan. Jos siis tähän rakkauteen ei kuulu mitään homoseksuaalista. Olen siks rajoittunut, koska olen valitettavasti hetero. Siksi valitettavasti, koska viude olisin tehnyt ison tilin hompsukkana. Tähän yksi tiedoite! Olen heterona sukupuolivähemmistöön kuuluva sisaruskatraassamme. Kelatkaa. Valkoihoinen, lihaa syövä, suomenkielinen suomalainen hetero mies vähemmistönä jossain! Ette uskoisi, ellette omin silmin tätä lukisi! Tuskin uskotte muutenkaan. Salee jäbät kelaa, et oon fäääg ja tehny ison tilin pepullani.
Voi veljet että oli metkaa lukea pitkästä aikaa viime vuosikymmenen alkupuolen akuankkaa. Muistin kyseisen taskukirjan sattumalta kesken iltapalan ja oli haettava se kirjahyllystä pienen etsinnän kautta. Tuli niin hyvä mieli ettei tosikaan. Mikä parasta, taustalla soi Bee Gees. Ilta hymyilee leveästi Porissa.
Minulla oli aikoinaan iso kasa Aku Ankan taskukirjoja. Annoin ne joskus siskolleni, joka on sittemmin vienyt ne mökillemme. Voisikin tänä kesänä ottaa projektiksi lukea ne.Voi veljet että oli metkaa lukea pitkästä aikaa viime vuosikymmenen alkupuolen akuankkaa. Muistin kyseisen taskukirjan sattumalta kesken iltapalan ja oli haettava se kirjahyllystä pienen etsinnän kautta. Tuli niin hyvä mieli ettei tosikaan. Mikä parasta, taustalla soi Bee Gees. Ilta hymyilee leveästi Porissa.
Mulle tuli otsikosta mieleen Sacha Baron Cohenin Bruno-hahmo joka värväytyi armeijaan."Kukaan ei ole kertonut, miksi he eivät halua minua"
Minulla oli aikoinaan iso kasa Aku Ankan taskukirjoja. Annoin ne joskus siskolleni, joka on sittemmin vienyt ne mökillemme. Voisikin tänä kesänä ottaa projektiksi lukea ne.
Näkyikö @pettter iä missään?Joo, ehkä ihan normaalia. Heräsin kotoa naisten housut jalassa ja yhtään naista ei ole mailla ei halmeilla-
Scholl tykkää tästä.Sika siistii, että kesä on vihdoin täällä! Pääsee taas koirien kaa uimaan ja voi chillailla (menikö oikein) speedot ja crocsit jalassa 24/7.
Onni yksillä, kesä kaikilla.
Kuka on Jatkoajan niin sanottu Skandia-mies?
Kätilölle jolla on munat?Soitin äsken ulosottomiehelle.
Kätilölle jolla on munat?
Hyvä. Kyllä se ihan spontaanisti putkahti, ponnistamatta.Hauskaa. En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi keksinyt tätä itse.
Meikäläisen paras ex-kamu. Kenenkään muun kanssa ei olla vaihdettu niin paljon kirjeitä. En voi kuitenkaan sanoa, että olisi ikävä jäänyt.Soitin äsken ulosottomiehelle.