Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 781
  • 66 849

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kuka on Jatkoajan niin sanottu Skandia-mies?

Käy täräyttämässä jäätävän viestin, häviää hetkeksi ja saapuu paikalle ihmettelemään hälyä ja antaa täysin ristiriitaisia lausuntoja poiketen kaikkien muiden havainnoista? Jos nyt tähän nimeää nimimerkkejä ni onko se maalittamista?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Samassa huomasin, et tämän "remontin" yhteydessä oli mittarista hävinny 100k kilometrii.
Eikö tälläiset vilpit pitäisi huomata viimeistään katsastuksessa? Vai meneekö läpi saatesanoin "mittari vaihdettu".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Työmatkan puolivälistä löytyy Kulttuuriravintola Railo. Poikkesin töiden jälkeen.
Empä muista koskaan olleeni baarissa jonka tiskillä on asiakkaita varten vanhoja Kalle lehtiä.
Missäs tämä ravintola on? Kuulostaa lutuurilta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen pistänyt viime aikoina merkille että minäkin olen alkanut unohtelemaan asioita. Esimerkiksi töissä tullut muutamakin sellainen tilanne vastaan että olen tajunnut unohtaneeni jonkin asian. Tänään piti laittaa lukkoon yksi ovi, mutta arvatkaa vain muistinkos?

Salaattinurkkauksessa työskennellyt työntekijä unohti kai ensin itse laittaa lukkoon oven ja huikkasi minulle sitten siltä ovelta että laitatko tämän oven lukkoon? Minä vastasin joo, mutta vasta äsken kotonani hokasin että niin se vain unohdin lukita.

No, onneksi ovi ei ihan ulko-ovi ole ja kukaan ei pääse sisälle sen takia että ovi on jäänyt lukitsematta. Siksi näenkin niin että tuskin tuosta kannattaa ilmoittaa minnekään, etenkään kun keittiölläkään ei enää ketään ole töissä tähän aikaan. Ovesta pääsee vain keittiölle sisälle. Mutta oven takana on kyllä sen verran paljon tavaraa ettei siitä kukaan vanhus pääse keittiölle.

No, tuskin tuo oven lukitsematta jättäminen kovin vakava asia on? Taas vaan yksi osoitus siitä että olen alkanut unohtelemaan asioita. Kaikki me olemme ihmisiä, teemme virheitä mutta ärsyttäähän ja osin huolestuttaahan tuollainen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen pistänyt viime aikoina merkille että minäkin olen alkanut unohtelemaan asioita. Esimerkiksi töissä tullut muutamakin sellainen tilanne vastaan että olen tajunnut unohtaneeni jonkin asian. Tänään piti laittaa lukkoon yksi ovi, mutta arvatkaa vain muistinkos?

Salaattinurkkauksessa työskennellyt työntekijä unohti kai ensin itse laittaa lukkoon oven ja huikkasi minulle sitten siltä ovelta että laitatko tämän oven lukkoon? Minä vastasin joo, mutta vasta äsken kotonani hokasin että niin se vain unohdin lukita.

No, onneksi ovi ei ihan ulko-ovi ole ja kukaan ei pääse sisälle sen takia että ovi on jäänyt lukitsematta. Siksi näenkin niin että tuskin tuosta kannattaa ilmoittaa minnekään, etenkään kun keittiölläkään ei enää ketään ole töissä tähän aikaan. Ovesta pääsee vain keittiölle sisälle. Mutta oven takana on kyllä sen verran paljon tavaraa ettei siitä kukaan vanhus pääse keittiölle.

No, tuskin tuo oven lukitsematta jättäminen kovin vakava asia on? Taas vaan yksi osoitus siitä että olen alkanut unohtelemaan asioita. Kaikki me olemme ihmisiä, teemme virheitä mutta ärsyttäähän ja osin huolestuttaahan tuollainen.
Tärkeintä on, että elämässä ei tee lainkaan virheitä.

Ei vaan, oikeasti. Täysin inhimillistä. Älä mieti tuollaisia liikaa, varsinkaan jälkikäteen. Pääsee elämässä paljon helpommalla. Jos alat pelkäämään unohtamista, niin lopulta unohdat vain enemmän asioita.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nekalassa, Mansesterissa. Joskus kerrottiin tarinaa että baarissa on omanlaisensa haaste kun tuoppia pöytään kantaessaan saa hyppiä lattialla ördäävien ja sammuneiden yli.

Kulttuuriravintola Railo
Siinä lähistöllä oleva Katiska on alan miesten ja naisten mesta. Siellä voi jättää tilatun oluen vitriiniin kelmutettuna odottelemaan, jos joutuu käymään kotona ottamassa pienet tirsat kesken tuopillisen. Näin olen kuullut, ohi olen kulkenut ja näyttää siltä että voi tarina hyvinkin pitää paikkansa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Olen pannut merkille alkukesän mainiot säät. Aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta päivä toisensa jälkeen. Lämmintä on jatkuvasti ja pilvistä vain vaihtelevasti. Sain kuulla ennen kesää, että se tulee olemaan leudon talven vuoksi viileä. Ei oikein vaikuta siltä, ja hyvä niin, sillä monta kuukautta ehtii olemaan pimeää ja viileää ennen hellettä. Enää täytyisi vierailla kiven luona ja käydä uimassa. Jälkimmäinen toteutuu pian, luultavasti myös vierailu.
Kevät oli aika kylmä, mutta nyt heti kesän kynnyksellä on tosiaan kelit lämmenneet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siinä lähistöllä oleva Katiska on alan miesten ja naisten mesta. Siellä voi jättää tilatun oluen vitriiniin kelmutettuna odottelemaan, jos joutuu käymään kotona ottamassa pienet tirsat kesken tuopillisen. Näin olen kuullut, ohi olen kulkenut ja näyttää siltä että voi tarina hyvinkin pitää paikkansa.
Ai perkales, taisinkin muuten sekoittaa Katiskaan. Kummastakin olen kuullut värikkäitä tarinoita, joskaan en vieraillut henkilökohtaisesti. Pitäis varmaan tehdä sen verran kotiseutumatkailua että kävisi sponssaamassa kumpaistakin elämänkohtaloiden kaatopaikkaa jokusen tuopin hinnalla. Härmälässä oli joskus Pub Jousi. Oli kai aikanaan Tampereen pahempia räkälöitä. Nykyäänhän se on joku Vieteri. Ilmeisesti meno rauhottunut kun ei ole kuullut enää vastaavia legendoja mestasta. Mikäs baari se oli missä Virpi Butt oli kuuleman mukaan esitellyt repussa Kari Anttosen päätä? Eliittimesta, eittämättä sekin.
 
K

Kiekkokatsoja

Puuttuko täällä ketju, jossa voisi kommentoida mihin tahansa tuoreeltaan havaitsemaan päivän asiaan?
Siis mediassa havaitsemamaan muutokseen,
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Puuttuko täällä ketju, jossa voisi kommentoida mihin tahansa tuoreeltaan havaitsemaan päivän asiaan?
Siis mediassa havaitsemamaan muutokseen,
Onko täällä ketju, jossa ei voisi kommentoida ihan mihin tahansa tuoreelta havaitsemaan päivän asiaan?
Siis mediassa havaitsemamaan muutokseen,
 
@Johnny B. Goode

En mie oikeesti suutu noista siun huumoriviesteistä, hyvä että jaksat niitä täällä viljellä. Huumori on tärkeä osa tätä palstaa. Niin kuin myös oikeassa elämässä. Jotkut ymmärtää, joku toinen ei ymmärrä. Meitä on moneen junaan. Joku toinen tippuu kyydistä, joku toinen pysyy kyydissä loppuun asti.

N. 6500 euroa on saldo, sanoi ulosottomies tänään puhelimessa. Korosti sitä asiaa, josta täälläkin on ollut puhetta, esim. nimimerkit @vilperi ja @Czescku pohtivat muistaakseni tätä asiaa: Tuossa ei ole koko totuus. Kaksi kuukautta sitten tuli 3000e lasku ja väitän kivenkovaa, että tuon laskun summa ei ole vielä mukana tuossa tänään kuulemassani saldossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös